Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit

Vierailija
13.06.2014 |

Hei naiset

Oletteko harkinneet silikonien hankkimista rintavarustukseenne. Jos olette minkä vuoksi te sen tekisitte, itsetunnon takiako?

Jos olette jo hankkineet silikonit, oletteko olleet tyytyväisiä?

Jos ette, niin mikä niissä on ollut "negatiivista"

Herra40+

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnistaneet edes hoitajat sairaalassa mun rintoja silareiksi , kun puristelivat synnytyksen jälkeen onko maito noussut.

Vierailija
42/52 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme ystäväni kanssa Tallinnassa laitattamassa kummallekin silikonit, ystävälleni isommat.

Nyt ajattelimme järjestää kaveripiirillemme "tissijuhlat", joissa esittelemme uudet rinnat muille ystävillemme. Ei nyt ihan paljaina ehkä, mutta laitamme jotkut paidat missä on antavat kaula-aukot. Aiomme myös hankkia tissi-kuppikakkuja ja tissi-ilmapalloja.

Onko muut järkänneet samanlaisia juhlia silikonien laittamisen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitatin 5v sitten. Tissit ei ikinä kasvanut ja lasten jälkeen tai no ekan jälkee jo pilalla. Laitoin luonnolliset ja maltilliset silikonit. Ihmiset ihmetellyt kun kuullu totuuden. Ensi koittanut nähny ja ihastellut. Si oon kertonut.

Vierailija
44/52 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit (hyvin laitetetut) ovat kauniit ja luonnollisen tuntuiset. Olen omiini tyytyväinen. F-kuppi.

Vierailija
45/52 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan suurentaa rintani, mutta en silikoneilla, vaan rasvan siirrolla.

Vierailija
46/52 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä tajua että miksi ihmeessä, jos on enemmän kauneuskirurginen lisäys, kuin plastiikkakirurginen syövän, epämuodostuman tms. takia.

Vaimo ei ole mikään rintava ja saa olla juuri sellainen kuin on, rakastan häntä ja hänen rintojaan juuri sellaisena. Muutenkin ihailen naiseudessa, "saa katsoa hyvin varovaisesti ja kunnioittavasti, muttei koskea -periaatteella" juuri monimuotoisuutta.

Jos hormooneiltani ja miehisyydeltäni kysytään, niin pieniä ja huomaamattomia rintoja syyhyävät sormenpäät sivellä, tunnustella niitä hipoen, molemmilta sivuilta, molemmin käsin, ohittaen nännit erityisen herkästi. Ja taas suurien väliin tekisi mieli hautautua, väliin nännipihoja juuri ja juuri koskettaen tunnustellen, välillä hellästi suuhun imaisten... Siltä ja väliltä, kuten vaimollani, ovat niin älyttömän ihanasti käteen sopivat, joissa on hyviä puolia sekä suurien että pienien suuntaan. 

Rehevän muodokas tai "aikuistuvan tyttömäisen" siro vartalo, tai siltä väliltä, ah ja voi, kyllä aikuinen nainen voi olla ihastuttava! Fanitan!

Vierailija
47/52 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran törmännyr moisiin välittömästi housut takaisin jalkaan ja pois.yäk.Ennemmin aidot pienet kuin tekosellaiset.

Vierailija
48/52 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole harkinnut kun on isot rinnat omasta takaa. Ja vaikka ei olisi, niin en todellakaan haluaisi tunkea elimistööni mitään tuollaista mistä voi tulla ongelmia.

Vierailija
49/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole ollut ongelmia, mutta ei olekaan mitään viron halpiksia. Näyttävät aidoilta ja ovat isot. Ainoa miinus on se, että toiset naiset nälvivät, vaikka eivät edes tiedä minulla olevan silikonit. Kateus on katkeraa. Enkä pukeudu paljastelevasti paitsi makuuhuoneessa.

Vierailija
50/52 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silikonirinnoista tai muistakaan tekorinnoista voi pitää mielipiteineen, koska yleinen konsensus kertoo, että sellaiset naiset olisivat bimboja ja iltapäivälehtien lööpeissä. Ihmiset ovat tyhmiä.

Sama koskee tähän, että vain pikkutisulit terhakkaina ovat paras.Suuret rinnat ovat uljaita.

Vierailija
51/52 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silikonirinnoista tai muistakaan tekorinnoista voi pitää mielipiteineen, koska yleinen konsensus kertoo, että sellaiset naiset olisivat bimboja ja iltapäivälehtien lööpeissä. Ihmiset ovat tyhmiä.

Sama koskee tähän, että vain pikkutisulit terhakkaina ovat paras.Suuret rinnat ovat uljaita.

Näinhän se on. Suurin osa silikonirinnoista on kuitenkin ihan tavallisilla perheenäideillä, jotka pukeutuvat jakkuun tai villapaitaan. Rintoja esittelevät bimbot ovat vain jäävuoren huippu. 

Vierailija
52/52 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnollisen näköset ISOT silikonirinnat. En vaan sano siitä. Ne miehet, joita oon tapaillu tai nykynen parisuhde niin ei ne oo huomannu. Tässä ketjussa on omituisii kirjotuksia.