Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit

Vierailija
13.06.2014 |

Hei naiset

Oletteko harkinneet silikonien hankkimista rintavarustukseenne. Jos olette minkä vuoksi te sen tekisitte, itsetunnon takiako?

Jos olette jo hankkineet silikonit, oletteko olleet tyytyväisiä?

Jos ette, niin mikä niissä on ollut "negatiivista"

Herra40+

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiljattain poistattamassa implantit. Alunperin halusin implantit seksuaalisuudestani johtuen. Koin, että ne tekevät minusta alistetun seksiobjektin omalle miehelleni. Vielä selveentääkseni, halusin niin käyvän. Kyllähän implantit tekivät tehtävänsä ja olin niihin tyytyväinen siltä osin. Aloite implantteihin tuli aviomieheltäni (lähes käskynä).  Tämä vain kiihotti ja innosti minua implanttien hankintaan.

Miksi sitten päädyin ne poistattamaan? Terveydellisistä syistä. Minulle tuli erikoisia oireita 4kk implanttien laiton jälkeen ja ne paheni vuosien kuluessa. Halusin tietää implanttien poistolla etteivät nämä oireet olleet niiden aiheuttamia. Oireita voisi kuvailla autoimmuunitaudeiksi. Implantit olivat 3 vuotta ja en olisi halunnut niitä poistaa, mutta joskus terveys menee edelle.

Nyt vasta toivun leikkauksesta. ja odotan tuloksia. Katoavatkohan oireeni? Tähän mennessä suunta on positiivinen :)

Vierailija
22/52 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle leikilläni sanoin, että laitattaisin silikonit/ kohotuttaisin, koska mulla on d/e - kupin riipparit. Ero tulisi kuulemma välittömästi, koska hän ei feikki-akkaa halua. Kuitenkaan nuo luomutkaan ei näytä kiinnostavan, viimeksi seksiä ollut noin kaksi vuotta sitten, eipä oo kyllä ollut muutakaan läheisyyttä eikä hyväilyjä/kosketuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 33v on joskus kolmen lapsen imetyksen jälkeen asiaa harkinnut. Hänellä oli ennen lapsia kieltämättä valtavat upeat ja suuret d kupin rinnat, vaikka hän on muuten pieni kokoinen ja hoikka nainen. Niitä tosi usein luultiin silareiksi ja monet ei meinannut luomuiksi uskoa. Mutta minulle kelpaa kyllä nykyisetkin ja niihin taitaa onneksi vaimokin toistaiseksi tyytyä.

Vierailija
24/52 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset laittako silikoneja, jos löydätte sen oikean miehen niin hänen mielestään aidon on aina aidot oli sitten minkälaiset hyvänsä, olen tapaillut pariakin tyttöä jolla oli silarit ja ei ne kivat ole. Kumipallot on aina kumipallot vaikka ne naamioidaan naisen rinnoiksi

Vierailija
25/52 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset laittako silikoneja, jos löydätte sen oikean miehen niin hänen mielestään aidon on aina aidot oli sitten minkälaiset hyvänsä, olen tapaillut pariakin tyttöä jolla oli silarit ja ei ne kivat ole. Kumipallot on aina kumipallot vaikka ne naamioidaan naisen rinnoiksi

Pyh. Se laittaa joka haluaa. Se "oikea" mies hyväksyy naisen silikoneilla tai ilman, ei väliä.

Vierailija
26/52 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miksi rintojen pitäisi olla valtavat säkin. Kun vaimo pukkasi viimeisen lapsen ulos niin halusi tiukat ja terhakkaat nöpöttävät tissit. Ja niin D muuttuai C:ksi. Onpa paljon parempi.

Vierailija
27/52 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rintojen pitäisi olla kiinteät pallot? Itse ainakin pidän kaikkein eniten juuri pehmeistä ja riippuvista luomuista. Niitä on kaikkein mukavinta paijata ja hyväillä. Toki tämä on vain oma mielipiteeni miehen näkökulmasta.

Vierailija
28/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen HK:n sinisen asentaa ihon alle, kelpaa mulle! :D

Vierailija
29/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitisseistä huomaa tyhmempiki mies mitkä on kalliit ja mitkä halvat. Kaikkei halvimmat erottaa jo kuvasta, asian voi tarkistaa esim RE sivustolla

Laadukkaita ei juuri huomaa koskettelussakaa, halvat tuntuu siltä ku puristelis silikoonipalloja.

Vierailija
30/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tekotissejä ja minusta olisi jotenkin hyvin noloa hankkia sellaiset, terveydestä puhumattakaan. Kyllä se vaan antaa niin typerän kuvan ihmisestä.

Vierailija
31/52 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on isot silikonirinnat. Kalliit myös, eikä mistään virosta. Pidän niistä, eikä ainakaan toistaiseksi ole mitään ongelmia tullut.

Vierailija
32/52 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on isot silikonirinnat. Kalliit myös, eikä mistään virosta. Pidän niistä, eikä ainakaan toistaiseksi ole mitään ongelmia tullut.

Sama täällä. Nyt tunnen itseni naiseksi. Enkä häpeä sitä.

Vierailija
33/52 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut, joskaan en kovin vakavasti. Mulla on luonnostaan B-kupin tissit ja olen kyllä muuten tyytyväinen, ovat normaalisti sellaiset pystyt ja pyöreät. Olen kuitenkin saanut kehiteltyä itselleni ongelman kun selällä maatessani ne muuttuu sellaisiksi manboobseiksi :( Viimeisin ex myös kommentoi niitä vähän ikävään sävyyn kerran kun oltiin lähärissä. Olisi kiva jos niissä olisi sen verran lisätäytettä että ne pitäisi muotonsa vähän paremmin, kokoa en kaipaa lisää.

Vierailija
34/52 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonit on kivat naisella.

Vierailija
35/52 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rintojen pitäisi olla kiinteät pallot? Itse ainakin pidän kaikkein eniten juuri pehmeistä ja riippuvista luomuista. Niitä on kaikkein mukavinta paijata ja hyväillä. Toki tämä on vain oma mielipiteeni miehen näkökulmasta.

Ja montaako silikoni tissiä olet puristellut oikeassa elämässä? Veikkaan ettet yhtäkään vaan sinulla on vain mielikuva silareista netin perusteella. Itse voin sanoa, tuntumaa en miehenä erottanut erään naisen silareista luomorintoihin verrattuna. Eivät olleet pallot vaan normaalin näköiset enkä tuntenut mitään kumista niissä.

Vierailija
36/52 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli a koska olen pienikokoinen ja hoikka. Laitatin varovasti b kokoiset ja olen erittäin tyytyväinen. Näytän naiselta jos sen niin voisi sanoa. Ei missään tapauksessa haluaisi isompia eikä se varmaan olisi edes mahdollista. Kannattaa panostaa leikkaukseen kun niitä on erilaisia. En ole koskana tarvinnut rintaliivejä ja nyt vielä vähemmän. Erittäin suuri suositus niille, joilta puuttuu "se jokin". Ihan eri asia sitten kun mennään venyttelemään uskomattomiin mittoihin.

Tää kuulostaa järkevältä! En käsitä miksi sitä nahkaa pitää venyttää monta kuppikokoa niin että on luonnottomat pallot. Ehkä joku päivä, ehkä ei :-)

Vierailija
37/52 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen on naisen oma asia. Minusta miehenä ei tarpeen. Mutta jos laitetaan, ei mielellään luonnottomia palloja. Tykkääkö niistä oikeasti joku?

Vierailija
38/52 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa lienee kyse siitä, mistä ottaa. Vaimollani on luonnolliset F-silikonit. Vähän päärynät ja todella kauniit ja luonnollisen oloiset. Eivät kaikki silikonit ole niitä palloja.

Vierailija
39/52 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneissa kiinnostaa ja kiihottaa lähinnä se että sellaiset hankkinut nainen ymmärtää rintojen merkityksen yhtenä tekijänä seksuaalisessa identiteetissä. Tuo vaatii myös rohkeutta koska ympäristö hyvin usein tuomitsee asian.

Vierailija
40/52 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kauniit silikonit ovat hienot. Kerran olen päässyt kokeilemaan. Suuret rinnat ovat muutenkin aika aliarvostettuja, siksi kirjoitin.