Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palkka palkka palkka palkkka...

Vierailija
03.05.2010 |

Ällöttää nää palkkakeskustelut, eikö kaikkien pitäisi tehdä työkseen sitä, mistä PITÄÄ, eikä sitä, mistä saa eniten rahaa?

Mulle riittää, että saadaan kuukausimenot katettua, eikä tarvii älyttömästi pihistellä ja päästään kerran tai kaks vuodessa matkalle. Mun nettotulot n. 2500€/kk ja miehen n. 3000€/kk, riittää tosi kivasti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on palkka, se on palkka. Jos se on joku muu asia, se on se. Miksi se sun persettä repii?

Vierailija
2/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen arvon raha on saanut nykyelämässä. Tosi vaikeaa ymmärtää, miksi joku tuhlaisi noin puolet valveillaoloajastaan tehden jotain, mistä ei välttämättä nauti, vain sen takia, että sillä saa rahaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hakeutunut alalle josta pitää, mutta kyyniset ja ammattitaidottomat työkaverit on vieneet sen työnilon? Mulla palkka on tällä hetkellä ainoa syy minkä takia mä tota paska duunia teen.

Ja olen kyllä hakenut nyt opiskelemaan ja olen myös huomannut, että työpaikan vaihdos ei auttanut yhtään motivaation takaisin saamisessa.

millaisen arvon raha on saanut nykyelämässä. Tosi vaikeaa ymmärtää, miksi joku tuhlaisi noin puolet valveillaoloajastaan tehden jotain, mistä ei välttämättä nauti, vain sen takia, että sillä saa rahaa...

ap

Vierailija
4/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas :) Onpas ap:n perheellä surkeat tulot taas...vaivaiset 5500 euroa kuussa käteen...juu ei ihmekään että pärjäätte ;)

Vierailija
5/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas :) Onpas ap:n perheellä surkeat tulot taas...vaivaiset 5500 euroa kuussa käteen...juu ei ihmekään että pärjäätte ;)

että meillä olisi surkeat tulot, mutta av-mammojen mielestä taitaa olla, ainakin kun noita ketjuja lukee... Esim. 5000-6000€/kk ei ole vielä heidän mielestään hyvä palkka ;)

ap

Vierailija
6/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo sanoa, että mitä palkalla väliä, jos se on itsellä kunnossa. Minullakin on, mutta ymmärrän hyvin jotain 1500 € palkalla sinnittelevää, joka miettii että mitähän ryhtyis tekemään, niin että rahat jatkossa riittäis.

Vierailija
7/7 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin palkkapainotteista ja (muutenkin) negatiivissävytteistä keskustelua, että huonolle mielelle tulee näistä jutuista. Siitäkin huolimatta, että itsekin kyllä arvostan taloudellista turvallisuutta ja olen omaan (ja mieheni) tulotasoon tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme