Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Joululahjat viikkoon 18*

03.05.2010 |

Hellurei!

Uusi viikko, uudet kujeet..? ;)

Täällä samat kujeet jatkuu, mutta linnunlaulussa ja auringon paisteessa, eli aika kivasti alkaa tämä viikko! :)

Niila

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain sepustettua pitkät litaniat viime viikolle ja nyt hoksasin että olihan täällä jo uusi viikko! Mutta eipä tässä, mahtavan aurinkoista alkuviikkoa kaikille odottajille! -kattu

Vierailija
2/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille!

Tervetuloa uudet!! :)

Täälläpä sitä nyt sitten ollaan saitsulla 3vk:a antibiootti tiputuksen ajan.. Onneks käyvät kotona tiputtamassa lääkkeen..

Soitin teratologiseen tietopalveluun ja oikein ihana ihminen sieltä vastas, vaikkei osannukkaan oikein auttaa kun borrelioosin vaikutuksisa sikiöön ei oo oikein tietoa.. On mahdollisia sikiökuolemia ja poikkeavuuksia, mut ei tarkempaa tietoa.. Eli ei muuta kun oottamaan, varmaan jos rakenneultrassa on kaikki hyvin niin voin hengähtää.. Aikasta pitkä aika.. Ja jos ei ole niin sitä en halua edes ajatella.. Eikä pidäkkään. Nyt vaan positiivisia ajatuksia vaan kehiin!! :)

Olis vaan kyllä ollu ihan tavallisessa raskaudessakin kestämistä viimevuotisten tapahtumien takia... :(

MUTTA NYT YRITETÄÄN SIIRTÄÄ AJATUKSET NORMAALIMPAAN ODOTUKSEEN! (kun se huolehtiminen ei muuta tilannetta..)

Oireista, niistä en voi sanoa enää mitään, mikä johtuu mistäkin. Nyt oon antibiootista vesiripulilla ja on todella huono olo ollu eilisestä iltapäivästä asti.. Pahempi kuin raskaudesta kertaakaan!!

Rinnat on kyllä tullut nyt 3-4 aikana entistä kipeemmäks! Se on kai hyvä merkki! :) Ja oon niiiiiin turvoksissa, etten tiedä enää kohta millä tän raskauden peitän.. Toisaalta hyvä, et saa olla kotona.. Tänä aamuna tuntuu et maha on jo aamusta asti todella iso!!! :) :) (mammahousut edelleen kaapissa...) :)

Mun on monta kertaa pitäny kysyä, että jos teilä on vaavalle jokin "teko-nimi", niin mikä se on ja mistä se on tullut?

Meillä on siis lumi -> lumen aikana alkunsa saanut ja toivottavasti lumen aikana myös maailman valon ensimmäistä kertaa näkee. Tavut lu ja mi ovat myös pojan ja tytön nimien ekat kirjaimet.. :)

Tiitu ja "lumi" 8+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin... siitä säikyttelystä.

Etsiskelin kohtua keskiviikkona viimeviikolla ja eihän sitä löytynyt, ainoastaan vasemmalla puolella, munasarjan kohdalla tuntui todella kova möhkäle. Minä olin jo mieheni kanssa aivan varma sitten että munasarjassa se vauva kasvaa ja yksityiselle soitin seuraavaksi päiväksi ajan varhaisultraan. Itkeä piti koko se keskiviikko ilta ja aamulla olin kuin sammakko kun silmät oli niin turvoksissa. Mutta ultrassa selvisi että kaikki on hyvin, vauva kasvaa kohdussa ja vastaa täysin viikkoja. Munasarja tuntui vasemmalla puolella. Kohtua yritimme löytää itse liian alhaalta, se onkin ylempänä jo. Huokaus ja helpotus kun kaikki hyvin. Ja pieni sydänhän siellä sievästi sykki. Miehelleni tämä on ensimmäinen vauva, minulle kolmas. Olihan se jännää ja koskettavaa nähdä se pieni elämän alku.

Nyt odottelen että maha KASVAISI jo :D !!! Muttei sellaisesta ole vielä mitään merkkiä...

Sellaista. Täällä paistaa aurinko. Ihanaa.

Haizuli 8+4

Vierailija
4/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimahaleja Tiitulle. Koita ottaa rennosti äläkä murehdi etukäteen, kun eihän siitä mitään hyötyä ole!

Haizulillakin jännät paikat, onneksi kaikki oli hyvin!

Miten on Samakun tilanne? Vieläkö vuoto jatkuu?

Tällä olo on edelleen melko hyvä. Kun nälkä iskee niin tulee hieman äklö olo, mutta muuten on hyvä. Väsymystä on kyllä jonkun verran ja varsinkin kun en saanut nukuttua kunnolla viime yönä ja sitten on flunssa iskenyt.

Turvotusta on aivan älyttömästi!! Mulla ei mahdu mitkään farkut enää jalkaan, ainoastaan yhdet suorat housut töihin, ja sit kotona tietysti "kotihousut". Eilen kun kävin sukulaisella kylässä oli pakko änkeä tiukat housut jalkaan että sain mahan peitettyä, mutta oli kyllä tuskaista. Äitiyshousuja en ole vielä ottanut käyttöön.

Neuvolaan olisin sitten lähdössä tässä puolentoista tunnin päästä :). Pitää keksiä joku hyvä selitys työkaverille :).

Misu78 ja vauveli ilman työnimeä, rv 6+6

Vierailija
5/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi odottaja ilmoittautuu varovasti mukaan. Plussattu on jo aikaa sitten ja ensimmäinen neuvolakin oli viime viikolla, mutten millään meinaa uskoa että mahassa joku olis kun en mitään siitä oo vielä nähnyt tai kuullut!

Oireita kyllä löytyy, ja tänään sain kokea jopa ensimmäisen aamuykän. (ei niin kovin toivottu, mutta onpahan yksi oire lisää:))

Esikoinen olis tulossa, ja vaikkei niin kovin suunniteltu niin kuitenkin tosi odotettu ja iloittu! Kovasti tekis mieli kertoa jo siskoille, mutta ehkä pitäis vielä vähän malttaa. Tulevat isovanhemmat sai kuulla viikko sitten kun ei maltettu niiltä enää salata:) LA olis mulla laskujen mukaan 12.12.

mairen ja mökö 8+1

Vierailija
6/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoon mahtuu vaikka kuinka monta lisää :).

Sit olisi eka neuvola takana. Iso pino luettavaa sieltä sai taas, ja jopa uutta luettavaa :). Hb oli huikeat 117, mut mulla on yleensä matala Hb. Terkkarin mukaan eivät suosittele rautatabuja ennen vikkoa 12 koska se voi häiritä istukan kasvua. Sen jälkeen on kuitenkin hyvä ottaa lisärautaa. Syön nyt Multivita tabuja ja täti käski syödä raudanpitoisia vihanneksia.

Uutta mulle oli, että nykyään pitää tilata ultra-aika itse. Ennen terkkari tilasi sen suoraan äitiyspolilta käynnin yhteydessä. Lisäksi tarjotaan nykyään veriseulonta ekan ultran yhteydessä, niin ajattelin siihen mennä samalla. Ja nyt pitäisi jaksaa odottaa taas 4 viikkoa seuraavaa käyntiä ja sydänäänten kuuntelua!

Misu78, jolla on paljon iltalukemista :)

Vierailija
7/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mairen!

Tiitu, voipa olla huonoa tuuria, että just nyt sulla on borrelioosi, kun olet raskaana :(. Varmaan tuntuu ihan hirveän pitkältä ajalta odottaa sinne rakenneultraa, mut niin kun totesit, ei se murehtimalla auta. Kun et voi itse tilanteelle mitään, niin pakkohan se on luottaa, et kaikki menee ok. Ja se lienee todennäköisin vaihtoehto. Tsemppiä!

haizuli, se on hirveetä, kun saa päähänsä et jotain on pielessä. Hyvä että pääsitte tarkistamaan ja kaikki oli ok.

Mä sain tänään sentään jonkun neuvolasta kiinni ja ajankin reilun kahden viikon päähän. Silloin oon jotain 9+5. Mut en koekaan tarvetta päästä mihinkään. Aluksi ajattelin, et varaan ajan varhaisultraan, mut en oo vieläkään varannut. Enkä sit taida varatakaan, oon jotenkin niin luottavaisella mielellä. En tokikaan joka päivä... Mut mun teoista riippumatta vauva kasvaa tai ei kasva, ja eiköhän se ajan kanssa selviä.

Meillä ei oo mitään työnimeä. Ei ollut esikoisellekaan, vaan kun saatiin tietää sukupuoli ja keksittiin molemmille sopiva nimi, niin ruvettiin kahden kesken nimellä puhuttelemaan. En uskokaan että meille tällekään vauvalle mitään työnimeä tulee.

Huomasin aamulla, et mun maha on kyllä pullahtanut, vaikka miten asettelen puseroa päälle, niin sen näkee, et on kohonnut tosta yläosasta samoin kuin alaosasta, mut se nyt menis entisten raskauskilojen piikkiin. Onneks käyn niin vähän töissä, et ehkä pystyn vielä pari viikkoa salaamaan :)

Ja sit piti vielä vähän valittaa kuulkaa työmatkoista.. Kuljen bussilla töihin ja matka kestää n. 40 minuuttia. Aamulla menee ihan ok, mut näin iltapäivällä arska paistaa, on kuuma ja kuskilla kiire ja kyyti sen mukaista, ihan hirveetä! Sit koko ajan istua pelko persuuksissa että milloin lentää örkki ja pitääkö jäädä kesken pois.. Ja oottamaan seuraavaa puolen tunnin päästä tulevaa bussia..

Timantti 7+3

Vierailija
8/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Mairen munkin puolesta!

Kävin just koiran kanssa lenkillä ja oksensin ojaan, kun jouduin kantamaan kakkapussia kädessä, täällä kun ei ole roskiksia MISSÄÄN!

Päätinkin, että nyt saa jäädä kakat korjaamatta, tai jos tulee oikeen pahaan paikkaan, niin sitten korjaan maatuvaan pussiin, jonka heitän jonnekin ojaan...

Lisäksi alkaa issias vihoitella, tätä on sitten luvassa varmaan n. puoleen väliin asti, sitten yleensä helpottaa, kun kohtu nousee riittävän korkeelle. Sitä odotellessa... ;)

Meillä on kämppä, kuin pommin jäljiltä, mutta mulla on niin karsee olo, etten tosiaankaan voi ruveta siivoamaan nyt. Ahdistavaa!

Mutta ei se mitään, kaiken tämän kestää hyvän asian puolesta! :)

Meidän tekonimi tyypille on "Tähtijoonas" joka tuli ihan vaan meidän lapsilta. Tähti, jos on tyttö ja Joonas jos on poika... :)

Viime yönä näin unta, että syntyi tyttö ja jostain syystä olin hirmu pettynyt siinä unessa, vaikka oikeasti vähän enemmän tyttöä toivonkin!? Tai siis ihan samahan se on kumpi tulee, mutta kun on kaksi tyttöä ennestään, niin tyttö tuntuisi vaan jotenkin paljon helpommalle...

Tulipa taas tilitystä, Tiitulle vielä voimia ja aurinkoisia ajatuksia, toivotaan parasta!!!

Ja Timantille tsemppiä bussimatkailuun, mä muistan että esikoista odottaessa oli mulla sama juttu, mutta mulla oli aamut ehdottomasti pahimpia! Monet kerrat sitten kävelinkin loppumatkan, n. 2km kun en vaan voinut olla bussissa...

Mä pidän nykyään aina rullallista pakastepusseja laukussa, jos akuutti hätä iskee. ;)

:)Niila ja tähtijoonas 9+4

Vierailija
9/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ester, hiutale ja mairen: Meitähän on useampi esikoisen odottelija. Hiutale olikin tuolla kuumeilijoiden puolella ja kiva, että päädyit tänne puolelle :D

Manta: Sitä ollaan jälleen samassa pinossa :D Mukavaa, kun perässä tulee vanhoja tuttuja kuumeilijoita.

Olotila on ollut tasainen. Etova olokin on loppunut. Samoin huimaus. Oikeastaan kaikki oireen loppuivat viikonloppuna. Myös noin viikon kestänyt ruskea tuhruvuoto. Varauksella silti pidän suojaa töissä, kun ehti tottumaan tasaiseen vähäiseen vuoteluun. Jotenkin alkanut epäilemään, että onkohan siellä masussa mitään, kun ei ole enää oireitakaan. Paitsi rinnat... ne tuntuvat kasvavan koko ajan :D muutenkin ovat kookkaat, joten nyt vielä entisestään.

Muutama viikko pitäisi vielä jaksaa ja sitten pääsee odotettuun ultraan. Olisin päässyt myös niihin verikoeseulontoihin, mutta päädyttiin miehen kanssa ettei oteta niitä. Meille olisi tärkeintä, että pikkuinen nyytti kasvaa ja saapuisi meitä ilahduttamaan jouluksi.

Haaveilija ja toukka 9+1

Vierailija
10/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aikaisin voi oikeen ruveta supistelemaan?? Kävin vähän haravoimassa ja tuli niin hankala olo, että oli pakko lopettaa.. Viime raskaudessakin alkoi aikaisin, mut hei, nyt on kahdeksas viikko meneillään..

Vierailija
11/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilija83: juu täällä sitä pörrätään taas, hieman ahkerammin kun vauvakuumepuolella :) Sinulla on jo reippaasti mua enemmän viikkoja :) Ja hyvä että tuhruilu on vähentynyt ja tissit pinkeenä :) eiköhän se pikkuinen siellä tillitä kun rinnoissa tuntuu..mulla ainakin tuntuu että tissit kasvaa koko ajan vaik viikkoja vast 5+5.

Tiitulle tsemppiä ja toivotaan ettei borrelioosi vaikuta pikkuiseen :)

Osa on käynytkin jo neuvolassa ja osa ei..mä sain vast 10 viikolle ajan ja ens viikolla meen varhaisultraan..on kuulemma ruuhkaa ja ku oon perusterve niin riittää se eka neuvola 10 viikolla. No ok, mut olin ehkä vähän pettynyt ku olin ite aatellu et pääsisin aikasemmin, ehkä 8 viikolla mut en mä aikasemmin uskaltanu sitä varata vielä, täytyy yrittää jaksaa sinne 10 viikolla sit..

Mukavaa maanantaita joululahjoille :)

manta rv5+5

Vierailija
12/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joukkoon vielä mahtuu..

LA omien laskujen 30.12. eli nyt menossa rv 5+4, eka neuvola vasta toukokuun lopussa, jolloin saa varmistusta laskuille :)

Minulla on ennestään kolme lasta, eli tämän masukin syntymän jälkeen meidät varmaankin lasketaan jo suurperheeksi :) Hieman jännittää, minkälaista hulinaa elämä joulukuun jälkeen on, nuorimmainen on nyt vasta 10 kk... Kyllä, yllätys tämä raskaus oli, mutta iloinen sellainen :)

Varhaisultraa meinasin itsekin varailla kun jotenkin tuntuu olo niin epätodelliselta, meilläpäin ne tehdään viikoilla 7-8, mutta taidan kuitenkin odotella sinne niskapoimu-ultraan.

Ihanaa toukokuun alkua kaikille!

13/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ois sitten ViuhtiTiuhtin kanssa sama la!

On muuten kivaa että täällä on sekä meitä esikoisen odottajia, jotka voidaan jännätä yhdessä sekä näitä kokeneempia, joilla on varmasti hyviä vinkkejä ja ajatuksia meille ensikertalaisille jakaa!

ON: Mä soitin sitten tänään sinne neuvolaan. Sain ajan vasta kolmen viikon päähän maanantaiksi. Tai oisin saanut aikaisemmin jos oisin voinut mennä keskellä päivää, mutta se ei oikein käy töiden takia. No eipä mulla mitään hätää ole, oisin vaan jotenkin halunnut saada tän virallisenkin projektin käyntiin, niin tuntuis jotenkin todellisemmalta. Se hoitaja sanoi puhelimessa, että täytyy miehen kanssa miettiä että mennäänkö sitten seulontaan vai ei. En oikein tiedä... Toisaalta jos lapsella ois joku vamma vois henkisesti siihen valmistautua mutta toisaalta taas ajattelen että mihin tämmöinen seulominen sitten vielä johtaa. JA lapsen ja äidin oikeuksia... hmmm...

Mä olen tuota masuasukasta kutsunut mielessäni välillä kirpuksi ja välillä tirriäiseksi. Musta on jotenkin kotoisaa että lapsella on jo nyt joku hellittelynimi jolla sitä voin mielessäni kutsua. Nuo tulivat vaan mieleen kun sitä pikkuruista ajattelin. ;)

14/58 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola tosissaan takanapäin, lippusta ja lappusta ja joku dvd:kin tuli mukaan. Verenpaine hyvä, samoin Hb.La aikaistui päivällä eli se ois 24.12!! Oikea joululahja tosissaan:)

Hieman olo on kohentunut,kaupoille mentäessä äklötti ja vatsaa on nippailut koko päivän.

Terkkari antoi lähetteet labraan ja ultra-ajan varaa keskiviikkona. Lääkäri/neuvola ois sit 1.6, pääsis kuuntelee sydänääniä..en vaan tiedä maltanko odottaa. taian soittaa huomenna yksityiselle ja varata ajan varhaisultraan. Sen verran säikäytti toi viime perjantainen.

Haluaa tietää että kaikki on hyvin!

Milloin sydänäänien pitäs kuulua? Moni onkin jo käynyt tai varannut v.ultraan ajan.

Ph + lahja 6+2

Vierailija
15/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yääääh tätä oloa! Väsyttää, oksettaa ja rinnat on edelleen törkeän kipeät :O Odottelen jo innolla mielihalujen ilmaantumista ja olon tasoittumista. Olen s-lomalla nyt kuun puoleenväliin, toivottavasti siihen mennessä elo voittaa jälleen!

Mikähän ihme on näissä odottavan naisen unissa? En voi ymmärtää. Olen 26-vuotias, mutta unissa kummittelee poikaystävä yläaste ja lukioajoilta?? Toistuvasti näen hänestä unta. Onkohan joku asia jäänyt käsittelemättä hänen kanssaan, vai mitä ihmettä..??

Poika 6v. alkoi olla jo niin hädissään minun oksentelustani, että pakkohan sille oli kertoa vauvasta. Toisaalta jo uskalsi kertoa, kun ultrassa sykekin näkyi :) Nyt odottaa innolla isoveljen hommia :)

Miten teidän miehet suhtautuu raskauteen? Minun miehessä on herännyt suojeluvaisto, jota sillä reikäpäällä ei ole tuntunut ennen olevan. Meillä on aina harrastettu moottoriurheilua, ja pihasta löytyy vaikka minkälaista päristintä. Nyt se on sitten myymässä kaikkia pois??? Itse en ainakaan moottoripyörästä suostu luopumaan!! Ja entisestä herkuttelijasta on kuoriutunut terveysintoilija :D Tupakoinnin jätin itse samantien, kun plussasin. Miehelle sanoin, että on aikuinen ihminen ja tietää itse parhaiten mitä tekee, kun anoppi oli komentanut lopettamaan tupakoinnin.. Noh, teki senkin mukisematta.

Huh. Tulipas paljon omaa napaa. Huomenna näkisi taas neuvolantätiä, kun on pojan 6v. neuvola :)

VBJ ja ilman tekonimeä 8+6

Vierailija
16/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitulle hurjasti tsemppiä borrelioosin taltuttamiseksi! Ja uusille jälleen lämpimästi tervetuloa!

Meilläkään ei mitään työnimeä ole masuasukki saanut ainakaan vielä. Ehkä joku nimi putkahtaa automaattisesti jossakin vaiheeessa.

Meillä mies on myös ihanasti tukenut ja ollut täysillä mukana touhussa; jätti tupakan samalla kun minäkin, koko aikana kun en ole juonut on mieskin juonut vain yhden saunaoluen, ostetaan yhdessä terveellisempiä ruokia ja paljon hedelmiä, marjoja ym eikä osteta enää ollenkaan esim maksalaatikkoa tai muuta mitä minä en nyt syö. Muutenkin innoissaan kaikesta ja odottelee jo milloin maha alkaisi kunnolla näkyä :)

Nyt sitten vähän omasta aamustani: tänään se sitten tapahtui, ensimmäinen oksennus! Koiran kanssa kävelyllä olin ja oli pakko laahustaa hitaasti vain suurinpiirtein kortteli ympäri kun niin huono olo tulee kävellessä. Koitin sitten pihalla vähän aikaa istua ja haukkoa raitista ilmaa ihan paikoillaan mutta ei auttanut, piti rynnätä vessaan. Kerkesin jo kiitellä ettei tämä pahoinvointi kovin pahaa näytä olevan. Noh, huomenna eka neuvola, sen kunniaksi nyt sitten alko kunnon äklötys!

-kattu, 7+1

Vierailija
17/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin esikoisen odottaja.

Se karmiva "kuolemanväsymys", mikä vaivasi monta viikkoa, on onneksi alkanut vähän helpottamaan.

Menkkamaiset kivutkin loppuivat ja tähän närästykseen alkaa jo tottua. Oksentanut en ole, ruoka maistuu ja välillä tuntuu, että eihän tässä mitään raskausoireita olekaan.

Tosin täytyy tunnustaa, että lyhytjänteisenä ihmisenä alkuinnostuksen jälkeen, olen jo ehtinyt kokea koko raskauteen kyllästymisenkin. Hassua. Nyt en juuri ajattele koko raskautta, kun en ole jaksanut siitä intoilla. (ihana ja toivottu vauva siis kuitenkin tulossa.)

Odotan viikonloppua (äitienpäivää) ja tulevien isovanhempien onnenkyyneleitä ilouutisen kuullessaan. Lapsi on heillekin todella toivottu.

Vatsa on turvonnut valtavasti ja farkut eivät mahdu jalkaan, tai puristaa ikävästi. Masentavaa.

Jep, jep...myönnän olevani hivenen pinnallinen, kun vappuna otti niin päähän kun en mahtunut vastahankittuihin ihaniin bilevaatteisiini.

Odotan vain että vauvamaha kasvaisi kunnolla, ja saisi (viitsisi) kertoa kaikille.

Eka neuvola ensi viikolla, en käy työajalla kun en ole vielä töissä kertonut.

Kesäloma minulla sattuu niin, että lomalle jäädessä olen rv 16. Jokohan raskaus näkyy siihen mennessä? En tiedä missä vaiheessa kertoisin esimiehelle ja työkavereille.

Voi tietysti olla että kuukauden loman jälkeen ei olekaan kerrottavaa kun kaikki näkee ensisilmäyksellä. En vain haluaisi vielä kertoa, mutta en haluaisi sitäkään, että töissä lomani aikana spekuloidaan raskauttani ja työsuhteeni jatkumista. (olen määräaikainen ja nyt tulevaa vakipaikkaa on lisäkseni kärkkymässä kaksi sijaista.)

Mites muut, joko olette töissä kertoneet ja vaikuttaako työtilanteeseenne?

Marie-Helena, uusi laskettu aika 16.12.

Vierailija
18/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjottelin tonne juolulahjat 2010, eli taas raskaana ollaan ja pelottaa se keskenmeno ettei toistuisi, mutta aika vahva tunne et nyt onnistaa.

Vielä ei olla monelle kerrottu. Kaksi kaveria kysyi suoraan ja en voinut valehdella. Sitten vasta kerrotaan uutinen kun ihan varmaa on tai jos nyt mikään tässä elämässä on varmaa.

En tiedä olenko tyhmä kun haluisin että olisi edes jotain oireita todistukseksi tästä raskaudesta, ultra kuvan lisäksi. Ihan alussa oli nipistelyä mahassa ja yhden kerran päiväunet nukuin, mitä en koskaan tee. Täytyypä siis tyytyä hyvään oloon.

Vierailija
19/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan väsymys, eilinen päivä meni töiden jälkeen kyllä ihan sohvalla makoiluksi, ihan ihmetyttää. Tänään olis ollut kaks viimeistä tuntia vaan yks oppilas paikalla, jonka sain delegoitua toisaalle joten pääsin kotiin lepäilemään.

Varasin ajat verikokeisiin ja np-ultraan, toukokuun lopussa on molemmat- verikoe toki muutamaa päivää aiemmin.

Töistä joku kyseli; mulla on työsopimus vuoden loppuun asti, mutta 2,5kk:n kesäloman vuoksi en ehdi siis syksyllä kovin kauaa töissä olla (alle 3kk) ja jos käy kuten aiemmissa raskauksissa niin olen jo kahta kuukautta ennen äippäloman alkua sairaslomalla :( töissä kyllä tietävät, mutta kaiketi heidän on pakko etsiä joku jo hyvissä ajoin tilalleni.

Positiivista on, että kesälomaan enää 19 työpäivää!!! tulee tarpeeseen.

Tervetuloa uusille! :)

Tää menee nyt päikkäröimään..

-Silveri 8+3-

Vierailija
20/58 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Päätin minäkin liittyä joukkoonne, jos vielä mahtuu. Olen vähän lueskellutkin viestejänne, mutta vasta viime viikolla tuli sen verran varma olo tämän raskauden suhteen, että uskallan nyt tulla mukaan.

Asustelen pääkaupunkiseudulla ja odotan nyt toista mukeloa. Takana yksi keskenmeno v. 2005 ja yksi ihana pojanpallero s. 2006.

Kössi 9+1