Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla 3 lapsellani on siniharmaat silmät, vaikka olen itse ruskeasilmäinen =(((

Vierailija
02.05.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ruskeat silmät, minun äidilläni ja isälläni on ruskeat silmät ja isän äidillä ja isällä on ruskeat ja vain äidin isällä on siniset.

Miehellä on siniset, mutta aika pitkältä on minun puoleltani sinisyys tullut, kun lapsella on kirkkaan siniset silmät!

Kun eikös sen lapsen pidä kummaltakin puolelta saada sinigeeni että tulee siniset silmät?

todennäköisyys vähintään 13%. Ei nyt niin kovin epätodennäköistä. Ja jos isälläsi on peittyvä sininen geeni jostain kauempaa todennäköisyys on tietenkin vielä suurempi.

Vierailija
22/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne on sun lapsia? Miehesi on saattanut käydä vieraissa.

Tämä kannattaa tosiaan pitää mielessä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti suomalainen ja sinisilmäinen blondi, oletettu isä suomalainen ja tummahiuksinen vihreäsilmäinen. Lapsi mustatukkainen ja erittäin ruskeesilmäinen. Iho tosin lapsella vaalean oloinen. Onko lapsi saanut siemenet ulkomailta?

Vierailija
24/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei harmita yhtään, vaikka lapsi ei ole perinyt ruskeita silmiäni. Moni tuttu sitä kyllä harmittelee, mikä on mielestäni hassua.

Tällä voitte leikkiä: http://museum.thetech.org/ugenetics/eyeCalc/eyecalculator.html

Vierailija
25/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella vanhimmalla lapsella on ruskeat silmät. Nuorimmalla ei minkään väriset, tosi hailakan harmaatihan kun niistä puuttuisi väri. Isänsä on sinisilmäinen ja äitinsä ruskeasilmäinen.

Vierailija
26/29 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä eteenpäin?

Vierailija
27/29 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuivat noin vuoden iässä ruskeiksi. Mutta vielä ihmeellisempää on se että kaikki lapseni ovat täydellisiä blondeja. Itselläni on tummahko ruskea tukka. Äitini on melkein mustatukkainen, isäni keskiruskea.

Mies on blondi ja hänen äitinsä. Miehen isä on kuitenkin myös ruskeatukkainen. Anopilla poikkeuksellisen dominoivat valkoiset geenit ;P

Vierailija
28/29 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä myös kaikista että tukka on ollut tumma jo nuorena?

Mun isällä oli lapsena vaalea pellavapää, mutta aikuisena lähes musta. Myös mä olen ollut blondi ruskeasilmäinen ihmetys lapsena, mutta alkoi siitä sitten toisella kymmenellä tummua. Nyt varmaan pitäisi luonnehtia harmaankeskiruskeaksi..

Vierailija
29/29 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voi syntyä mitä vain. Kun vois tarkkailla ihmisiä kun banaanikärpäsiä.

Mulla muuten vihreät silmät. Äidillä siniharmaat ja isällä siniset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä