Te kaikki homofoobikot!
Tuon hedelmöityshoitoketjun innoittamana haluaisin kysellä teiltä mitä teillä on homoseksuaalisuutta vastaan? Tunnetteko ketään homoseksuaaleja?
Pyytäisin, että toisin ajattelevat ihmiset eivät nyt vastaisi tähän ketjuun, vaan antaisivat homofoobikkojen kertoa mielipiteensä. Mua nimittäin kiinnostaa. Olen lapsesta asti ihmetellyt, mitä ihmisillä on homoseksuaalisuutta vastaan.
Kommentit (25)
En tiedä miksi, mutta en ymmärrä heitä, johtuneeko ihan tavallisesta kasvatuksesta, raamatun sanoista tms? Mun mielestä nainen ja mies kuuluu yhteen, ja he tekevät lapsia, eli se vaan on mulle niin luontevaa.
homojen on luonnossa mahdotonta saada lapsia. En oikein ymmärrä miksi homojen pitäisi lisääntyä, kun se nyt vaan ei ole luonnollista, eikä myöskään homoeläimet lisäänny, ainakaan nisäkkäät.
mä en halunnut tiedustella mielipiteitä homojen oikeuksista siihen ja tähän, vaan nimenomaan puhtaasta homofobiasta. Ehkäpä joku vielä ilmoittautuu?
Ap
tiesitkö muuten että esim. leijonaurokset parittelevat todella usein keskenään, luultavasti lujittaakseen keskenäisiä sosiaalisia siteitään?
ja ihmettelen suuresti tätä lausahdusta -jonka olen aikaisemminkin kuullut- että koska homoutta esiintyy joissakin eläinlajeissa, se olisi siis ihmisellekin ok ja "luonnollista".
Mun mielipide on se, että ihminen eroaa eläimestä. Tai ainakin pitäisi erota.
Ihmisen paras ystävä. Tosi luonnollista ja jumalanluomaa sekin, tuhoaa luontoa vielä muutaman miljoonankin vuoden kuluttua kaikissa maanalaispoteroissa, joihin ydinjätteet jemmataan puoliintumaan...