Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kaikki homofoobikot!

Vierailija
02.05.2010 |

Tuon hedelmöityshoitoketjun innoittamana haluaisin kysellä teiltä mitä teillä on homoseksuaalisuutta vastaan? Tunnetteko ketään homoseksuaaleja?

Pyytäisin, että toisin ajattelevat ihmiset eivät nyt vastaisi tähän ketjuun, vaan antaisivat homofoobikkojen kertoa mielipiteensä. Mua nimittäin kiinnostaa. Olen lapsesta asti ihmetellyt, mitä ihmisillä on homoseksuaalisuutta vastaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat tietää hävetä!

Vierailija
2/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteron kohdalla paheksutaan jos lapsi saa alkunsa siten ettei tule koskaan tietämään isäänsä tai erotilanteessa ollaan huolissaan säilyykö lapsella suhde sekä äitiin että isään. Ja samaan aikaan hyväksytään se, että lesbot saavat tehdä isättömiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta hyväksyn sen, jos lapsettomuusklinikka tekee tällaisen ratkaisun.

Tunnen homoseksuaaleja.

Vierailija
5/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään homoseksuaaleja vastaan, mutta hyväksyn sen, jos lapsettomuusklinikka tekee tällaisen ratkaisun.

Tunnen homoseksuaaleja.

sanoa selvemmin avauksessa: mä en oikeastaan halua mielipiteitä tuosta hedelmöitysasiasta, koska se ketju on omistettu sille asialle, vaan lähinnä siitä, mitä joillain ihmisillä on homoseksuaaleja vastaan! Kiitos.

Ap

Vierailija
6/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ketjua, josko saisi homofoobikkojen perusteluja...

Vierailija
7/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Se, että vastustaa tiettyjä homojen oikeuksia, jotka eivät ole millään lailla luonnollisia, ei tarkoita, että ihminen pelkäisi homoja. Ja joo, yksi parhaista ystävistäni on homo.

Vierailija
8/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy. Se, että vastustaa tiettyjä homojen oikeuksia, jotka eivät ole millään lailla luonnollisia, ei tarkoita, että ihminen pelkäisi homoja. Ja joo, yksi parhaista ystävistäni on homo.

Vierailija
9/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän homoseksuaalisia seksisuhteita Jumalan tahdon vastaisena. Homoja vastaan minulla ei ole mitään ja minulla on muutama homo- tai bikaveri, joista osalla oli ensin nieleksimistä mielipiteessäni, mutta ovat kyenneet sen sulattamaan kuitenkin.

Vierailija
10/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä hyväksytään homot muttei homojen oikeuksia ja tuossa taas hyväksytään homot muttei heidän elämäntapaansa. "Anteeks vaan rakas ystävä, mutta sä palat helvetissä kuolemas jälkeen :)"

No, jos haluaa uskoa sadistiseen kusipää-Jumalaan, joka luo homoja saadakseen kiduttaa heitä ja kieltää heiltä luonnollisimmat romanttiset ihmissuhteensa omaksi huvikseen, niin... näkemyshän sekin on muiden joukossa.

Jos itse uskoisin Jumalaan, uskoisin hyvään ja rakastavaan taivaanisään, joka ei välitä siitä, mitä sukupuolta kohtaan kukin rakkauttaan osoittaa, vaan hyväksyy kaikki juuri sellaisinaan ja sellaisine ihmissuhteineen kuin heille luonnollista on.

Vierailija
11/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ja ihan mukavia ihmisiä ovat.

Mutta heidän seksuaalinen suuntautumisensa nyt on vaan luonnonvastaista. Mies ja nainen kuuluu yhteen, tappi ja reikä.

Minun mielipiteeni, sallittakoon se minulle.

Vierailija
12/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tekopyhää.

Mikä kirjoituksessani oli tekopyhää?

Minä en sitäpaitsi kirjoittanut mitään helvetissä palamisesta tai homojen kiduttamisesta. Sen keksit ihan omasta päästäsi.

10

Vierailija
13/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ja ihan mukavia ihmisiä ovat.

Mutta heidän seksuaalinen suuntautumisensa nyt on vaan luonnonvastaista. Mies ja nainen kuuluu yhteen, tappi ja reikä.

Minun mielipiteeni, sallittakoon se minulle.

se ei siis ole luonnonvastaista :)

Vierailija
14/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidän homoseksuaalisia seksisuhteita Jumalan tahdon vastaisena.

Vierailija
15/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen suuresti tätä lausahdusta -jonka olen aikaisemminkin kuullut- että koska homoutta esiintyy joissakin eläinlajeissa, se olisi siis ihmisellekin ok ja "luonnollista".

Mun mielipide on se, että ihminen eroaa eläimestä. Tai ainakin pitäisi erota.

Vierailija
16/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen suuresti tätä lausahdusta -jonka olen aikaisemminkin kuullut- että koska homoutta esiintyy joissakin eläinlajeissa, se olisi siis ihmisellekin ok ja "luonnollista".

Mun mielipide on se, että ihminen eroaa eläimestä. Tai ainakin pitäisi erota.

Ja sitäpaitsi, luonnottomuusargumentti on yhtä tyhjän kanssa. Ihmiselle on todella luonnotonta käyttää esim. tulta, sähköstä puhumattakaan. Tai pukeutua tekokuituihin, tai juoda muiden lajien maitoa.

Vierailija
17/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HardcoreZen... minun mielestäni ihminen EI ole apinasta lähtöisin :)

Tosin siinä olen kyllä samaa mieltä että on jotenkin luonnotonta että me esimerkiksi juodaan lehmän maitoa. Olenkin harkinnut vegaaniksi ryhtymistä, käytännössä se vaan nykyään on niin pirun hankalaa.

Vierailija
18/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HardcoreZen... minun mielestäni ihminen EI ole apinasta lähtöisin :)

Tosin siinä olen kyllä samaa mieltä että on jotenkin luonnotonta että me esimerkiksi juodaan lehmän maitoa. Olenkin harkinnut vegaaniksi ryhtymistä, käytännössä se vaan nykyään on niin pirun hankalaa.

ihminen ei ole apinasta lähtöisin.)

Pointti oli siis, että luonnottomuuteen on turha vedota, kun ihminen on niin kaukana siitä 'luonnontilasta'.

Vierailija
19/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin vuoksi lähinnä. En tiedä olenko homofoobikko, mutta kyllä ne mua ärsyttää. Jokainen on ollut jollain tavalla epävakaa persoona, ailahteleva ja kiukutteleva. Ei niitä jaksa. Ainainen vääntäminen joka asiasta, mitä kukakin ajattelee ja miksi.

Mulla on jopa yksi exä nykyään homo. Oli siitä merkit ilmassa jo siihen aikaan kun oltiin yhdessä. Tuli vaan tehtyä pari lastakin sen kanssa. Ja tämän drama queenin kanssa on sitten tahkottu lasten asioista. Kyllä, olen korviani myöten täynnä.

En halua enää ikinä yhtään homoa lähelleni.

Vierailija
20/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on luotu ihmiseksi, eikä mitään apina-esi-isiä, minä siis uskon niin.

Samoin kuin olen sitä mieltä, että on luonnonvastaista olla homoseksuaali.

Minä kerroin mielipiteeni, etkä sinä voi sanoa mielipiteitäni vääriksi. Minä olen sen verran "suvaitsevainen" että hyväksyn sen että sinä olet toista mieltä, anna sinäkin minulle mielipidevapauteni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän