Antakaa hyviä pikaruoka vinkkejä laihduttamiseen
Koska olen laiska kokki, haluan vaan ostaa kaupasta suht valmista HELPPOA ruokaa/tai jotain syötävää, millä voin laihtua. Juurekset,kasvikset ja hedelmät ei käy koska olen allerginen. BMI 45
Kommentit (26)
Itsekin olen todella monelle kasvikselle, juurekselle ja hedelmällä allerginen, mutta vain harvat niistä aiheuttaa oireita kypsennettynä. Eli kasvisosekeitto, myydään pakastimessa, mikroon ja muutamassa minutissa valmis. Energiaa on tosi vähän.
Kirjoitin sitten aloituksen väärin. Kyllä, voin syödä noita allergisoivia kypsänä. Kirjoitin ne siihen siksi, että aina kun puhutaan laihdutuksesta tulee joku sanomaan että syö hedelmiä/porkkanoita.. Kun kyselin jos olisi ollut HELPPOJA KEVYITÄ VALMISRUOKIA: tyyliin atrian kanaviilokki. En enään vaivaa teitä,kun täällä takerrutaan aina johonkin mitä EI KYSYTTY. T.AP (seuraavaksi perässä on kymmenien ketju jostain pilkkuvirheestä)
on hyviä koska vie sitä makeanhimoa ja pitää nälän pidempään loitolla.
Valmiina on jo tosi hyviä, esim. Equisalla on mustikan ja mansikan makuisia, joissa hyvin vähän rasvaa. Lisää makeutta saa keinotekoisilla makeutusaineilla, joita tosin ei ehkä kannata liikaa käyttää.
Valmisruuista vaikkapa Kokkikartanon kaalilaatikkoa tms.
Ja mulle allergikkona toimii mikä tahansa pakasteen kautta käynyt. Eli pakastevihannekset kannattaa tutkia. Pari minuuttia mikrossa ja mukaan hieman kevytlevitettä -> valmis lisäke nopeasti.
kasvissosekeitto + raejuusto + ruisleipä, jolla kasvimargariini.
Kaura(lese)puuro + keinomakeutettu mehukeitto
pakastewokkivihannekset + broilersuikaletta / soijarouhetta sekaan
Rasvoja ei saa jättää kokonaan pois!
valion marjakeitoilla, niillä light-versioilla. tilaa painonvartioiden ostajan opas, siellä on kaikkien ruokien pisteet. kannattaa muutenkin liittyä pv:hen, ite tiputin siellä yli 30kg.
mut mä en kestä noita painonvartijoiden pistejuttuja..... Käääk... Ajattelin silti yrittää minäkin laihduttaa. Yritän vain katsoa mitä suuhun laitan.
lisää vielä, että pakasteen puolelta löytyy oikein herkullinen Chicken korma -ateria jossa myös on alle 400 kaloria, en muista taaskaan merkkiä, mutta käyhän tutkimassa se pakkasenkin puoli.
Joku tietty teilaa minut nyt näistä valmisruokien käytöstä, mutta luulen, että ap nimenomaan halusin valmisateria-ideoita. Ja itse olen sitä mieltä, että on helpompaa syödä se valmisateria jotta ei voi ottaa lisää ja tietää tasan tarkkaan paljonko siinä oli kaloreita.