Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelkään että voimat loppuu!

Vierailija
01.05.2010 |

tulin jätetyksi puoli vuotta sitten toisen naisen takia. lapset 1-v. ja 4-v. Exä raivosi ja huusi kuinka hirveä ihminen (siis luonteeltani) olen ne muutamat päivää kun eroilmotuksesta vielä asui kotona. Kieltäytyi alussa maksamasta mitään elatusapua jne, naureskeli vaan ja kaikki raha-asiat meni hetkessä täydelliseen sotkuun, jota vieläkin selvittelen.

Sen jälkeen hänen kantansa on, edelleen, ettei hän 'oo tehnyt mitään - oon vaan jättänyt sut toisen takia'. Tämä uusi nainen kuulemma vihaa myös minua kun olen niin hirveä akka.

Aluksi oli tuska i-h-a-n hirveää, mutta talvella välillä helpotti, nyt iskee taas tuska todella kovaa päälle. Vähintään yhtä pahana kuin alussa. Hengittäminenkin tuntuu vaiekalta.

Käyn terapiassa, kerran viikossa. Mutta ei nyt auta, seuraavaan kertaan 5 päivää taas.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan, tai vaikka minuutti kerrallaan eteenpäin, lasten takia. Ex-miehesi ei kuullosta aikuiselta ihmiseltä, todella alhaista ja lapsellista käytöstä, tottakai elatusapu pitää lapsista maksaa jne.

Onko ketään läheistä, jonka kanssa voisit jutella ennen seuraavaa terapiakertaa? Äiti, ystävä, naapuri?

Vierailija
2/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitan jonkun, nyt kesken vapun juhlinnan en voi ketään vaivata

lapset nyt exällä, siksikin paha olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteellä sinusta tai asioista ole mitään merkitystä, olkoot rauhassa mitä mieltä ovat. Asiat, kuten lasten huollon ja elatusavun hoidat viranomaisten kautta. Tuolta mieheltä on varmaan turha odottaa mitään anteeksipyyntöä tms, mutta kun tarpeeksi aikaa on kulunut, voit oman hyvinvointisi tähden "alentua" antamaan hänelle anteeksi ja jättämään hänet omaan arvoonsa ihan itse omassa päässäsi - sitten viimeistään elämä jatkuu.

Vierailija
4/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perille siitä, miksi sulla on niin paha olo? Mihin arkaan paikkaan exäsi lähtö iski? Mieshän on täysi kusipää, kun tuolla tavoin perheensä jättää, ja toki ymmärrän, että se on raastavaa, mutta mikä se on se suurin asia, joka sua ahdistaa? Yksinäisyys? Pelko ettet ikinä löydä ketään? Unelma ydinperheestä ja tulevaisuudesta romuna?

Tiedätkö, nyt kun käyt romuna, sinä vielä kasaat itsesi entistä ehjemmäksi ja vahvemmaksi ihmiseksi! Mä tiedän, että niin tulee käymään, olen kulkenut sen tien. Tämä on sun elämäsi pohjakosketus, mutta kyllä sä tästä selviät!

Vierailija
5/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla et voi varata omaa aikaa. Mutta nyt kun ovat exällä, niin tee asioista, joista sinä todella nautit. Lue hyvä kirja, katso leffa, siivoa paikat sellaiseen kuntoon kun haluat.

Lämmitä sauna tai mene kylpyyn. Hemmottele itseäsi.

Otan osaa ja tsemppiä, unohda ex elämästäsi niin totaalisesti kuin vaan mahdollista.

Vierailija
6/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallisuudentunteeseen ehkä? luottamukseen? exä siis vakuutteli mulle rakkauttaan ihan viime i

aikoihin asti. ja uusi suhde oli kestänyt vasta viikon kun päätti jättää mut.

ja lähtiessään haukkui mut t-o-d-e-l-l-a maan rakoon tyyliin, ettei kukaan voi kanssani elää eikä olla (en juo, en ole pettänyt, ei mitään sellaista, olen vaan kuulemma ihmisenä paska). olin ihan sekasin, en pystynyt puhumaankaan, ahukoi vain henkeä ja hän tylytti tylyttämistään monta päivää putkeen (yöt myös).

jollain lailla kai vieläkin sulattelen sitä kaikkea moskaa mitä sain itsestäni silloin kuulla?!

itsetunto meni.

Vierailija
7/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olimme juuri pari kk aikaisemmin saaneet kuulla että toinen lapsista on kroonisesti sairas, ja hän kieltäytyi hyväksymästä sitä tai edes keskustelemasta aiheesta

ap

Vierailija
8/8 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun puolesta. Toivottavasti saat voimia lapsistasi,kun ilmeisesti he kuitenkin jäävät sinulle. Äläkä kuuntele exän puheita,kamala mies. Toivottavasti sulla on oma perhe lähellä ja voit tukea heihin. Nyt on varmasti vaikeaa mutta älä anna periksi. Sinä selviät kyllä tästä,älä anna exän viedä itsetuntoasi. Ei se ole sen arvoinen. Taitaa olla ihan keskenkasvuinen jos lastensa äidistä puhuu tuohon tyyliin. Hemmottele iyseäsi jos vain suinkin jaksat ja ole armollinen itsellesi. Tästä suosta nouset vielä jonain päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi