12-vuotias miehen luona yötä!!
Tyttö kertoi eilen menevänsä parhaan ystävänsä luokse yöksi. Yhdessä he hakivat tavarat ja suunnittelivat illan ohjelmaa. Tänään näin tytön kaverin äitiä, joka ihmeekseni kertoi tyttöjen sanoneen olevansa meillä yötä.
Selvittelimme asiaa tyttöjen kanssa, jolloin selvisi, että he ovat olleet tämän toisen tytön poikaystävän luona yötä! "Poikaystävä" oli kuulema heidät omalla autollaan hakenut luokseen, joten mies ennemmin taitaa olla kyseessä. Tyttöjen kertoman mukaan mies on tavattu netissä ja mitään seksuaalista heidän välillään ei ole tapahtunut. Olemme nyt miettineet toisen tytön äidin kanssa, miten tästä eteenpäin. Viranomaisille voisi ilmoittaa, jos mies olisi tehnyt tytöille jotain seksuaalista, mutta tyttöjen mukaan ei ole. Onko kenelläkään ollut koskaan vastaavaa kokemusta?
Kommentit (35)
aika huolestuttava tapaus ei aikuinen saisi sekaantua alaikäiseen millään muotoa
Tytöt ovat luvanneet, etteivät enää miestä tapaa. Itse olen edelleen aivan järkyttynyt ja vihainen. Tytöt sanovat kyseessä olleen hetkellisen päähänpiston ja että he halusivat vain jännitystä. Olen yrittänyt selittää, että olisi voinut käydä tosi huonosti.
Ymmärtääkseni seksi alaikäisen kanssa on rikos. Tytöt sanovat, ettei mitään seksuaalista ole tapahtunut, joten voiko miestä rankaista mistään? Tytöt ovat pysyneet samassa kertomuksessa toisistaan tietämättä, joten toisaalta uskon heitä.
Taivas, että piti tämäkin päivä vielä nähdä..
ap
Tai siis kyllä omasta mielestäni saa rangaistuksen teostaan.
1. On ottanut chatissa yhteyttä alaikäisiin tyttöihin, vaikka tytöt olisivat pari vuotta valehdelleet iästään yläkanttiin ovat silti alaikäisiä.
2. Mies on suostunut näkemään alaikäisiä, ottamaan kyytiin, ottamaan yöksi!!
ei KOSKAAN tekisi mitään tuollaista.
Tytöt eivät ole kertoneet miehen henkilöllisyyttä (sanovat, etteivät tiedä sitä), mutta osaavat kertoa, missä tämä asuu. Poliisi varmasti ottaa selvää lopusta.
Toivottavasti luottamus vielä joskus palautuu. Tällä hetkellä olen niin vihainen tytölle, etten halua nähdä häntä silmissäni.
Rikosilmoitus kannattaa tehdä vaikkei mies olisikaan tyttöihin kajonnut, mutta mitä kaikkea olisi voinut tapahtua?
Jos jonkun vanhempi ei ota asiaa puheeksi niin kuinka monta kertaa tämä kyseinen henkilö tekisi tätä jatkossa? Tai kuinka monet alaikäiset on jo vienyt kämpilleen. En usko että miehelle ensimmäinen kerta tämä.
Rikosilmoitus kannattaa tehdä vaikkei mies olisikaan tyttöihin kajonnut, mutta mitä kaikkea olisi voinut tapahtua? Jos jonkun vanhempi ei ota asiaa puheeksi niin kuinka monta kertaa tämä kyseinen henkilö tekisi tätä jatkossa? Tai kuinka monet alaikäiset on jo vienyt kämpilleen. En usko että miehelle ensimmäinen kerta tämä.
samaa mieltä
meidän esiteinit kävivät poliisin kuulusteluissa, kun ilmeni, että netissä joku vanhempi äijä oli heitä yrittänyt vikitellä ja kaikenlaista oli lupaillut / ehdotellut. Tytöt toki olivat itsekin esittäneet olevansa vanhempia kuin oikeasti olivatkaan. Toisen tytön äiti teki rikosilmoituksen, kun asia tuli ilmi. Ja poliisit lähti tutkimaan ihan tosissaan tätä asiaa.
Kyllä se ilmoitus kannattaa vaan tehdä. Pistää myös nuorison miettimään, kun joutuvat poliisin kanssa asiaa läpi käymään. Voinemme kysyä.. kannattiko tai opettiko mitään.
tekisin heti ilmoituksen lasten hyväksi käytöstä.Eihän tuon ikäiset ole normaalisti ,noilla jälillä.
Siis tyttäresi salasi miehen luona yöpymisen. Sinä olet nyt niin vihainen, ettet halua nähdä häntä silmissäsi.
-> en luottaisi, että mitään seksuaalista ei ole tapahtunut. Luultavasti mies on lahjonut ja kieltänyt kertomasta.
Rikosilmoitus ehdottomasti, seksuaalikasvatusta lapselle, ja teidän välit kuntoon!
Tatuoitu jätkä!
alkaa täällä ehdottelemaan tuollaista! Ei todellakaan ole oikein, että alat mustamaalaamaan toisen "nimimerkkiä". Mietipä, jos joku sun nimellä (vaikka tautoitu jätkä ei oikea nimi olekaan..) alkaisi ehdotteleen netissä, että olet tehnyt vastaavaa?! Jotain rajaa tähän touhuun..
Ap:lle sanon, että voithan soittaa poliisille ja kysyä, että miten asian kanssa kannattaisi edetä. Jotenkin en itsekään luottaisi tuohon, että "mitään ei tapahtunut". Nuoret ovat kokeilun haluisia ja, jos jotain tapahtui niin se ei välttämättä ole ollut vastoin heidän tahtoaan, MUTTA toi ikä kyllä pistää miettiin..
tyttaresi yokylaan soittamatta ensin vanhemmille?
Ja pyyti usein minun tytöäni mukaan, olivat alle 10 vuotiaita.Jotenkin kävi vaisto , kun se ukko joka piti niitä leirejä soitti minullekkin . Miksi en anna tyttöni tulla sinne, minä sanoin että en halua .tytärkään ei halunnut lähteä . Oli käyttänyt hyväkseen pientä tyttöä. Poliisi juttuhan siitä tuli.
jos 20-30 vuotias jätkä ei oman ikästään saa vaan pitää pikkutyttöjä vikitellä. Yök.