Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Friends with benefits - kannattaako?

Vierailija
27.08.2015 |

Moi!

Olen siis sinkku enkä haluaisi tällä hetkellä elämääni mitään vakavaa. En kuitenkaan innostu irtosuhteista, mutta kaipaan läheisyyttä. Mietin vain, että kannattaako fwb-suhde? Se nimittäin voisi olla minulle hyvä vaihtoehto, mutta mietin vain meneekö kaikki vaikeaksi. Minulla on nimittäin hyvä kaveripoika ja tiedän, että hänkin kaipaa läheisyyttä, joten olisiko turhan rohkeaa vinkata tuollaista?

Mutta kertokaa kokemuksianne fwb-suhteista. Onnistuiko kaikki vaí menikö mönkään? Entä tuliko toiselle tunteita ja mitä siitä seurasi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vuosi jo menossa ja hyvin on toiminut... Eikä aina edes harrasteta seksiä..........Joskus leffa, ravintolassa... Keikoilla...  On vain oikeasti aikuinen kaveri jonka kanssa on kivaa....

Vierailija
42/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa,tälle hetkellä kierrossa 4 vaimon kaveria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parturi, hieronta jne kävis mulle opiskelijaneidolta...ja toisinpäin. lisäksi voisin tehdä kotitöitäkin ja auttaa missä vaan

Vierailija
44/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen sude. En halunnut tunteita eikä mieskään. Silti tuntui kurjalta, kun hän lopetti suhteen  Seksi sen sijaan oli kaikkien aikojen parasta. Ehkä siksi tuntuikin ikävältä lopettaa

Vierailija
45/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni puhuu täällä mahdollisista sydänsuruista. Elämäni on tähän saakka ollut todella tasapaksua mitä tulee ihmissuhteisiin. Elämänkumppania en tule löytämään, mutta jos hankkisin fwb:n ni saisin edes tietää mitä seksi on. Mitä intohimo, halu ja kenties jopa kiintymys on. Tai no, pakko siinä on tunnetta mukana olla, muuten ei vaan pysty. Tätä pitää miettiä. N33

Vierailija
46/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, mutta en suosittele. Omasta mielestäni tein heti selväksi, että rakkaudesta / ihastumisesta ei ole kyse, halusin vaan kokeilla millaista olisi naisen kanssa ihan puhtaan fyysisestä uteliaisuudesta, vaikka rakastunkin vaan miehiin. Mutta kuis ollakaan tämä toinen osapuoli sitten kuitenkin kehitti itselleen tunteita. Näin kävi kahdesti. Toinen ehdotti itse ensin, toiselle ehdotin minä, kumpikin päätty ihan hirveeseen draamaan. Kuulemma särjin heidän sydämensä. 

Vierailija
47/49 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sillä hetkellä toimi hyvin. Ongelmia tuli vasta jälkeenpäin. Kaverisuhde kärsi pahoin kun fwb loppui. Eli kannattaisi ottaaa ihan vain rakastaja ennemmin. Tuleva kumppani ei välttämättä ole mielissään jos jatkaa tuollaisen virityksen kanssa kaverina fwbn jälkeen

Vierailija
48/49 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sillä hetkellä toimi hyvin. Ongelmia tuli vasta jälkeenpäin. Kaverisuhde kärsi pahoin kun fwb loppui. Eli kannattaisi ottaaa ihan vain rakastaja ennemmin. Tuleva kumppani ei välttämättä ole mielissään jos jatkaa tuollaisen virityksen kanssa kaverina fwbn jälkeen

Pitääkö kumppanille kertoa? Ei mielestäni, nämä jutut on yksityisiä. 

Vierailija
49/49 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kumppanille kertoa? Ei mielestäni, nämä jutut on yksityisiä. 

Missä se raja menee? Jos olet pannut kaikkia kavereitasi, niin on hyvä olla kertomatta tulevalle loppuelämän kumppanille mitään? Just..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi