Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole juhlimassa vappua vaan roikut av:lla? (ev)

Vierailija
30.04.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperhe juhlii aikaisemmin ja lasten kanssa

Vierailija
22/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon silti, koska kerrankin on omaa aikaa eikä huomenna tarvitse herätä puoli kuudelta. Enkä tajua mitä juhlimista vapussa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi lähti yökylään tätinsä luokse, jotta minä ja mies saatas kahenkeskistä aikaa. Isäntä kuitenkin päätti lähtee harrastaan sosiaalisuutta (ryyppäystä) ja koska ite oon viimisilläni raskaana, ei mulla oo kauheesti kiinnostusta kattoa kännisten örvellystä. Joten nyt sitten istutaan yksin kotona.

Varmaan harmittaa sua! :( Yritä nauttia vaikka oot yksin kotona.

Vierailija
24/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin tässä nyt vinkkulasillisella. Meillä on maanantai vapaapäivä, joten menemme miehen kanssa sunnuntaina bilettämään.

Vierailija
25/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään koko vappu, huomenna saatan mennä torille jos on kiva keli, mutta tänään ei napannut yhtään. Ärsyttävää kun joutuu kaikille selittelemään miks en lähde örveltämään, kun nuorten "kuuluis" kuulemma tehdä niin. Olen 22v.

av:llä roikun koska näitä juttuja on kiva lueskella, vaikka itsellä ei lapsia olekkaan eikä vielä edes tulossa.

Vierailija
26/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasta on ihan hyvä syy olla juhlimatta.

Ja sitäpaitsi tuolla ulkona sataa vettä...

Ja mies on töissä..

Ja mulla ei oikeesti ole muuta tekemistä....

Vierailija
27/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pienen lapsen äiti. Jos voisin juoda alkoholia, olisin saattanut laittautua jonnekin, mutta nyt ei mitään erityisiä juhlakutsuja tullut joten olen kotona. Aamulla vapputorille ilman darraa, se on kyllä ihan ok.

Vierailija
28/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä vappua juhlitaan vasta vapunpäivänä :-)

Vierailija
29/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten opiskeluvuosien. Viimeksi taisin juhlia vappua 8 vuotta sitten. Ei vaan jaksa kiinnostaa mikään tekopirteä pakkojuhliminen. Ihan turha tapaus koko vappu, opiskelijoiden kännäysjuhla.

Vierailija
30/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa seksi kun ongelmat on sitä tasoa että erosta puhutaan viikoittain ja pariterapiaan ollaan menossa. Miestä kiinnodstaa, se ei varmaan lähtisi terapiaankaan ellei olisi saaminen alkanut jäädä vähiin... Joten selailen av:ta jottei miestä kiinnosta tupata viereen.

Enkä edes jaksa syttyä väkisin väännetyn juhlan juhlimiselle..

Vierailija
31/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ketään kenen kanssa lähteä. Miehen kanssa ei huvita, kun aina tulee jotain riitaa ja pitäisi olla lapsenvahtikin.

Vierailija
32/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja yksi lapsista sairaana, loput nukkuu. Pitäiskö tässä matkustaa junalla Helsinkiin yksin bailaamaan?

Vierailija
33/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimiseni on vappuherkkujen syömistä ja ulkohommia (toivottavasti ei sada...)

Vierailija
34/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin tässä nyt vinkkulasillisella. Meillä on maanantai vapaapäivä, joten menemme miehen kanssa sunnuntaina bilettämään.

Vierailija
35/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minäkin kohta. Huomenna mennään sitten kaupungille ihmettelemään, mikäli ei sada ja herkutellaan.

On noita vappuja ehtinyt jo tähän ikään (30) juhlia ihan riittävästi, kiva vaan, kun elämä on nykyään semmoista, ettei tarvi vetää vappuna monen päivän dokaus-haalariörvellys-krapula-uuteen nousuun-morkkis -putkea vapuan tienoolla.

Vierailija
36/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi lähti yökylään tätinsä luokse, jotta minä ja mies saatas kahenkeskistä aikaa. Isäntä kuitenkin päätti lähtee harrastaan sosiaalisuutta (ryyppäystä) ja koska ite oon viimisilläni raskaana, ei mulla oo kauheesti kiinnostusta kattoa kännisten örvellystä. Joten nyt sitten istutaan yksin kotona.

Varmaan harmittaa sua! :( Yritä nauttia vaikka oot yksin kotona.

puolena voin sanoa, että ainakin on rauhallista. Onhan tää pirun tylsää ja tekis mieli hirttää mies (kunhan joskus kotiutuu) lähinmpään katajaan, mutta saapahan touhuta mitä haluaa ilman häiriötä. Toki se kahdenkeskinen aika olisi tullut tarpeen tän remontin keskellä =/

Vierailija
37/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni vapputorille ensimmäisenä vappunaan! :)

Ja ei nyt niin muutenkaan kiinnostaisi ylitäydet baarit täynnä känniääliöitä.

Vierailija
38/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas onhan tässä menty ihan tarpeeksi ennen lapsia monet vaput, juhannukset ja uudet vuodet, joten senkään vuoksi ei tarvitse enää bilettää kovin usein. Ikääkin alkaa olla ei enää jaksakaan saamaan malliin kuin nuorempana. Kotona rauhassa oleminen on mukavampaa :) .

Vierailija
39/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut riehui aikansa foliopallojen ja serpentiinin kanssa ennenkun väsyivät. Kävin saunassa... korkkasin kuoharin ja herkuteltiin vähän.

Mies meni nukkuun hetki sitten - mua ei vielä nukuta, joten otin sidun ja tulin tänne kurkkimaan.

Hauskaa vappua yökyöpelit! : D

Vierailija
40/41 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa, mutta sitten sain kuulla että hyvä ystäväni on yrittänyt itsemurhaa. Nyt istun koneella pimeässä ja juon suruuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän