Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän pyykki- ja astianpesukonetta nykyään vain öisin!

Vierailija
07.09.2023 |

Ajastan ohjelmat alkamaan pörssisähkön hinnan mukaan, yleensä aamuyöllä, kun on halvinta. Suosittelen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa. Kukahan tätäkin keksi alapeukuttaa 😂

Vierailija
2/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä tehdään samalla tavalla, pörssisähkö kun on aamuyön puolella melkein ilmaista. Muutenkin luontevaa, illalla tiskikone on täynnä, yöllä pesu ja aamulla puhdasta. Ja pyykkikoneesta saa ottaa puhtaat pyykit aamulla kuivumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän koneita silloin kun tarvitsen, en seuraa hintoja

Vierailija
4/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa on ärsyttävää herätä yöllä naapureiden linkouksiin tai vesiputkien ääniin. Hankkikaa hiljaiset suorassa seisovat koneet.

Vierailija
5/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa on ärsyttävää herätä yöllä naapureiden linkouksiin tai vesiputkien ääniin. Hankkikaa hiljaiset suorassa seisovat koneet.

Hanki sinä korvatulpat tai muuta omakotitaloon.

Vierailija
6/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asuin kerrostalossa, niin en koskaan yöllä herännyt siihen, jos naapuri kävi vessassa, suihkussa, pesi pyykkiä tai vaikka imuroi. Kuulin näitä ääniä vain, jos satuin olemaan hereillä.

Vierailija
7/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tulipalovaaran vuoksi pidä kodinkoneita päällä yöllä.

Vierailija
8/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta kannattaa. Kukahan tätäkin keksi alapeukuttaa 😂

Eiköhän alapeukuttaja tarkoittanut, että kenelle tämä on vielä uutinen? Tätä on nyt toitotettu jo useita kuukausia jos on yhtään lukenut sivistävämpää kuin Aku Ankkaa.

Vierailija
9/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa hiljaisuus loppuu klo 7.00. En uskaltaisi jättää yöksi konetta päälle. 

Vierailija
10/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on brankkari ja se on opastanut, että ei kannata laittaa koneita yöllä pyörimään. Niistä syttyy säännöllisesti tulipaloja. Mutta kukaan ei kiellä laittamasta yöllä päälle ja vakuutusyhtiökin korvaa, vaikka joku vahinko tapahtuisi kun nukut. Itte en vaan nyt uskalla.

Vierailija
11/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on brankkari ja se on opastanut, että ei kannata laittaa koneita yöllä pyörimään. Niistä syttyy säännöllisesti tulipaloja. Mutta kukaan ei kiellä laittamasta yöllä päälle ja vakuutusyhtiökin korvaa, vaikka joku vahinko tapahtuisi kun nukut. Itte en vaan nyt uskalla.

Korvaako todella? Minusta niissä ehdoissa lukee, että ei saa jättää kodinkoneita käyntiin valvomatta?

Vierailija
12/12 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvaako todella? Minusta niissä ehdoissa lukee, että ei saa jättää kodinkoneita käyntiin valvomatta?

En minä ainakaan pesukoneen vieressä seiso 3h vaikka olisi päivälläkin käynnissä. Saunaosasto, jossa pesukone on, on toisella puolella taloa kuin oleskelutilat. Jos kone syttyisi palamaan niin en havahtuisi vasta kuin palohälyttimeen, olin hereillä tai en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi