Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole juhlimassa vappua vaan roikut av:lla? (ev)

Vierailija
30.04.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun pitäis oikeestaan tehdä opiskeluhommia eikä roikkua täällä.

Ja ihan oikeesti... mua ei jaksa kiinnostaa vapun juhliminen, ei yhtään.

Vierailija
2/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, olen tarpeeksi montaa vappua juhlinut. Kuten kulunut sanonta kuuluu - aikansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut eri kuvioissa. Annan nuorempien kokea saman. Eikä huomenna ole rapulaa.

Vierailija
4/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä koen parhaaksi vappujuhlinnaksi huomenna touhuilun koko perheellä yhdessä hyvällä mielellä ja aikuisetkin ihan kunnossa eikä krapulaa (tai miehellä korkeintaan vähän kun on saunaillassa parhaillaan...).

Parasta on lasten innostus ilmapalloihin, serpentiineihin jne

Vierailija
5/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen vaan tyytyväinen kun toimelias päivä on pulkassa, lapsi, mies ja koira nukkuu ja meillä on tosi hiljaista.

Vierailija
6/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja absolutisti. Ei kiinnosta ryyppyjuhlat. Mieluummin kuuntelen klassista ja olen av:llä.

Vierailija
7/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

grillailtiin ja syötiin ja kuohuviinit korkattiin. Mutta koska molemmilla lapsia, meidän juhlat loppuivat vajaa tunti sitten.

Vierailija
8/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään puhallettiin ilmapalloja, serpentiiniä, syötiin nakkeja, ranskalaisia, salaattia, tippaleipiä ja munkkeja ja juotiin simaa. Lapsilla oli vappunaamarit ja vappupillit. Pidän hetken omaa aikaa täällä, kohta menen nukkumaan, jotta aamulla jaksaa herätä aikaisin perheen kanssa vapputorille! :)

Perheellisten vappu ei painotu yöaikaan.

Vierailija
9/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin halunnut mieheni kanssa pitkästä aikaa yhdessä johonkin! Koska ei päästy yhdessä, jäätiin sitten kotiin :) Seuraavalla kerralla parempi tuuri :)

Vierailija
10/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon raskaana, niin ei kuppikaan maistu, eikä jaksanu lähtee kattoo kenekää örvellystä mihinkään. Grillattu on ja nautittu itse tehdyistä munkeista perheen ja naapureiden kera:)

Vierailija
11/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi lähti yökylään tätinsä luokse, jotta minä ja mies saatas kahenkeskistä aikaa. Isäntä kuitenkin päätti lähtee harrastaan sosiaalisuutta (ryyppäystä) ja koska ite oon viimisilläni raskaana, ei mulla oo kauheesti kiinnostusta kattoa kännisten örvellystä. Joten nyt sitten istutaan yksin kotona.

Vierailija
12/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkekuurilla, jonka aikana ei saa juoda. Eikä ole oikein maisemissa ketään sopivia juhlintakavereitakaan.

Alun perin meillä oli tarkoitus juhlia miehen kanssa kahdestaan vappua, mutta mies joutui lähtemään työmatkalle ja tulee vasta huomenna kotiin. Ja älkää nyt kuvitelko, että se on "työmatkalla" ja oikeasti juhlimassa vappua jonkun toisen muijan kanssa, sillä ei tosiaan ole :).

Paras ystäväni on kotonaan vahtimassa, ettei teinin vappu ole liian riehakas. Olisin voinut mennä niille myös, mutta päätin olla vauvan kanssa mieluummin kahdestaan kotona. Päivällä kävin moikkaamassa vahvasti raskaana olevaa ystävää, jonka kanssa syötiin munkkeja ja juotiin kaupan simaa.

Meillä oli tuon kohta yksivuotiaaan kanssa oikein hauska vappuaatto kotona. Nyt tuo meni nukkumaan.

Vierailija
13/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vietettiin lasten kanssa vappuaattoa, mutta tenavat ovat nukahtaneet jo pari tuntia sitten.

Vierailija
14/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamaan. Ei jaksa dokata viikonloppuisin tai juhlapäiviä, menee nämä vähätkin vapaapäivät pilalle.

Ei ole mukava olla darrassa silloin kun on aikaa olla lasten kanssa ja treenata.

Näin yksinkertaista se on kohdallani.

Vierailija
15/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä eroa normaalista illasta millään tavalla. Aikoinaan on tullut juhlittua kiintiö varsin täyteen, nyt on ihanaa vaan olla. Saan ahdistuskohtauksen kun ajattelen valvomista, tungosta, darraa.

Vierailija
16/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuinmaassani ei vappua juhlita.

Vierailija
17/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaveriperheen luona vappujuhlissa. Me, kuten muutkin, joimme simaa, limsaa, söimme nakkeja, salaatteja yms. Lähdimme seitsemältä kotiin laittamaan pienintä yöpuulle. Kohta täytyy mennä itsekin nukkumaan.

Juhlia voi aikaisemminkin ja juhlia voi myös ihan lapsiystävällisesti.

Vierailija
18/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna töitä klo 7-12.15 ja sit la-su yövuoro. Menen siis kohta nukkumaan ja toivon, että saan nukkua aamuun ilman puhelimen soimista

Vierailija
19/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaamaan. Ei jaksa dokata viikonloppuisin tai juhlapäiviä, menee nämä vähätkin vapaapäivät pilalle.

Ei ole mukava olla darrassa silloin kun on aikaa olla lasten kanssa ja treenata.

Näin yksinkertaista se on kohdallani.

vain jossain vaiheessa juhlimiseen ja menoihin. Tulihan niitä tehtyä ahkerasti 13-vuotiaasta asti aika monta vuotta ja monella tapaa.

Vierailija
20/41 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettiin taas kerran, että ei ole sen arvoista. Kohta nukkumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän