Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä nimistä kaunein: Hanna, Minna vai Jonna?

Vierailija
30.04.2010 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusnimiä! Tunnen monta Hannaa, Jonnaa ja Minnaa. Ja en montaa nimeä keksi jotka olisi harvinaisia tai EI muotinimiä missään kohtaa. Ei nimi ihmistä pahenna, vaan ihminen itse. Lihava, juoppo blondi kantaa vaikka mitä nimeä! Herätkää nyt ihmiset.. Kauniita suomalaisia naisen nimiä kaikki. Se on eriasia onko se ihminen sitten itse niin nätti.

Vierailija
2/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luetteli mun työkaverien nimiä. Mahdoton sanoa, jokainen tuikitavallisia, perusnättejä nimiä, joita on annettu erityisesti 70-luvulla. Lapsen nimeksi ei antaisi, koska kuulostaa tällä hetkellä enemmänkin pikkulapsen äidin nimeltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat 70/80 -lukujen wt-nimiä.

Vierailija
4/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmeisesti ainoa, jonka mielestä Jonna on kaunein :) Jonnasta tulee mieleen sellainen pilke silmäkulmassa oleva, nätti ja ihana nainen, sillä sellaisia Jonna-nimisiä tunnen.

Vierailija
5/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on mielestäni kaunein noista, mutta Hanna on myös ihan kiva nimi. Hanna on ehkä noista ajattomin ja kansainvälisin ja sopii nykyäänkin hyvin lapselle. Jonna on jotenkin vähän tylsä, eikä kovin nätti nimi, mielummin lapselle nimeksi Hanna tai Minna.

Vierailija
6/48 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi Minnaa, molemmat vaaleita, toinen yh, toisella epämääräinen hiipparimies, lapsia, tatuointeja ja saksenpaimenkoiraa löytyy, töitä ei.

Vierailija
7/48 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rumia!!!

Vierailija
8/48 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vielä aloiteta tuota Minna, Hanna, Jonna, Sanna, Henna - kautta uudelleen, eihän? Mun kaveripiirissä lapsuudessa oli niitä jokaista vähintään kaks ja tulee jo puistatuksia kun kuulen nuo nimet. Ei sillä, että ihmiset olis jotenkin inhottavia, vaan nuo lässynimet. 

Vierailija
9/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ja Jonna yöks!

Vierailija
10/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt ja mikä on sun mielestä paras?

Vierailija
11/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on mielestäni kauhea nimi. Tulee mieleen vaalea ylipainoinen alkoholia kittaava nainen. Ehkä tämä johtuu siitä, että kaikki tuntemani Minnat ovat tällaisia...

Vierailija
12/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kauheita 80-luvun raiskaamia nimiä. Jos et vihaa lastasi, älä nimeä häntä Minnaksi, Hannaksi tai Jonnaksi. Oikeasti.

Vierailija
13/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on näistä soinnullisesti paras mutta aivan liian kulunut, Jonna on tylsä ja ruma nimi.

Vierailija
14/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt ja mikä on sun mielestä paras?

Hannasta pidän, mutta myös Minna ja Jonna ihan jees.

Kysymys tuli mieleen siitä, kun avauksissa on aina trendinimiä tyyliin Emma, Ella, Venla, Vilma... Mietin että hauska välillä pyöritellä näitäkin jotka on jo painuneet sieltä TOP50-listalta pois. Ihan vaikka vaihtelun vuoksi ja jotta muistaisimme muutkin että muitakin nimiä on kuin ne TOP-listan nimet. Noin esim.

Vierailija
15/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kauaa miettiä. Hanna tietysti, terveiset siskolle Punkaharjulle!

Vierailija
16/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä en sano kaunein.

Vierailija
17/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna sopii mielestäni hyvin nykylapsellekin.

Minna oli hittinimi joskus 70-luvulla ja Jonna taas 80-luvulla. Hetken humauksia kuten nykyiset Aadat yms.

Itse vältän antamasta lapselleni hittinimeä, juuri koska vaikka se antohetkellä kuulostaa tosi kivalta ja raikkaalta, niin tulee aika jolloin nämä hittinimet ovat totaalisen out ja yök, kuten vaikka muinainen niin in ollut Sari tai sitten Pirjo.

Vierailija
18/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on mun nimi;)

Vierailija
19/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan raamatusta, toisin kuin Minna ja Jonna, jotka ovat aikansa muotinimiä.

Vierailija
20/48 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(oman lapsen nimi)