Mikä näistä nimistä kaunein: Hanna, Minna vai Jonna?
Kommentit (48)
Minna on kiva (minun ihana ystävä)ja Jonna on kamala.
ja Minna ovat ajattomia ja klassikoita naisten nimissä. Jonna taas nykyajan tuote, ei siis voi verrata. Jos Hannan ja Minnan välillä pitää valita, niin Hanna, koska Minnakin painottuu aika hyvin 80-luvun suosikkeihin.
Mulla oli lapsena koulussa 3 Minna-kaveria ja se oli hieno ja moderni nimi. Hanna oli vanhanaikainen nimi.
T Hanna
mut ei Minnaa ainakaan! Kaikki Minnat ei ole vaaleita ylipainoisia alkoholisteja tai ääliöitä, mutta se nimi vaan on niin mitäänsanomaton. Minä sain ko. nimen siksi, että se nyt sattui vaan olemaan ensimmäinen nimi, josta äitini ja isäni pääsivät sopuun - kumpikaan ei vihannut, muttei myöskään rakastanut sitä nimeä, eli täysin ykshelvetinhailee nimi.
t. vaalea, alipainoinen absolutisti Minna, joka tuntee muutaman ei-ääliön Minnan.
Sitten Jonna ja Minna on rumin nimi.
Hyvä kun ihmiset yleistää täällä että "Minnat on kaikki ihan ääliöitä." Ihmisistä on varmaan tosi kiva lukee tollasia, kun randomit solvaa nimen perusteella. Herätkää.
Hanna
Olen aina ollut nimeeni tyytyväinen ja voinhan ajatella että olin niin ihana 60-luvun lapsi että 70-luvulla kaikki äidit halusivat nimetä lapsensa minun mukaani Hannaksi. ;)
Hanna noista paras, ajaton nimi. Jonna ja varsinkin Minna liian kasaria.
Hanna. Se on ajaton ja tyylikkäin. Muut ovat vähän sellaisia pimatsunimiä, hetken muotinimiä (ja jo vanhentuneita).
Myös Kustaa olisi komea nimi
Sekä SELMA tai AUKUSTI
Hanna on ajattomin. Oli käytössä jo ainakin 1700-luvulta. Minna ja Jonna kuuluvat näihin rakennemuutosajan suosikkinimiin. Tosin Minna on ollut myös käytössä hellittelynimenä jo 1800-luvulla. Minusta ehkä kaunein näistä on Hanna.
Jostain syystä kaikki Minnat on ihan ääliöitä ja Jonna on todella mitäänasanomaton nimi.