Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodatusta lapseni isän nykyisestä...

Vierailija
30.04.2010 |

Vappu pilalla. Tai ainaki oon ihan törkeen vihanen. Lapseni isä on keväällä sanonut että ottaa ykkösluokkalaisen koko lomaksi luokseen eli kuukaudeksi koska heillähän on pitkä kesäloma koulusta eikä mulla tietty oo mahdollisuutta pitää sitä koko aikaa lomaa. Aiempina vuosina on ottanut kahdeksi viikoksi.

No, hän ei ollut tästä aiemmin sanonut nykyiselleen ku nyt. Nykyinen oli vetänyt herneet nenään ku ei kuulema halua VIERASTA lasta heille niin pitkäksi aikaa!!!

Huh huh!!

Ensinnäki hän on ollu kuvioissa jo 6v, eli luulis ettei enää ole vieras! Toiseksi tää on hänen miehensä lapsi! Kai miehellä on oikeus pitää niin paljo lasta siellä ku haluaa!

Ja yhteinen loma ei ole menossa pilalle ku tää nainen tekee töitä koko kesän. Että siitä ei ole kyse.

Ei voi ymmärtää.

No lapsen isä sitte käski mun miettiä varasuunnitelmaa.. Mitähän varasuunnitelmia minä tässä vaiheessa voin enää keksiä ku kaikki on lyöty jo lukkoon!

Kiitos ku sai avautua.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheet hajoaa? Miksi isä valinnut uuden naisen korvaamaan perheensä? Ahdistavaa. Lasta todella säälin odottaa aikaa isänsä kanssa. Mikä siinä uudessa naisessa viehättää enemmän kuin omassa lapsessa? Jos puolisolla lapsia aiemmista suhteista on ne hyväksyttävä tai sitten hylättävä koko paketti.

Ap:n tilanteessa ihmettelen isää, miten antaa naisen määrätä? Miksei sano, että lapsi tulee ja piste.

...vaaleanpunaisten ruusujen tuoksua ja tanssimista kukkakedoilla...

Vierailija
42/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen lapset jäivät aina minun huolehdittavaksi - kaupassa käynnit (teki muuten aikamoisen loven kukkaroon), ruuanlaitot, pyykit vastuun jne. En todellakaan olisi suostunut, että lapset tulisivat meille kuukaudeksi. Mutta ehkä teillä tilanne on toinen.

riippuvat koko ajan minun kimpussa, Ei siinä mitään äitinsä juoksee kapakoissa ja hoidattaa minulla muksunsa. Eihän se isä osaa niin vaatteita katsoa ja tytöt on perässäni koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka ehdotti tarhaan tai kerhoon laittoa niin ekaluokkalaisia ei oteta tarhaan. Ja päiväleirille olisinki laittanut mutta sen hakuaika on jo ohi, ei toivoakaan että sinne enää pääsisi.

Ja mitä tulee siihen että etälapseen ei voi kiintyä niin höpöhöpö! Se on ihan aikuisesta kiinni. Jos lapsi on vuoden ikäinen kuten meillä oli ku uus tuli kuvioihin niin siinä vaiheessa sen suhteen voi luoda.

Mutta sitä minäkin ihmettelen että miksi se isä antaa naisen sanella.

Ja hän todellakin saa itse sen hoidon jotenkin järjestää kun on jo luvannut ottaa lapsen. Minun suku asuu toisella puolen suomea että heitäkään en voi hätiin noin vain hälyttää.

ap

Vierailija
44/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtökohta nyt vaan on niin, hyvät äitipuolet, että lapsi on puoliksi isän ja puoliksi äidin ja vaikka asuisikin pääasiassa äidillään, sitä suuremmalla syyllä on kesällä vähintään PUOLET ajasta isällään tai isän vastuulla eli siis järjestää hoidon. Miten ihmeessä voidaan ajatella, että etävanhempi näkee lastaan vain muutamia päiviä kuukaudessa ja muutamia viikkoja putkeen vuodessa? Miten itsekkäitä äitipuolet oikein voivat olla? Kyllä sitä otetaan koko paketti vastaan, kun muutetaan yhteen isän kanssa. JOs lapsi on 9kk äidillään, niin 3 kk kesällä isällään olisi mielestäni ihan normaalia. Käytännössä tällainen on tietenkin mahdotonta, mutta reiluahan tuo olisi vähintäänkin. Eli siis kesäloma puoliksi! Isä keksii ohjelmaa puolet ajasta, äiti puolet! Ja äitipuolet opettelevat olemaan aikuisia eikä teini-ikäisiä nirppanokkia!

Vierailija
45/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on etäisä! Ei äitipuolet ole sitoutuneita jatkuvaan yhdessä oloon. Ja jos oletetaan, että lapsi on 3kk kesällä isällä, niin kai sitten siltä ajalta äiti maksaa elarit ja lapsilisät isälle...?

Vierailija
46/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lähtökohta nyt vaan on niin, hyvät äitipuolet, että lapsi on puoliksi isän ja puoliksi äidin ja vaikka asuisikin pääasiassa äidillään, sitä suuremmalla syyllä on kesällä vähintään PUOLET ajasta isällään tai isän vastuulla eli siis järjestää hoidon. Miten ihmeessä voidaan ajatella, että etävanhempi näkee lastaan vain muutamia päiviä kuukaudessa ja muutamia viikkoja putkeen vuodessa? Miten itsekkäitä äitipuolet oikein voivat olla? Kyllä sitä otetaan koko paketti vastaan, kun muutetaan yhteen isän kanssa. JOs lapsi on 9kk äidillään, niin 3 kk kesällä isällään olisi mielestäni ihan normaalia. Käytännössä tällainen on tietenkin mahdotonta, mutta reiluahan tuo olisi vähintäänkin. Eli siis kesäloma puoliksi! Isä keksii ohjelmaa puolet ajasta, äiti puolet! Ja äitipuolet opettelevat olemaan aikuisia eikä teini-ikäisiä nirppanokkia!

Ihmettelen naisia jotka ottavat miehen jolla on lapsi. Ja sitten eivät voi HYVÄKSYÄ sitä lasta osaksi heidän elämäänsä. (seurannut olen sivusta, missä nykyinen yrittää kaikin tavoin estää isää näkemästä lapsiaan).

Vierailija
47/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on etäisä! Ei äitipuolet ole sitoutuneita jatkuvaan yhdessä oloon. Ja jos oletetaan, että lapsi on 3kk kesällä isällä, niin kai sitten siltä ajalta äiti maksaa elarit ja lapsilisät isälle...?

Se on voi voi sille äitipuolelle. Kyllä isällä sen verran pitää olla munaa että huolehtii lapsestaa.

Vierailija
48/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin se raha nyt olisi suurin este sille, että isä hoitaisi lasta puolet kesälomasta... Ei ne elarit ja lapsilisät tarkoita sitä, että niitä maksetaan, jotta lasta ei tarvitse nähdä. Etkö ole sitä tajunnut, että ne maksaa se vanhempi, jonka luona lapsi ei asu VAIKUTISESTI

Vierailija
49/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin se raha nyt olisi suurin este sille, että isä hoitaisi lasta puolet kesälomasta... Ei ne elarit ja lapsilisät tarkoita sitä, että niitä maksetaan, jotta lasta ei tarvitse nähdä. Etkö ole sitä tajunnut, että ne maksaa se vanhempi, jonka luona lapsi ei asu VAKITUISESTI, ja se 9 kk on enemmän kuin 3 kk... Mutta niin kuin varmaan luit, totesin, että tuollainen jako ei onnistu, varmaan se äiti haluaa ihan ilolla viettää kesälomaansa lapsensa kanssa. On se vaan kumma, kun tällaista iloa ei äitipuolet suo isälle. Jos saatte yhteisiä lapsia, muistakaa laittaa ne lomienne ajaksi leireille ja isovanhemmille, kun eihän niiden kanssa halua viettää lomaa... Niin, ja maksakaa ne lapsilisät kanssa sitten isovanhemmille!

Vierailija
50/50 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanasta vastauksesta :)

Eiköhän se ole se lähivanhempi joka kuitenki ostaa vaatteet ym että tuskin kuukauden isällä olosta pitäisi maksaa elareita kuten joku tuolla sanoi :)

Ja ite olen TIETENKIN kesälomani lapsen kanssa, ja isäkin sitä alunalkaen halusi kunnes ihana äitipuoli tuli väliin.

Itsekkäitä ihmisiä on näköjään maailma pullollaan. Kannattas kaikkien miettiä omia kesiään miten sai viettää VANHEMPIENSA kanssa.

Mutta hyvää vappua kaikille! :)

Terv. Jo vähän lauhtunut mutta vieläkin vihainen ap. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme