Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Leikkiero"

Vierailija
30.04.2010 |

Erittäin huonn taloudellisen tilanteen vuoksi olemme jo miettineet että minä muutan lasten kanssa pois joten saan kaikki tuet (olen kotiäiti) ja jopa elarit kelalta.

Mutta voiko siitä jäädä kiinni? Mitä voi tapahtua? Jos vaikka joku soittaa sossuun ja kertoo ettei olla oikeasti erottu.

Voiko kukaan todistaa etteikö oltaisi oikeasti erottu?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei varmaan mikään "leikki ero" toimi...

Vierailija
2/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi olla eronnut oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa jo heti kun on eri osoite.

Meillä kesti miehen kanssa eron vireillepano ja kyllä jo sitä ennen tuli elarit ja yh korotukset.

Vierailija
4/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kyselee, niin kerrotte olevanne asumuserossa ja katsotte mitä tuleman pitää. Ero tai paluu takaisin yhteen...

Vierailija
5/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kyselee, niin kerrotte olevanne asumuserossa ja katsotte mitä tuleman pitää. Ero tai paluu takaisin yhteen...

Entä jos joku soittaa sossuun ja sanoo että tietää että mies viettää paljon öitään minun kanssa?

Vierailija
6/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku soittaa sossuun ja sanoo että tietää että mies viettää paljon öitään minun kanssa?

Vierailija
7/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan mies lapsiaan tavata, joten ei minusta ole outoa, jos mies liikkuu luonasi tosi paljon. Ja jos sossut tms. alkaisi kyselemään, kiistät vain jyrkästi kaiken.

Vierailija
8/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jäätte kiinni niin eiköhän ne huijaamanne rahat pidä maksaa kelalle takaisin. Voi tietty olla hankalaa käytännössä todistaa että oletteko yhdessä vai ei, mutta kyllä sitä pitää sitten jossain vaiheessa virallisestikin erota, eiköhän ne muuten tajua että huijaatte.

En kyllä usko että pääsisit rikastumaan vaikka asuisitkin yksin lasten kanssa, mun tulot ei ainakaan päätä huimaa ja olen kahden lapsen yh, äitiyslomalla.

Vierailija
9/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska elatusmaksut hänelle myös pienenee.

Vierailija
10/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö asumusero muka?

Eikö pitäisi olla eronnut oikeasti?

Ennen kuin sen oikean eron saa, pitä olla muistaakseni 6 kk ns. harkinta-aika täynnä, pakkohan silloinkin jollain on elää.

Käsittääksei eroparit ovat vielä tänä aikana melko paljon yhdessä, sillä on niin paljon järjesteltävää ja asioita hoidettavana.

Vierailija
11/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sinulla sitten ole joku asunto tiedossa missä voisit ilmaiseksi asua? Muutenhan asumistuet ym mitä saisit menisivät vuokranmaksuun. Ja ne huimat yh-korotukset lapsilisään ovat 46e per lapsi. Sanoisin että asumiskustannukset veisivät suurimman osan tuloistasi, joten enpä tiedä onko kovinkaan fiksu idea. Ja vaikka sinulla olisi oma asunto missä voisit asua ilmaiseksi, sillon et saa asumistukea ja ainoat tulosi olisivat lapsilisät. Miehesi tietenkin pitää maksaa elatusmaksut lapsista.

Vierailija
12/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies luuseri joka pakoilee työtä.

Jos mies on työssä häneltä menee elatusmaksut vaikka suoraan palkasta.

Vanhemmat ovat elatusvelvollisia jälkikasvustaan ei yhteiskunta=veronmaksajat.

Vierailija
13/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitäpaitsi kieroutunut ajatusmaailma.

Vierailija
14/14 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ns leikkieron viitisen vuotta sitten. Ihan vain siksin koska miehen ex rupesi vaatimaan ihan törkeitä elatusmaksuja joihin miehelläni ei todellisuudessa ollut mitenkään varaa.

Tällä tavoin saatiin exälle menevät elatusmaksut järkevälle tasolle.

Nykyään asutaan taas virallisestikin yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi