Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on härskeintä, mitä miehesi on ehdottanut?

Vierailija
18.08.2015 |

Nyt leikkimielinen ketju, kertokaahan mikä on ollut sellainen ehdotus, mille et ole voinut olla joko nauramatta, tai pöyristymättä!

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saunotaan hänen kaverinsa kanssa kolmestaan. Olikin sen jälkeen ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun halusi seksiä. N47

Vierailija
122/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ehdottanut monta kertaa, että naisin vieraan miehen kanssa paljaalla ja mieheni katselisi ja ehkä osallistuisi. Vielä en ole suostunut.

N58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin naida hänen isokaluisen kaverinsa kanssa hänen itsensä katsellessa vieressä. Yllättävä ehdotus kahdenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen.

Vierailija
124/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen anaaliehdotus tuntui kiltistä ja kokemattomasta tytöstä tosi härskiltä. Suostuin kuitenkin ja mieheni rakastaa peppua edelleen. Itse en pysty rentoutumaan riittävästi, että voisin nauttia.

Mieheni on myös jankannut ryhmäseksistä pidempään. Mulle vaikka kolmen kimppa 2N ja M kävisi, mutta vain jos en ole yhdenkään kanssa vakavassa parisuhteessa. En haluaisi olla mukana kun mieheni panee tai nuolee toista naista. 

Neljän kimppa eli kaksi paria.

Neljän kimppa teini-iässä kaverini ja meidän molempien tyttöystävien kanssa.  

Heinäkuisena iltana vuokramökin pihanurmella, saunatauolla ja sopivasti tuiskeessa.

Ei me vaihdettu tyttöjä, mutta nussittiin vierekkäin vuoronperään ja lepovuorossa istuttiin nurmikolla ja ihailtiin esiintyvää pariskuntaa.

Ja sitten uimaan, sitten saunaan, vähän virvokkeita ja sama uudestaan!

Toi tuo mieleen omat kokemukseni, kun me teini-iässä yhdessä parhaan kaverin kanssa nussittiin vuoron perään useampaan otteeseen naapurin tyttöä. Mä olin vähän niinkuin seurustellut sen kanssa ja tahdoin tarjota kaverille kanssa, kun se ei ollut koskaan vielä saanut pillua. 

Jotenkin mä sain tytön suostutelluksi antamaan myös kaverille, kun oltiin ensin nautittu yhdessä muutama isoveljen mulle ostama lonkero. Mä olin nussinut tytön kaverille liukkaaksi ja valmiiksi. Mä en ole homo ollenkaan, mutta silti oli valtavan kiihottavaa katsella vierestä, kun kaveri sovitti ensimmäistä kertaa elämässään halkeamaisillaan seisovan kullinsa tytön punaiseen, avoimeen, karvattomaan pilluun, josta mun mällini jo valuivat ja alkoi kiihkolla kirnuta vikisevää tyttöä ja  kun se oli ensin pohjaan juntaten ja pakarat supistellen lauennut tyttöön laskien mällinsä sen luvalla sisään mä pääsin sitten jatkamaan samaa työtä

Tyttö oli sitten myöhemmin esitellyt kaverini ystävättärelleen, jonka kanssa se alkoi seurustella. Uitiin ja naitiin vierekkäin ja otettiin aurinkoa joskus nelistään saaressa, mutta ei enää vaihdeltu tyttöjä, kun kaveri oli vähän pihi. Aina saa pettyä ihmisiin.

Ja niin, siitä sukulaismiehestä: Nythän me ollaan tuon kaverini kanssa napalankoja ja pers'orpanoita ja mä annoin sille pillua. tosin sen tyttiksen!

Vierailija
125/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni toive on että kertoisin yksityiskohtaisesti kun olen pettänyt häntä. Siis todella yksityiskohtaisesti samalla kun ratsastan hitaasti hänellä tai kun annan tissi- ja suuhoitoa. En ole siis koskaan suoraan tunnustanut mitään mutta mies ei ole niin hölmö, ettei arvaisi että olen ollut joskus aika joustava vieraiden kullien suhteen pitkän yhdessäolomme aikana. Mies on aina ihan valtavassa kiimassa kun edes hieman vihjaan että ehkä jotain on ollutkin. Häneltä lähtisi varmaan taju jos oikein herkuttelisin kaikilla yksityiskohdilla.  

Vierailija
126/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni toive on että kertoisin yksityiskohtaisesti kun olen pettänyt häntä. Siis todella yksityiskohtaisesti samalla kun ratsastan hitaasti hänellä tai kun annan tissi- ja suuhoitoa. En ole siis koskaan suoraan tunnustanut mitään mutta mies ei ole niin hölmö, ettei arvaisi että olen ollut joskus aika joustava vieraiden kullien suhteen pitkän yhdessäolomme aikana. Mies on aina ihan valtavassa kiimassa kun edes hieman vihjaan että ehkä jotain on ollutkin. Häneltä lähtisi varmaan taju jos oikein herkuttelisin kaikilla yksityiskohdilla.  

Miksi et kerro jos toinen haluaa.

Vierailija
127/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei tästä voisi siirtyä avoimempaan suuntaan, niin että käyt "luvan kanssa" jossain. Selkeästi kiihottaa miestäsi, niin ota asia puheeksi

Vierailija
128/133 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kerro jos toinen haluaa.

Koska en oikeastaan tiedä mihin vetää rajan. Tuskin tuosta mitään eroa tulisi, koska mies selvästi "tietää". Jos kerron jotain hiukan siivottuja versioita, niin tuskin uskoo ja jos kertoisin umpirehellisesti kaiken niin saattaisi kuitenkin oikeasti pahoittaa mielensä. Sen verran reipaasti on joskus tullut pervoiltua. Tiedän että minun pitäisi kunnioittaa miehen toivetta ja kertoa mutta ei se sittenkään ihan niin yksinkertaista ole. 

Vierailija
129/133 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisi harjoittaa seksiä leski siskoni kanssa, aikani mietittyäni asiaa, myönnyin, sillä itseäni ei seksi enää paljon kiinnosta, eihän se ole minulta pois, ja hyvä että mieheni on tyytyväinen.  kuin myös siskoni. N 61.

Naiset, jotka ette enää halua seksiä, ja miehenne haluaisi, ottakaa vinkki tästä, M 62v.

Vierailija
130/133 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskein oli seurustelun alussa kun ehdotti mökillä, että kaverille kanssa. Nauruksi se lopulta meni, mutta ilmeestä näki, että oli tosissaan. N19

Vierailija
131/133 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 50 ja tyttäreni (20-v) oli tulossa kylään miehensä (25 tai 26-v) kanssa. Mieheni ehdotti, että olisin ilman rintaliivejä ja pukisin paidan avonaisella kaula-aukolla. Emmin, mutta mieheni kertoi, että se kiihottaisi häntä. Lopulta suostuin, koska seksiä oli suhteessamme ehkä 2-3 kertaa vuodessa. Oli aika kuumottavaa jo kokeilla sopivia paitoja ja kuinka paljon voi kumartua ja paljonko vilahtaa.

Ja vierailun aikana oli vieläkin kuumottavampaa. Mieheni kävi välistä kuiskaamassa, että voisin vähän esitellä lisää kaula-aukkoni. Käskystä kävin hänen luonaan, kumarruin ottamaan tavaroita pöydältä, kirjahyllyltä tai lehtilaatikosta. Mieheni kertoili aina, että vävyehdokas katseli kaula-aukkooni.

Vierailu jälkeen olimme molemmat valmiita menemään sänkyyn. Jos ei ollut vuoden ensimmäinen seksikerta, niin korkeintaan toinen. Ei ollut viimeinen kerta, sama ”lääke” tepsi seuraavillakin kerroilla.

Mieheni pyysi myöhemmin myös tarjoamaan nännejä imettäväksi ja että harrastaisin seksiä tyttären miehen kanssa (=ottaisin suihin). Oli minulle ihan liian härskiä. Koskettelin häntä ja hän minua meidän keittiössä kun mieheni oli olohuoneessa, mutta ihan kaikkea en sentään uskaltanut tehdä.

Vierailija
132/133 |
14.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskein oli seurustelun alussa kun ehdotti mökillä, että kaverille kanssa. Nauruksi se lopulta meni, mutta ilmeestä näki, että oli tosissaan. N19

Jos kerran ruvetaan antamaan, niin kyllä silloin pitää antaa kaikille!

Vierailija
133/133 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisi harjoittaa seksiä leski siskoni kanssa, aikani mietittyäni asiaa, myönnyin, sillä itseäni ei seksi enää paljon kiinnosta, eihän se ole minulta pois, ja hyvä että mieheni on tyytyväinen.  kuin myös siskoni. N 61.

Luin tämän tarinan, eikä se mielestäni ole mitenkään härskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi