Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on härskeintä, mitä miehesi on ehdottanut?

Vierailija
18.08.2015 |

Nyt leikkimielinen ketju, kertokaahan mikä on ollut sellainen ehdotus, mille et ole voinut olla joko nauramatta, tai pöyristymättä!

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen anaaliehdotus tuntui kiltistä ja kokemattomasta tytöstä tosi härskiltä. Suostuin kuitenkin ja mieheni rakastaa peppua edelleen. Itse en pysty rentoutumaan riittävästi, että voisin nauttia.

Mieheni on myös jankannut ryhmäseksistä pidempään. Mulle vaikka kolmen kimppa 2N ja M kävisi, mutta vain jos en ole yhdenkään kanssa vakavassa parisuhteessa. En haluaisi olla mukana kun mieheni panee tai nuolee toista naista. 

Vierailija
102/119 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskein ehdotus on ollut se, että antaisin meidän vakivieraan naida ilman kondomia. Siinä mennään jo niin intiimiin seksiin, että sellaista tehdään vain oman miehen kanssa. N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 22:40"]

Pyysi ottamaan 2 pv pesemättä olleen munansa suuhun. Seurustelua oli takana 4v. Kuulemma kaikki muut naiset ovat suostuneet tähän. Mies jätti minut koska en toteuttanut hänen toiveitaan. En tiennyt nauraako vai oksentaa. Kuvottava mies.

Mies asuu kuopiossa nimikirjaimet J.K ikä 34v.  Toivon etten muut joudu enää tätä kokemaan.

[/quote]

Ei se muna mihinkään mätäne edes muutamassa päivässä, ellei mies sitten kuseksi housuihinsa. Itse otan usein ihan omasta tahdostani hikisen ja likaisen munan suuhuni, koska koen sen kiihottavana ja pidän puolisoni hien hajusta.

No itse tykkään nuolla pillua silleen että on vähintään päivän kerännyt aromia. Suihkunraikas on mauton ja tuoksuton.

Vierailija
104/119 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin kakkoseen, jonka jälkeen ottaisin häneltä suihin. aloin kakoa :D

Tää on nykyään monen miehen vaatimus. Ja naiset suostuu tohon!!! Sun mies oli aikansa edellä. 

Vierailija
105/119 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että dippaan pillussa hänen sikarin ennenkuin hän nautiskelee siitä.

Vierailija
106/119 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ganbang ulkomaanmatkalla. Kanarialla melkein sellaiseen suostuinkin. N42

Vierailija
107/119 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen anaaliehdotus tuntui kiltistä ja kokemattomasta tytöstä tosi härskiltä. Suostuin kuitenkin ja mieheni rakastaa peppua edelleen. Itse en pysty rentoutumaan riittävästi, että voisin nauttia.

Mieheni on myös jankannut ryhmäseksistä pidempään. Mulle vaikka kolmen kimppa 2N ja M kävisi, mutta vain jos en ole yhdenkään kanssa vakavassa parisuhteessa. En haluaisi olla mukana kun mieheni panee tai nuolee toista naista. 

Neljän kimppa eli kaksi paria.

Vierailija
108/119 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä ehdotti, että menen tapaamaan toista miestä kahville Lovensen vibraattori sisällä ja hän ohjailee vibraattoria sovelluksen avulla. Ensin nauroin, sitten innostuin ja lopulta toteutettiin. N42

Vierailija
109/119 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin kakkoseen, jonka jälkeen ottaisin häneltä suihin. aloin kakoa :D

Tää on nykyään monen miehen vaatimus. Ja naiset suostuu tohon!!! Sun mies oli aikansa edellä. 

Minä olen tehnyt monta kertaa jos olen tarpeeksi kiihottunut. Ei se oikeastaan maistu liukkaria kummallisemmalta. 

Vierailija
110/119 |
08.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisi harjoittaa seksiä leski siskoni kanssa, aikani mietittyäni asiaa, myönnyin, sillä itseäni ei seksi enää paljon kiinnosta, eihän se ole minulta pois, ja hyvä että mieheni on tyytyväinen.  kuin myös siskoni. N 61.

Vierailija
111/119 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisi harjoittaa seksiä leski siskoni kanssa, aikani mietittyäni asiaa, myönnyin, sillä itseäni ei seksi enää paljon kiinnosta, eihän se ole minulta pois, ja hyvä että mieheni on tyytyväinen.  kuin myös siskoni. N 61.

Wau, fiksu nainen.

Vierailija
112/119 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana paras kaverini kysyi, että haluaisinko nussia sen pikkusiskoa. Ensin suorastaan pelästyin ehdotusta, mutta sitten se alkoi tuntua vastustamattomalta teini-iän hormonimyrskyssä. Ne olivat nussineet kaksistaan jo kauan ja kaveri oli kertonut mulle siitä joskus kun oltiin runkattu yhdessä. Kerran ne sitten näyttivät mulle miten kaveri nussi ensin siskonsa liukkaaksi ja valmiiksi ja tarjosi sitten reiluna mullekin.

Vierailija
113/119 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni yli 50v ehdotti että antaisin 18-vuotiaalle mustalle nuorukaiselle hotellissa hänen katseltavana. No ei toteutettu. Olisi edes ehdottanut 25-vuotiasta. Jotenkin jäi mielikuva, että nuorempikin olisi häntä kiihottanut. Erottiin muutaman vuoden päästä. 

Vierailija
114/119 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni yli 50v ehdotti että antaisin 18-vuotiaalle mustalle nuorukaiselle hotellissa hänen katseltavana. No ei toteutettu. Olisi edes ehdottanut 25-vuotiasta. Jotenkin jäi mielikuva, että nuorempikin olisi häntä kiihottanut. Erottiin muutaman vuoden päästä. 

Oikea päätös sinulta!

Vierailija
115/119 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ass to mouth - joo, mulle joskus nuorena naisena nykyinen mies ehdotti tuota, suostuinkin.

Ei siitä mitään elämää suurempaa traumaa jäänyt. Mun mies ei kyllä kykene heittämään minulle mitään järistyttävää, joskus kyllä toivoisin. Itse olen varmasti todella paljon kokeilunhaluisempi kuin hän. Joskus 30 vuotta sitten ehdotin hänelle, että voisiko hän nuolla mun äidille orgasmin, jos olen "puhemiehenä" välissä, ei riittänyt pokeri hänellä, ja arvaan että mun äiti olisi ehkä suostunutkin silloin joskus .

Miehen "härskeimmät" ehdotukset on luokkaa. korkkarit, sukat/sukkanauhat ja minä sooloseksillä hänen katsellessa

Vierailija
116/119 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ass to mouth - joo, mulle joskus nuorena naisena nykyinen mies ehdotti tuota, suostuinkin.

Ei siitä mitään elämää suurempaa traumaa jäänyt. Mun mies ei kyllä kykene heittämään minulle mitään järistyttävää, joskus kyllä toivoisin. Itse olen varmasti todella paljon kokeilunhaluisempi kuin hän. Joskus 30 vuotta sitten ehdotin hänelle, että voisiko hän nuolla mun äidille orgasmin, jos olen "puhemiehenä" välissä, ei riittänyt pokeri hänellä, ja arvaan että mun äiti olisi ehkä suostunutkin silloin joskus .

Miehen "härskeimmät" ehdotukset on luokkaa. korkkarit, sukat/sukkanauhat ja minä sooloseksillä hänen katsellessa

Kuin ylläsi nyt kauniita alushepeneitä..

Vierailija
117/119 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin

Vierailija
118/119 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, härskeintä mitä mies minulle on ehdottanut, niin pyysi olemaan hiljempaa, kun ei jaksa kuunnella voihkimista. pakko oli sanoa sille, että jos ei voihke kelpaa, niin herra on hyvä ja pienentää munansa. kahta ei meillä vaihdeta: auton vaihdetta ja asentoa sänkyssä.

Vierailija
119/119 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi nuolla peppuani suoraan pöntöltä noustuani. Annoin nuolla. 

Seuraavaksi pyysikin sitten pyyhkimättä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan