Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirkko Hämäläinen ja uusi suhde

Vierailija
29.04.2010 |

Onko asiaa jo ruodittu täällä palstamammojen toimesta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei voi rotuansa muuttaa miksikään eikä toki ole tarviskaan, miksi olisi? En tuomitse niitäkään jotka homostelevat, kun en tuomari ole. En vain voi pitää sitä normaalina ja se olen tuonut julki. Mikä pakko minun on ymmärtää jotain asiaa jonka koen kieroutuneeksi ja luonnonvastaiseksi?

Vierailija
22/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos "kokeilee" naista. On niiiin kyrsiintynyt miehiin, että kokeilenpa naisia.

Epätoivoista ja surullista minusta. Tuntuu kuin olisi hukassa ja haluaisi "näyttää" miehelleen tai loukata häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko minun on ymmärtää jotain asiaa jonka koen kieroutuneeksi ja luonnonvastaiseksi?

sitten jos havaitsee itsensä ymmärtämättömäksi, tarviiko silti joka tilaisuudessa aukoa päätään ja puhua rumasti ja halveksivasti kanssaihmisistään? Tästä maailmasta löytyy kyllä ymmärtäjää kaikenlaiselle sorrolle, mutta viisas pitää suunsa kiinni jos ei voi sillä mitään voittaa. Mitä voittaisi joku klu klux klaanin jäsen toitottaessaan että neekerit pitäisi eristää valkoisista ja palauttaa orja-asemaan? Nykyaikana tuskin mitään.

Vierailija
24/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen yleisin väite on juuri tuo että jos homoutta ei ymmärrä on itse muka siihen taipuvainen. Hohhoijaa. Ei taida olla paljoakaan tämän palstan kirjoittajilla enää tajua normaalin ja epänormaalin, luonnollisen ja luonnotoman välillä. Vielä kerran sanon etten tuomitse ihmisiä, en homoja enkä lesboja, en vaan voi pitää heidän tapojaan nornaaleina enkä hyväksyttävinä. Niinkuinjo aikoja sitten oli sanonta, "tehkööt mitä haluavat kunhan eivät tule tapojaan tyrkyttämään!

Vierailija
25/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuinjo aikoja sitten oli sanonta, "tehkööt mitä haluavat kunhan eivät tule tapojaan tyrkyttämään!

Vierailija
26/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pitää" ihailla kun ovat niin rohkeita että kertovat suuntautumisestaan?!

Se on minusta outoa.

Vierailija
27/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen yleisin väite on juuri tuo että jos homoutta ei ymmärrä on itse muka siihen taipuvainen.

hernettä nenäänsä toisen seksuaalisuudesta jollei asia jollain tasolla kosketa itseä. Johan tämän sanoo maalaisjärkikin. Minä en ole koskaan osallistunut mihinkään reimat vastaan lassie -sotiin, koska vaatteet ei ole ikinä kiinnostaneet pätkän vertaa. Mikä lesboissa ja homoissa siis kiinnostaa niin paljon näitä jotka vaahto suussa mesoaa täällä luonnottomuudesta. JOKIN siinä kyllä kiinnostaa ja aika paljonkin. Mulla on yksi työkaveri joka aina pikkujouluissa ja muissa firman juhlissa rupeaa pienessä hiprakassa jauhamaan homoista ja että hyi saatana mitä ne oikein puuhaa jaarin jaarin. Minä ainakin olen vetänyt tuosta omat johtopäätökseni ja takuulla on moni muukin, vaivaantuneesta hiljaisuudesta päätellen.

Itse en ole lesbo, mutta puolustan kyllä herkästi seksuaalisuudeltaan erilaisia tällasella palstalla jos näen tässäkin ketjussa nähtyjä aivopieruja. Miksi? No siksi että minulla on eräs toinen asia jossa poikkean massasta ja joka aiheuttaa vastaavia turhia ennakkoluuloja. Minua aina kylmää, kun luen miten typerillä ja ajattelemattomilla perusteilla halutaan teilata muita ihmisiä.

Vierailija
28/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän jotain asiaa luonnonvastaisena niin ei ole halveksimista jos sen asiallisesti ilmaisen. Eikö ahdasmieliseksi, kireäpipoiseksi, naurettavaksi, patavanhoilliseksi nimitteleminen sitten ole mitenkään halveksivaa? Näitä ja pahempiakin ilmaisuja nämä niin sanotut suvaitsevaiset käyttävät jatkuvasti niistä jotka eivät voi homoutta ym luonnollisena pitää.En nimittele homoja vaan sanon sen luonnonvastaiseksi toiminnaksi. Nämä "suvaitsevaiset" sen sijaan nimittelevät avoimesti normaaleja terveitä ihmisiä foobikoiksi ja ties miksi fundamentalisteiksi! Sekö ei olekaan sitten enää halventavaa?

Vierailija
29/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän jotain asiaa luonnonvastaisena niin ei ole halveksimista jos sen asiallisesti ilmaisen.

Yleensä ulosanti on tätä tasoa: "Onko tämä kansa niin aivopesty näiden homomielisten jatkuvalla itkulla homojen oikeuksista ja muusta soopasta että ei nähdä tällaisten suhteiden luonnottomuutta eikä suoraan sanoen irvokkuutta. Tosi ällöttäviä nuo hehkutukset esim. iltalehdessä tästäkin tosi "rakkaudesta", normaalia ihmistä oksettaa. Ei ole todellakaan syytä onnitteluihin."

Vierailija
30/31 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhisevat suihkussa keskenään, voi oksetus tuota lesbosaastaa!

Eipä ole paljoa onnittelun aihetta jossain lesbosuhteessa, järjetöntä ja iljettävää koko homma

Eli: jos et hyväksy kritiikittä kaikkea perverssiä et ole keisarin ystävä!

Vierailija
31/31 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-tendenssit ja tukahduttaminen, uskonnon uhri, piilohomo ja niin edespäin. Tämän päivän ihmisistä on tullut täysin sekopäitä jotka eivät ilmeisesti näe mitään luonnotonta missään asiassa! Jos kaksi miestä touhuaa toistensa paskaluukkujen kimpussa ja kaksi naista hinkkaa toisiaan on se aika monesta ihmisestä iljettävää. En varmasti ole ainoa. Mielestäni inho tuollaisia miesten keskeisiä paskaleikkejä kohtaan on normaalia eikä siihen tarvita mitään tukahduttamisia eikä tätä naurettavaa homomielisten väitettä että jos ei ymmärrä näitä kieroon kasvaneiden leikkejä niin on itse salaa sellainen. Jotkut ihmiset vaan eivät tunnu tajuavan miten sairasta hommaa tuo niin sanottu "Rakkaus" on. EN jaksa selitellä enempää enkä kirjoitella tänne omapahan on mielipiteeni ja sen pidän aivopesuyrityksistä ja paheksuvista kommenteista huolimatta.Sairasta hommaa eikä muuksi muutu nuo lesboudet ja homoudet.