Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: mitä kirjaa luet parhaillaan?
Kommentit (27)
Tämä on kuulemma maailmalla jättimenestys ollut aikoinaan ja elokuvakin on tehty, mutta ei tuo mielestäni mitään ihmeellistä ole. Puolessa välissä kahlaan, 500 sivua jäljellä, joten ehkä toivoa paremmasta on vielä :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tätä ennen Eve Hietamiehen Yösyöttö, se oli kyllä hauska kirja.
tuon Hietamiehen Yösyötön ja sitä voi tosiaan suositella :) Oli mukaansatempaava, hauska ja myös pysäyttävä.
Jopas on 11 cm mies keksinyt teoksen. Hyvä, hyvä!!! Ja oikein alkuperäiskielellä, bravo! Parempi myöhään kuin ei ollenkaan... Hieno suoritus! Oikein Sivistynyt miäs!
Lolita Teheranissa. En tiedä vielä, tykkäänkö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Leena Lehtolaisen Henkivartijaa.
Oon alkuvuoden lukenut uudelleen Agatha Christien kirjoja. Edellisestä kerrasta lähes parikymmentä vuotta.