G: mitä kirjaa luet parhaillaan?
Kommentit (27)
Itse luin sen hiljattain.
Nyt onnistuin saamaan kirjastosta Leena Lehtolaisen uusimman, mikähän mahtaa olla kirjan nimi.
Löysin kyseisen kirjan kaapin perältä ja ajattelin, että voisi lukaista.
lopetin Westön Älä käy yöhön yksin (suosittelen). Seuraavaksi vuorossa Haruki Murakamin Lammasseikkailu.
Mä luen parhaillaan Shakespearen salaisuus, tekijä Jennifer Lee Carrell.
The Monster in the Box. Hiukan tylsä...
Elina Hirvosen Kauimpana kuolemasta
Hessen klassikkoa alkuperäiskielellä.
T:11cm mies
lukioikäisenä ekaa kertaa ahmimaani Irvingin Kaikki isäni hotellit, jotta pääsisin aloittamaan kirjastosta vapautuneen Carol Shieldsin Kaiken keskellä Mary Swann. Juuri luin itsekin Tuhat loistavaa aurinkoa ja Yösyötön, hyviä kirjoja molemmat omissa lajeissaan.
"Lahjat". Loistava kuvaus kotiäitiydestä.
en tajunnut Koljatissa mitään hauskaa. Tylsä ja omahyväinen kirja, takuuvarmaa Tervon myhäilevää itseriittoisuutta.
Voittaja on yksin
on hyvä.
alkoi ihan hyvin, mutta lässähti jossain kohti ja loppu oli aika laimea.
En tahdo kuolla, en vain jaksa elää
rintamanaiset kertovat sodan vuosista