Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette Espritin vaatteista?

Vierailija
17.04.2010 |

itse olen hiukan pettynyt. Kivan näköisiä vaatteita, eikä mitään älyttömän hintaisia. Minulla on muutamia t-paitoja ja kaikki on menneet nopeasti jotenkin muodottomiksi ja värit haalistuneet.

Esim. h&m:n halvemmat paidat pysyvät monta vuotta hyvänä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihintaisia laatuunsa nähden... Ihan kivannäköisiä on, mutta en kyllä kaupasta itse ostaisi.. (Meillä joitain lahjaksi tai käytettynä saatuja ollut ja on nytkin käytössä)

Vierailija
2/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden hinta-laatusuhde ei todellakaan ole hyvä. Maksaa ne nyt kumminkin aika paljon enemmän kuin henkkamaukalta ostetut, ja laatu on pääsääntöisesti huonompi. En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laatu on laskenut todella paljon! Ennen olivat paljon laadukkaampia.

Vierailija
4/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparilta.

Ovat ihan hyviä, mutta en maksaisi niistä uuden hintaa :)

Vierailija
5/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähes 180 cm...

Vierailija
6/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu minusta ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään erityisesti siitä collection-mallistosta, minusta siitä löytyy kauniita ja klassisia vaatekappaleita kohtuuhintaan. Minusta hinta-laatusuhde on muutenkin ihan ok.

Vierailija
8/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulus t-paita. Sopivan hintaisia ja hyvä laatu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja ostan erityisesti, ne sopii aina. Ne on tehty täsmälleen mun malliselle. Mistään muusta merkistä en löydä suoraan sopivia.



Muutakin käyttövaatetta on, jotenkin minulle sopivaa (joidenkin mielestä tylsää? ehkä sitä olenkin ;)

Vierailija
10/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko mulla itelläni mitään, mutta lapsilla on, enkä kyllä tosiaan niin paljoa jaksa maksaa niistä räteistä, mitä ne uutena maksaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli istuu tosi hyvin ja ihan normaalisti kestäneet. Lasten trikoopaidoissa laatu ollut aika vaihtelevaa - alesta joskus ostan.



12-v tyttö löytää itselleen Espritiltä helposti vaatetta.

Miehelläkin sitä sun tätä Espritiä, lähinnä alelöytöjä.



t. 12 (joka tän kirjoitettuaan tajus, että tästä perheestä vois tehdä jonkun Esprit-malliperheen.... help)

Vierailija
12/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritin paita ja laatu huomattavasti parempi kuin H&M:n paidoissa. Housut on myös tosi hyvän mallisia, kuten joku mainitsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä löytyy farkkuja pitkille koiville,

t-paitoja pitkille selille. Ei kaikki tietysti ole mieleistä, mutta pääsääntöisesti kivoja tavisvaatteita. Kallis merkki mielestäni, mutta parempia kuin HM:n ketkuttimet.

Vierailija
14/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan en pääse ko. ketjun liikkeistä koskaan ulos ostamatta jotain - mulla on useat Espritin farkut, kauluspaitoja, T-paitoja, hameita, mekkoja.. Ovat mielestäni hyvälaatuisia ja niissä on vähän enemmän jujua kuin esim. H&M:n tai Vero Modan rytkyissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laatu on onnetonta. Trikoopaidat esim. repsahtavat heti pesussa muodottomiksi. Jotkus farkut yms. on ihan hyviä.



Mun mielestä hintalaatusuhde on huono varsinkin trikoovaatteissa ja verrattuna vaikka paljon parjattuun H&M:iin.

Vierailija
16/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ostatteko liian isoja, Espritillähän aika väljät koot; siinä missä "normaalisti" menee M, Espritin vaatteissa saattaa mahtua jopa XS. Mulla nimittäin hyllykaupalla Espritin trikoopaitoja ja hyvin ovat pitäneet kuosinsa vaikka meillä pesukoneessa tosi tehokas 1800 kierr./min linkokin ja ihan perus 40 asteen pesussa pesen..

Vierailija
17/17 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ostatteko liian isoja, Espritillähän aika väljät koot; siinä missä "normaalisti" menee M, Espritin vaatteissa saattaa mahtua jopa XS. Mulla nimittäin hyllykaupalla Espritin trikoopaitoja ja hyvin ovat pitäneet kuosinsa vaikka meillä pesukoneessa tosi tehokas 1800 kierr./min linkokin ja ihan perus 40 asteen pesussa pesen..

Mä kun normaalisti käytän kokoa XS niin saisin sit varmaan ettiä päällepantavaa lastenosastolta :D