Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tehdään lyhythihaisia bodeja?

Vierailija
29.04.2010 |

Kivoja malleja ja värejä, mutta nuo hihat! Sitten pitäisi pienelle vauvalle varsinkin pistää vielä pitkähihainen päälle ärh.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hihattomista bodeista jotka voi laittaa kevyen paidan alle. Silloin ei tule paita näkyviin eikä liian kuumakaan. Etenin juhlavaatteiden alla käteviä taaperoikäisilläkin.

Vierailija
22/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä AP:llä ole käyttöä lyhythihaisille bodeille, niitä ei siis pitäisi tehdä?? onko AP huomannut ettei kukaan sinua pakota niitä ostamaan? Nykypäivänä on hyvin tarjontaa myös pitkähihaisista bodeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuussa syntynyt vauva hikosi vaikka päällä olikin vain lyhythihainen body. Meille siis ainakin olivat todella tarpeellisia.

Vierailija
24/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännetään rautalangasta: sisällä on vauvalla hyvä pitää kesäkuumalla lyhythihaista bodya. Kun mennään ulos niin laitetaan päälle joko pitkähihainen body tai lyhythihaisen päälle jokin paita. Tarviitteko muita neuvoja?

Joillakin on sellainen talo tai asunto, että se ei ole läkähdyttävän kuuma kesälläkään ja silloin ne lyhythihaiset bodyt on käytännössä turhia pienellä vauvalla. Mutta niitä tehdään kun niitä ostetaankin.

Itse en ole yhtään lyhythihaista bodya ostanut, mutta joitakin on saatu lahjaksi ja aika vähälle käytölle ne on jäänyt.

Vierailija
25/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydän muuten mieleisen kuosin tai värin niin tietenkin se on lyhythihainen TAI sitten ei ole kaula-aukossa neppareita vaan on sellaiset typerät taitokset jotka venähtävät heti parin käytön jälkeen!



Ja kolmas epäkohta! Kaipaisin enemmän vastasyntyneiden bodeja joissa on käännettävät tumput, jottei vauva raapisi itseään. Ja juu on laitettu sukkia käteen yms yms...

Vierailija
26/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osta sukkahousuja kun en niitä käytä mutta monet muut tarvitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesävauva nukkunut vaunu-unet lyhythihaisissa bodyissa, ja sisällä kerrostalossa ihan ehdottomia. ei tosiaan pakko ostaa, mutta hyvä että niitä tarjolla, jos tarvitsee.

Vierailija
28/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä olekkaan pakko ostaa, mutta suurin osa muuten kivoista bodeista on lyhythihaisia ja se tässä kyrsii, joten ostamatta jääkin. Pitkähihaiset ovat sitten yksivärisiä tai metsolan megakalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et keksi niille mitään käyttöä, mutta eihän sinun ole pakko niitä käyttää. Kyllä pitkähihaisia ihan kivoja bodyjakin löytyy, laadukkaita, kuviollisia, raidallisia luomupuuvillaa, kaikkea löytyy! Enkä ole edes kovin innokas shoppailija, kuitenkin on löytynyt ihan helposti hyvännäköiset vaatteet lapselle.

Meillä oli viime kesänä vauva pelkässä pitkähihaisessa Bodyssa jo sairaalassa (oli niin kuuma, että siinäkin tuli hiki ja ihan kätilön mielen mukaan puettu), kotana siirryttiin lyhythihaiseen heti kun kynnet oli leikattu.

Nyt käytetään lyhythihaisia alusbodyja + pitkähihaisia paitoja ja kesää vartenkin on jo ostettu lyhythihaisia bodyja.