Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tehdään lyhythihaisia bodeja?

Vierailija
29.04.2010 |

Kivoja malleja ja värejä, mutta nuo hihat! Sitten pitäisi pienelle vauvalle varsinkin pistää vielä pitkähihainen päälle ärh.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä vauvalla oli tarvittaessa siinä päällä trikoopaita ja vähän isommalla huppari kesäaikaan.

Vierailija
2/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhythihaisia vaatteita. Ei pientäkään vauvaa kesäkuumalla tarvitse näännyttää ylipukemalla.

Vierailija
4/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei niillä kyllä oo talvella oikein mitään tehny. Helpommalla pääsee kun laittaa pitkähihasen bodin päälle :)

Vierailija
5/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi lämmin kämppä (aurinko paistaa sisään koko päivän ajan) ja pitkähihaisessa tulisi vauvalle hiki. Talvivauvalla ne pitkähihaiset ovat taasen olleet parhaita.

Vierailija
6/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälläkin! UGH



AP



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan vauvan käsiä suojaa sisällä? voi herrajumala sentään.

Vierailija
8/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesälläkin! UGH

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puhun ulkona olosta.

Vierailija
10/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jestas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asosin sivuja, kivoja bodeja, mutta haluan ne hihat! Kahdelle muksulle tullut ostettua jokunen lyhythihainen body ja niillä on ollut todella vähän käyttöä.





*itkupotkuraivari*

Vierailija
12/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännetään rautalangasta: sisällä on vauvalla hyvä pitää kesäkuumalla lyhythihaista bodya. Kun mennään ulos niin laitetaan päälle joko pitkähihainen body tai lyhythihaisen päälle jokin paita.



Tarviitteko muita neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin nukkui kesällä vauva helteessä pihalla pelkkä lyhythihainen body päällä.

Vierailija
14/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännetään rautalangasta: sisällä on vauvalla hyvä pitää kesäkuumalla lyhythihaista bodya. Kun mennään ulos niin laitetaan päälle joko pitkähihainen body tai lyhythihaisen päälle jokin paita. Tarviitteko muita neuvoja?

Joillakin on sellainen talo tai asunto, että se ei ole läkähdyttävän kuuma kesälläkään ja silloin ne lyhythihaiset bodyt on käytännössä turhia pienellä vauvalla. Mutta niitä tehdään kun niitä ostetaankin.

Itse en ole yhtään lyhythihaista bodya ostanut, mutta joitakin on saatu lahjaksi ja aika vähälle käytölle ne on jäänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäisin, joten näille lyhythihaisille on todella vähän käyttöä. Vanha rintamamiestalo ja melko vilpoisa sisältä.



AP

Vierailija
16/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä sellaisenaan ja kylmemmällä ilmalla alusvaatteena ja päällä sitten trikoopaita, collegepaita, neule tms. On kätevää, kun ei ole vauvalla selkä paljaana nostellessa. Lyhythihaiset bodyt on myös kesällä käteviä mekon tai haalarimallisten housujen alla.

Vierailija
17/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkaan, varjon alla vaunuissa lämpimällä se lyhythihainen on ihan ok, lämpimällä ja autossa ja ja ja. Ja mä ihan oikeasti tykkään talvellakin pitää lyhythihaista bodia ainoana vaatteena sisällä ja pitäähän ulosmennäkseen joka tapauksessa muutakin pukea kuin body.



Mutta, meitähän on siis moneksi

Vierailija
18/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun esikoinen oli puolivuotias ensimmäisenä kesänään, vaunuissa nukkuessa olisi läkähtynyt jos olisi ollut pitkähihaista päällä. Tietenkin vauva on suojattava auringolta mutta vaunuissa ja varjossa muutenkin voi olla todella kuuma. Ja tietty myös sisällä.

Vierailija
19/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parhaita aluspaitoja. Ei vilku selkä talvellakaan, kun päällä on vaikka huppari, neule tai trikoopaita.

Vierailija
20/29 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet sitten kesällä kun lähdet kuumalla ilmalla vauvan kanssa ulos vaikka vaunuilla, tai yrität nukuttaa ulos vaunuihin, että miksiköhän se ei nuku, vaan pelkästään kitisee. Kannattaa kokeilla sitten vaihtaa vauvaparalle se lyhythihainen body.



Meillä käytettiin viime kesänä (vauva noin 4-6kk) tosi paljon niitä lyhythihaisia bodeja, kun oltiin ulkoilemassa/ulkopäikkäreillä tai takapihalla, jos oli kuuma. Suorassa auringossa ei tietenkään oltu, joten sen huolen niistä käsivarsien suojaamisesta voi unohtaa. Monta kertaa vauva hengaili kyllä takapihalla viltin päällä ihan nakunakin.