Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasin eilen,aijon kuitenkin juoda viimeiset humalat huomisissa pirskeissä

Vierailija
29.04.2010 |

Meillä kauan suunnitellut vappu pirskeet,joissa siis viini virtaa ja hyvää ruokaa ja seuraa. Aijon vetästä viimeset humalat,ja kertoa raskaudesta vasta ensi viikolla miehelle ja muille.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnutte edustavan samanhenkistä roskasakkia. Olisitte sitten poissa normaalien ihmisten vappua pilaamasta.

Vierailija
2/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sikiöön mene kun istukka ei ole vielä kehittynyt! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis raskaana ja kännissä?

en tajua.

Vierailija
4/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun jälkeen ei välilyöntiä ja yleesä kyllä lauseet alkavat pienellä kirjaimella. Olet näemmä edistynyt sitten eilisen.

Vierailija
5/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä? Taas kyllä huono kirjoitustaito korreloi ääliöimäisen sisällön kanssa.

Siis kuka osasi kirjoittaa ja kuka ei??? =)

Vierailija
6/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa törmättiin miehen eksään, joka kertoi olevansa viimeistä kertaa baarissa vähään aikaa, kun on raskaana. ja ei kyllä ollut siis selvä.

ja se on sentään muuten ihan mukava ihminen. toisesta miehen eksästä olisin tämän oitis jopa uskonutkin.

Vierailija
7/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas tästä! Kyllä piristi taas mukavasti kahden parhaan kaveruksen päivää!! :) On kiva aina lukea näitä av-mammojen vauhkoomisia, saa hyvät naurut!

tämä siis oli provo, emme toki ole raskaana ja aiomme huomenna iha hyvällä omallatunnolla ottaa sidukkaa :)

T: ap ja 4

Vierailija
8/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joku täällä epäili :)

Vierailija
9/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan haittaa vielä mitään. Itse vetäisin kännit rv5+0, en tosin tiennyt raskaudesta. Lapsesta tuli perheen priimus, jolla on päämääränä hammaslääketieteen opinnot :)

Vierailija
10/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä aloitin ketjun:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1159519/miten_huijaa…

Mitäs sitten jos lapsi ei olekaan terve syntyessään? Olet kyllä mahdottoman tyhmä...

Vierailija
11/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä känniä. Jos lapsella joku vika, tulet syyttämään itseäsi. Syyllisyyden kanssa ei ole mukava elää loppuelämäänsä

Vierailija
12/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautit elämästä ! Näinhän moni ajattelee jotta saisi itselleen syyn juoda ja pitää hauskaa sillä "ainoalla" tavalla, millä hauskaa voi pitää !?! Itse olen aina ollut niin innoissani raskaudesta, etten ole halunut juoda plussan tehtyäni ja jopa ennen sitä, kun olen epäillyt raskautta. Jokainen valitsee miten itse toimii. Jos ap olet varma ettet aiheuta vauvallesi mitään, miksi yleensä kyselet täällä ? Olisit vaan vetänyt ne perseet ja nauttinut. Nyt epäröit itsekkin , koska haet tukea toisilta samanlaisilta kuin sinä.

Vierailija
13/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä kävi että keskenmeno tuli ja nainen oli aivan paskana pitkään sen jälkeen. Tapauksesta on nyt vuosi ja vieläkin jossittelee johtuiko km känneistään. Siinäkös jossittelee sitten.

Vierailija
14/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiesin raskaudesta vasta lähempänä viikkoa 10. Kuukautiset tuli kokoajan normaalisti ja vauvaa ei oltu tekemällä tehty, ts. yllätysraskaus. Ehdin jokuset kännit vetämään vaikka olin raskaana. Ihan normaalin lapsen sain.

Eriasia on, olisinko ryypännyt jos olisin tiennyt olevani raskaana.

Vierailija
15/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaurioittamia lapsia. Osa varmasti näistä "ei alussa haittaa" ja "kaverikin sai ihan terveen lapsen, vaikka sitä sun tätä" -tyyppejä. Kannattaa pitää mielessä kaksi faktaa:

1. Vaikka kaveri olisikin saanut terveen lapsen ja sinäkin kerran, vaikka olet juonot kännit alkuraskaudessa, se ei tarkoita, että samat tuuri kävisi seuraavassa raskaudessa. On yksilöllistä ja tapauskohtaista, millaisia vaurioita tulee ja millaisista määristä. Ryyppäämisen ajankohta on myös tuurikysymys.

2. On myös huomattavasti lievempiä alkoholivauriotapauksia kuin vaikeasti vammaiset vastasyntyneet. Suuri osa alkoholin aiheuttamista vaurioista aivoissa tulee esiin vasta esim. kouluiässä oppimishäiriöinä, keskittymishäiriöinä jne. Tällaisen lapsen koulupolku on raskaampi, hän tarvitsee erityistukea ja koko loppuelämän ennuste on huonompi - kiitos äidin vappukännien. Eli ette siis voi tietää, onko se ryyppäävän kaverinne lapsi täysin vaurioitta säästynyt, ellei ole jo vähintäänkin keski-ikäinen.

Vierailija
16/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat esiin vasta kouluiässä.

Vierailija
17/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä säälin teijän lapsia.

Vierailija
18/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi olisi riski sikiölle? Niinkö?

Oletko myös sitä mieltä, ettei tupakointi aiheuta keuhkosyöpä tai ylipaino 2. tyypin diabetestä.

Oletko käynyt kouluja ollenkaan, kun et ymmärrä kohonneen riskin merkitystä. Onko oma äitisi kenties ryypännyt, koska olet selkeästi heikkolahjainen. Sekin voi muuten olla asia, jonka olet aiheuttanut omalle lapsellesi. Tosin heikkolahjaisena itse et sitä ehkä huomaa.

Vierailija
19/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan asiantuntijoiden mukaan alkoholi kannattaa jättää pois raskaustestin positiivisen tuloksen jälkeen eli siis jotain rv 4.

Eräs tuttava otti saunaoluet aina raskausaikanaa silloin tällöin ja lapsella on hermostollinen vika. Ihmettelin tuolloin miksi raskaana juo kaljaa. Liekö tuo lapsen hermostolisen vamman syy.

Vierailija
20/31 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Porvoossa tulossa kovat vappubileet ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi