naiset kiihottaako miehen itsetyydytyksen näkeminen..
Kommentit (175)
tehdään sitä myös molemmat yhdessä. Joskus käyn vaihtelun vuoksi livechatissä katselemassa vieraita kulleja. Eikä maksa mitään.
...ja hauskaa on ollut. Itseäni on kiihottanut aivan julmetusti ne joidenkin naisten tuhmat kirjoitukset, joilla ne ovat vielä tahtoneet lisää kiihotttaa mua. Itse tilannekin on kiihottava, kun tietää että nainen haluaa minun runkkaavan ja haluaa katsella sitä. Naiset on ihania!
Livechatin kommentoijanaiset lähes kaikki on miehiä. Vieläkö kiihottaa?
Livechatin kommentoijanaiset lähes kaikki on miehiä. Vieläkö kiihottaa?
Opettele lukemaan ja ymmärtämään lukemasi esim. tässä ketjussa ja heitä pois ennakkoluulosi siitä minkälaisia ovat miehet ja naiset. Toki olet oikeassa, että jotkut ovat huijareita netissä. Niiltä ei voi välttyä.
Uijuijui, taidankin lämmitellä miestä vähän koskettelemaan itseään. Siinä lämpeän minäkin alta aikayksikön.
Ja ehkä olisi kaikkeista kiihottavinta, jos onnistuisi katselemaan toisen tietämättä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2008 klo 08:05"]
kiihottaakin,mua ainakin.
[/quote]
Mitä säälittävää siinä on?
Ainakin minun vaimo tykkää katsella ja usein sitä pyytääkin. Joskus hän myös katselee salaa ovenraosta kun tumputan...itseasiassa olen itse jättänyt oven vähän raolleen ja tiedän kyllä että hän katselee, olen vain olevinani kuin en sitä tietäisi. Ja mitä noihin livechatteihin tulee niin kyllähän niissä tapaa ihan oikeitakin naisia...olen myös sitä touhua sen verran harrastanut. Pyrin vaan aina varmistumaan jollain konstilla että katsoja todella on nainen...ei se nyt niin vaikeata ole tekemällä vaikka jotain toimintapyyntöjä joita ei voi feikata.
En tiedä, olenko saanut jonkun trauman itsensäpalstajasta, mutta ei kiihota. Itse tykkään kyllä askarrella kalun kanssa. Totta kai voi joku mies tyydyttää nähdessäni, jos haluaa. Mutta ei missään pusikossa
kyllä miehenne itsetyydytys kiihottaa vaan miten on tuntemattoman miehen runkkaaminen :DD vallan eri juttu
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 19:21"]
kyllä miehenne itsetyydytys kiihottaa vaan miten on tuntemattoman miehen runkkaaminen :DD vallan eri juttu
[/quote]
Joo, EI!
Yllättävän moni nainen tykkää katsella runkkaavaa miestä. Mutta voiko vierasta katsella? Kovasti olen netistä etsinyt naista katselemaan, mutta ei onnistu.
Tykkään todella paljon. Olen katsellut vieraitakin. Tietysti tyydyttävintä on katsoa läheltä, kun rakastajani saa. Vaikea vain päättää katsooko niitä ihania ilmeitä vai kun ruiskuaa. Ja ne voihkaisut ja karjahdukset! Erittäin kiihottavaa.
Kiihottavaa molemmin päin. Usein runkataankin yhdessä toisiamme katsellen. Tai sitten runkkaamme toisiamme. Ihan miten vaan ja usein loppuun saakka. Sellainen pikahelpotus molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Illalla sängyssä aloin runkkaamaan ja kiimoissani kyselin mitä tykkäät, vaimo sanoi ettei se häiritsekään ja jatkoi lukemista. Vedin peiton päälleni ja nytkyttelin huomaamattomasti kunnes vaimo nukahti ja kävin tyhjentämässä kassini vessan pönttöön. En ole kysynyt toistakertaa.
Tästä tarinasta tulee paha mieli :( meillä toisinpäin, haluaisin että mies koskettelee itseään, kun katson. Ei oo suostunut.
ja pyydän aika useinkin miestä nytkyttelemään minun nähteni.
On mukava katsella, kun mies nauttii omista tekemisistään, katsoa silmiä ja kuunnella..siis kokonaisuus kiihottaa.
Mies haluaa joskus katsella minua samalla eli hyväilen itseäni ja lopulta mies työntyy sisääni.
Kuukautisten aikana otankin sitten suikkiin lopuksi.