Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nämä ihmiset jaksaa?

Vierailija
28.04.2010 |

Luin postin mainoslehtisestä juttua Olga ja Tuukka Temosesta. Heillä on parivuotias lapsi ja sijoituslapsi ja pieni vauva. Asuvat 400 neliöisessä vanhassa talossa 120km Helsingistä. Olga leipoo kaiken leivän itse, ja kesäisin pitää kasvimaata. Eläimiä oli vaikka kuinka paljon, 8 omaa hevosta, hoitoheppoja, aasi, lehmä, kanoja ja olikohan lampaitakin. Pariskunnalla oli muistaakseni vielä joku oma yritys pyörimässä.

Mulla on 2,5-vuotiaat kaksoset ja saan hädintuskin lastenhoidon lisäksi pidettyä kodin asuttavassa kunnossa ja pyykit pestyä. Leipoa jaksan ehkä kerran kuussa ja kasvimaan kylvin viime kesänä, mutta sitten se jäi kasvamaan rikkaruohoja. Mitään eläinlaumaa en vois kuvitellakaan hoitavani. Puuhaa riittää aamusta iltaan ja illalla oon aina ihan poikki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olgan vanhemmat asuu naapuris, auttavat varmaan paljon...

Vierailija
2/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla niin turhatarkkoja joka asiasta, lapset saa ulkoilla omassa pihassa vapaasti yms yms. Relampi ote kaikkeen, kuin kaupunkilaisilla. Ja jos on osallistuva mies, se tekee jo paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan harrasta lapsien kanssa mitään. Asun kaupungissa ja käyn lapsen kanssa muskarissa, kerhoissa ja leikkipuistoissa, niihin menee aikaa. Lisäksi vien koiran remmilenkille. Maalla päästävät vaan koiran pihaan ja se on siinä. Ja maaseudulla koira tarvitsisi kuitenkin lenkin!

Vierailija
4/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on kuin roskaa, jos katsoitte sisustusta. Juuri nyt niin trendikästä pintaliitäjien egoilu-ekoilua valtavassa kartanossa, joka kuluttaa energiaa pienen kerrostalon verran.

Vierailija
5/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on kuin roskaa, jos katsoitte sisustusta. Juuri nyt niin trendikästä pintaliitäjien egoilu-ekoilua valtavassa kartanossa, joka kuluttaa energiaa pienen kerrostalon verran.

kuvia heidän talostaan, tuli vaan mieleen, että heillä on aika samantyylistä sisustusta kuin meillä - paljon vanhoja huonekaluja. En tietenkään tiedä, millaisia summia Temoset ovat käyttäneet mööpeleihinsä, mutta omasta puolestani voin kertoa, että suurin osa meidän vanhoista kalusteista on saatu ilmaiseksi ja loput on ostettu erittäin edullisesti kirpparilta. Takuulla joku vois pitää meidänkin sisustusta kalliilla rahalla hankittuna, mutta totuus on se, että harva on varmaan käyttänyt näin vähän rahaa kotinsa kalustamiseen.

Ihan BTW, varsinaisesti tämä ei nyt liity asiaan.

Vierailija
6/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kasvimaakin on vähän niin kuin teoriassa toimiva.

Vierailija
7/8 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saavat voimia siitä, kun elävät unelmaansa. Noi on kyllä niin mun idoleita! Olen kans ajatellut ottaa sijoituslapsia, kunhan saadaan remontti valmiiksi...

Vierailija
8/8 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hyviä juttuja huostabisneksestä: http://vanhemmat.com/phpbb/viewforum.php?f=13