Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää... En näe miestä enää ikinä kun käy kotona vaan nukkumassa...

Vierailija
28.04.2010 |

Se varmaan tässä ahdistaa ja masentaa..

Itse olen meidän 3kk ikäisen vauvan kanssa kotona aamusta iltaan ja hoidan yö syötöt myös.

Mies menee aamusta töihin ennen ku herätään ja vaikka loppuu hyvissä ajoin niin jää ylitöihin!

Tänään taas loppu 17.15 ja ei ole tullut vieläkään kotiin. Soitin vaan ei vastaa edes..

Ei ole ketään kaveria kuka kävisi päivisin kylässä ja hermoja repii tämä yksin olo. Vauvalle toki puhun mutta eipä se oikein vastaile kun jokeltelemalla..sentään ainoa joka saa joka päivä nauramaan.

Viikonloppuisinkin mies kotona ollessa alkaa ahdistumaan neljän seinän sisällä olosta ja lähtee remppaamaan autoa, pesemään autoa tai kavereiden kanssa jotain auto hömpötystä...

muuten istuukin sitten kotona koneella.

Voisi tietty taas lähteä nukkumaan ja näenhän minä sitä yöllä kun kuorsaa vieressä.. :(

Nyyh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi esikoinen, olisin jo saanut peehalvauksen miehen kanssa.

Nyt vain olen todennut hänelle, että tyhmä olet. Et ymmärrä mistä jäät paitsi. Älykkääseen ihmiseen tuon pitäisi tepsiä ja niin se on pikku hiljaa tepsinytkin.

Hänen isänsä oli suuren yrityksen tj. Aina töissä. Mutsinsa hoiti lapset. Eli samaa mallia toistaa...

Vierailija
2/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämään totuttelu voi ottaa koville. Onko miehesi vielä nuori? ja onko tämä ensimmäinen lapsenne? Ehkä hän ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ja voihan hän kokea, että on ylimääräinen sinun ja vauvan lisäksi?

Ota asia rohkeasti esille. Luulen, että miehelläsi on vain vaikeaa olla kotona kun ei tiedä omaa rooliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastasi.. koneet hyrrää niin ei kuule puhelinta...

Tekevät vielä kuormia ja tulee sitten.. ja se sitten on tunti..kaksi..kolme..

Mies laskee ylityö tunnit ja ihan niinkuin yrittää kiriä niitä lisää ja lisää. Jäänyt joku ihmeen putki päälle. Ei siinä saapahan rahaa mutta ei minun mielestä meillä ennenkään ollut tiukkaa vaikkei ylitöitä paiskinutkaan.

Jää vaan paljosta pois ja ei poikakaan häntä ehdi nähdä. Se harva päivä kun on hereillä samaan aikaan kun isä on kotona niin katsoo ihan ihmeissään kuka se tuokin on. :( -ap-

Vierailija
4/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä. En jaksa vaan enää välittää. Omapa on menetyksensä. Mun mies myös viikonloput töissä. Minä hoidan lapsen aina. Nähään me joskus aamulla ehkä puol tuntia. Olin itekki tosi surkeena ensimmäiset puoli vuotta lapsen syntymän jälkeen miehen käytöksen takia. Voimia.

Vierailija
5/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe-elämään totuttelu voi ottaa koville. Onko miehesi vielä nuori? ja onko tämä ensimmäinen lapsenne? Ehkä hän ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ja voihan hän kokea, että on ylimääräinen sinun ja vauvan lisäksi?

Ota asia rohkeasti esille. Luulen, että miehelläsi on vain vaikeaa olla kotona kun ei tiedä omaa rooliaan.

Mieheni täyttää juuri 26..eli kyllä on aika nuori ja ensimmäinen lapsi on.

Tosin hänen entisessä suhteessa naisella oli kaksi lasta jota mies taas hoiti kun tämä nainen viiletteli.

Kai sille on siitä riittänyt ne koti-isänä olot vaikkeivät olleet omia lapsia.

Kyllä hän osaa lapsien kanssa olla ja tietää mitä tulee tehtyä missäkin tilanteessa koska kokemusta häneltä löytyy paljon. En vaan sitten tiedä..-ap-

Vierailija
6/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kovinkin nuori, kuulostaa siltä ettei ole sinut isyytensä kanssa, kun ei kotona viihdy. Tai sitten sillä on toinen nainen. Ota puheeksi tuo yhteisen ajan puute. Keksikää jotain kivaa yhdessä. Kyllä ne miehet viimeistään siinä vaiheessa alkaa viihtymään kotona, kun lapsi kasvaa ja osaa kaivata isää ja näyttää tälle kuin tärkeä tämä on. Miehet ei vaan monestikaan osaa puuhailla, kun vähän isomman lapsen kanssa:)

Vierailija
7/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä näyttää, että huolehtii perheestään?

Puhu hänelle, kerro, että sinulla on ikävä, ja että isä on lapselle tärkeä, että lapsellakin on ikävä. ja ettei se raha ole kaikkein tärkeintä. Jos mies on fiksu, niin luulisi vähitellen ymmärtävän.

Vierailija
8/8 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko leski? Käykö hän haamuna sängyssäsi .

Meneppäs jollekkin leskelle ruikuttamaan tilannettasi. Naurettavaa ja lapsellista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän