Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi 20 vs. bmi 22

Vierailija
28.04.2010 |

Pohdin tässä painoasioita ja naisen viehättävyyttä aikani kuluksi.

Viime vuonna tähän aikaan, juuri synnyttäneenä painoindeksini oli 22. Oli tissiä ja suurehkoa, hyllyvää pyllyä ja reittä, mutta silti aika kapea vyötärö. Pojan urheilupäivänä kuljin pelikentän poikki imetysmekossani, joka oli aika tyköistuva, eli muodot näkyivät aika selvästi, myös siis se muhkea takapuoli. : D

Huomasin, ja mieskin pani merkille, kuinka pelikentän läpi kulkiessani, vauva lanteilla, rillit päässä ja tukkakin vähän niin ja näin, lähes jokainen miespuolinen henkilö katsoi minua ihan avoimesti "sillä silmällä". Siis ikäänkuin sellainen automaattinen reaktio iski päälle: "nainen. katso. himoitse." En ollut koskaan ennen joutunut sellaisen huomion kohteeksi selvinpäin olleiden miesten taholta.

Kukaan ei siis tietenkään sanonut mitään, mutta sellainen biologinen pavlovilainen refleksi näytti iskeneen miehiin päälle.

En ole mikään huomionhakuinen epätoivoinen pubiruusu ja ikääkin oli silloin jo 35 v.

No, nyt painoni palautunut takaisin minulle normaaliin ja bmi on nyt tasan 20. Tissit ja muhkea takapuoli ovat kadonneet, muuten olen ihan sama tyyppi kuin ennenkin. Enpä ole tämänpainoisena kokenut missään tilanteessa samanlaista reaktiota, vaikka nykyään laitan tukkaa nätisti, meikkaan ja pukeudun kauniisti, kun vauva on jo 1 v ja saan nukkua yöni rauhassa.

Tykkään itse kuitenkin tästä hoikemmasta painostani enemmän, tunnen olevani näin enemmän oma itseni. Jännä, että miehet ilmeisesti kuitenkin tykkäävät vähän muodokkaammasta naisesta.

Mietteitä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Tykkään itse kuitenkin tästä hoikemmasta painostani enemmän, tunnen olevani näin enemmän oma itseni. Jännä, että miehet ilmeisesti kuitenkin tykkäävät vähän muodokkaammasta naisesta.

Mietteitä?

[/quote]

Samoin se täälläkin menee... Mies tykkäisi musta muhkeampana, mutta itse koen olevani oma itseni alemmassa painossa. Tärkeintä lienee, että itse viihtyy kropassaan?

Vierailija
2/3 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa oikein äly edes riittää, kun näitä dilemmoja joutuu pohtimaan. Rankkaa tämä elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä haaveilee, että milloinhan saisi itsestään sen verran irti että laihduttaisi takaisin entisiin mittoihin (bmi 22)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä