Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nämä nuoret "lapsentekijät" etsivät aina syitä,

Vierailija
28.04.2010 |

miksi lapset kannattaa tehdä nuorina?

Puhuvat myös yleensä lasten tekemisestä. En ole nähnyt täällä "Lapset kannattaa kyllä tehdä vanhana"-aloituksia. Lapsiahan saadaan, jos saadaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo nuorena olisi pitänyt lapset saada, koska se on silloin helmpompaa. Jaksaa leikkiä, ja ainakin yöt jaksavat valvoa. Taas jos vaikka 40-vuotiaana saat ensimmäisen lapsen, niin ei sitä niin jakseta enään valvoskella- näin itse olen kuullut monien sanovan

Vierailija
22/23 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt tähän selittelyyn :) Ja sekin vain ja ainoastaan silloin kun on nuoriä äitejä haukuttu jossakin ketjussa.

Ja olen myös törmännyt vanhempien äitien selittelyihin. Eli että +-0. :)

Itse olen aina ollut sillä kannalla että aivan sama mitä ihmiset ajattelee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alle 25-vuotiaat kuvittelevat ja olettavat tietävänsä suurella elämänviisaudellaan ja mustavalkoajattelullaan mitä "vanhemmat" äidit jaksavat, pystyvät, ovat, kasvattavat sekä luulevat tietävänsä syyt miksi lapsia ei ole "tehty" nuorempana.

Nämä "vanhemmat" äidit taas TIETÄVÄT, koska heillä on kokemusta paljon enemmän elämästä ja aikaisemmista ikävuosista. En tajua jatkuvaa riitelyä milloin minkäkin ikäinen äiti on valmis äidiksi ja milloin ei. Eiköhän sen määrää jokaisen äidin terveydentila, halu, kyvykkyys, tasapainoisuus, kypsyys, elämäntilanne ja järki.

Eipähän miehet riitele onko joku "vanhempi" isä kelvollinen saamaan lapsen. Kyllä on ahdasmielistä ajattelua!

Muistakaahan te kaikki lapsen saamista alle 25-vuotiaana kannattavat ja päälle 25-vuotiaana karsastavat steriloida itsenne ja miehenne tuon iän jälkeen, ettei vaan tule sitä "vikalasta".