Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leffassa vieressä istuvan nuoren miehen feromonit

Vierailija
16.02.2014 |

sai mut lähes sekoamaan. Hengitys tiheni, tunsin, kun kropan lämpötila nousi, kiihotuin. Tiedän, että feromoneja on tutkittu ja niillä on vaikutusta parinmuodostuksessa, mutta en ole koskaan kokenut mitään tällaista tähän 35v ikään mennessä. Vai oonko oikeesti sekoamassa? Vähän ahdistavakin kokemus, oli aika vaikea olla siinä. Aistiko vieressä istuva mun tilan? En edes tiedä kunnolla, miltä vieressä istuva näytti, aika nuorelta vaikutti ja sai mut tollaseen tilaan. Ja mulla ei muutenkaan oo kovin suuret seksihalut, niin tosi outo tilanne. Oon ihan järkyttynyt tästä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko?

Vierailija
62/63 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu. Olen ennenkin kertonut täällä miten tapasin vaimoni.  Näin tanssipaikalla tulevan vaimoni istumassa katsomossa. Menin ujona nuorena miehenä suoraan hänen vierelleen istumaan ja ennen kuin edes tajusin itse mitään suutelimme kiihkeästi ja vaimo vastasi tulisesti suudelmaani. Kullini pamahti välittömästi pystyyn ja joku kumma humina lävisti kroppani ja sieluni. Yhä vieläkin eläkeläisenä suudelma sekoittaa päätäni.  Kun menen joka ilta vaimon vierelle, tulee maailman rauhallisin olo ja kun laitan käteni vaimon pillun päälle ja vähän sormella silitän vakoa alkaa alkaa aina panettamaan ja aika usein vaimo laittaa käteni kassieni päälle, joka nuorempana johti seksiin monta kertaa viikossa.Ennen vaimoni löytämistä oli etsiskellyt muiden  nuorten miesten tavoin tyttöystävää itselleni, rampannut disoisssa limudiscoista lähtien jo 3 vuotta, suudellut ties kuinka montaa tyttöä. Yksikään edellinen ei ollut saanut himojani värähtämään yhtään, saati että olisi alkanut panettamaan.

Naisen tuoksusta. Luulin nuorempana, että vaimoni käytti jotain tiettyä hajuvettä lähes aina kun hän halusi seksiä. Tuoksui aina tietyltä tuoksulta joka aina nosti kaluni seisokkiin automaattisesti. Olin koko työrurani asiakasrajapinnassa töissä asiakkaiden kanssa, aistin monesti tuon saman tuoksun naisasiakkailta. Oletin että heilläkin oli samaa hajuvettä. Sittemmin selvisi, ettei vaimo edes käyttänyt nukkumaan tullessa mitään hajuvettä, eikä sellaista ollut olemassakaan. Ainut selitys tuolle on halukkaan tai ovuloivan pillun tuoksu. Siten en epäile Niko Saarisen kommenttia, että hän häntä on häirinnyt naisten pillujen tuoksu. Hänelle, homolle, se voi olla ikävä tuoksu, viriilillä heterolla nostaa himot kattoon.Näin kävi monen asiakkaankin kanssa, vaikken näyttänyt sitä ulospäin. Tosin mistä minä tiedän, aistiko naisasikkaat tuon. Kauppa ainakin kävi hyvin. Aina silloin tällöin joku naiskolleega meni ihan sekaisin jostain miesasiakkaasta. Joskus niin sekasin jo nähdessä, että pyysi minua palvelemaan asiakasta, kun hän ei voi, kun himot ja polvien heikotus näkyisi päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löyty pari kokeiluun tosi edullisella hinnalla https://www.salapalatsi.fi/273-feromonisuihkeet-ja-hajuvedet