Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leffassa vieressä istuvan nuoren miehen feromonit

Vierailija
16.02.2014 |

sai mut lähes sekoamaan. Hengitys tiheni, tunsin, kun kropan lämpötila nousi, kiihotuin. Tiedän, että feromoneja on tutkittu ja niillä on vaikutusta parinmuodostuksessa, mutta en ole koskaan kokenut mitään tällaista tähän 35v ikään mennessä. Vai oonko oikeesti sekoamassa? Vähän ahdistavakin kokemus, oli aika vaikea olla siinä. Aistiko vieressä istuva mun tilan? En edes tiedä kunnolla, miltä vieressä istuva näytti, aika nuorelta vaikutti ja sai mut tollaseen tilaan. Ja mulla ei muutenkaan oo kovin suuret seksihalut, niin tosi outo tilanne. Oon ihan järkyttynyt tästä.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään ja kainoloiden karvoituksen syyksi on epäilty sitä, että niihin tarttuu hajua, joka aiheuttaa kiihottumista. Tai siis on ainakin aiheuttanut silloin, kun hien ja eritteiden hajua ei pidetty inhottavana. Ihminen ei ole aikaisemmin pessyt itseään yhtä ahkerasti kuin nykyään. Ennen oli sitä "luonnollista" hajua, mitä nykyään pidetään inhottavana. Ehkä leffateatterin nuori mies ei ollut peseytynyt ihan äskettäin.

Vierailija
42/63 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksissa on havaittu, että miehet haistavat naisen ovuloinnin ja kokevat naisen kiinnostavammaksi sen aikana. Ilmeisesti ovuloinnin haistaminen nostaa miesten testosteronitasoja, joka lisää halukkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 00:17"]Mille ne feromonit tuoksuu?
[/quote]

Eivät mil_tään_. Hajuttomia ja huomaamattimia.

Vierailija
44/63 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 00:17"]Mille ne feromonit tuoksuu?
[/quote]

Eivät mil_tään_. Hajuttomia ja huomaamattimia.
[/quote]

Huomaamattomia

Vierailija
45/63 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallinen Phiero

Vierailija
46/63 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedarimummo liikkeellä. Jos mies kertoisi istuneensa kyrpä kovana kuolaten jotain tyttöä, täällä oltaisiin jo vaatimassa miestä kastroitavaksi. Naiselle vastaava sikailu on ok, miksi?

Sikailu, eli kokea halua, jota ei millään tavoin tuonut ilmi? Huh, naisen himo on näemmä edelleen tabu.

Vierailija
47/63 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sai mut lähes sekoamaan. Hengitys tiheni, tunsin, kun kropan lämpötila nousi, kiihotuin. Tiedän, että feromoneja on tutkittu ja niillä on vaikutusta parinmuodostuksessa, mutta en ole koskaan kokenut mitään tällaista tähän 35v ikään mennessä. Vai oonko oikeesti sekoamassa? Vähän ahdistavakin kokemus, oli aika vaikea olla siinä. Aistiko vieressä istuva mun tilan? En edes tiedä kunnolla, miltä vieressä istuva näytti, aika nuorelta vaikutti ja sai mut tollaseen tilaan. Ja mulla ei muutenkaan oo kovin suuret seksihalut, niin tosi outo tilanne. Oon ihan järkyttynyt tästä.

mikä leffa ja missä? en ole kuullut ennen tämmösistä mutta kai ne naiset monesti suikkiikin siellä?

Vierailija
48/63 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyllä se ap vain näin menee että joskus kohdalle osuu se "oikeat kunnon" hormoonit ja ne saa polvet veteliksi... ja se saa seksihalut nousemaan. Itse saman kokeneena huomasin että seksiä voi ja haluaa harrastaa joka päivä :) itsekin olin suhtessa jossa en kaivannut enkä saanut seksiä usein. Mutta kun oikeat hormoonit tuli kohdalle niin johan lähti koneisto käyntiin.

ihan paskaa. siksikö se oli oikea että sillä oli pinkkkiset alukkarit?mistään et voi päätellä paremmin

Vierailija
49/63 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm.

Vierailija
50/63 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit edes googlannut vähän enemmän ennen tämän typerän mielikuvituksen tuotteen suoltamista tänne. Sä et olisi voinut aistia niitä kahdesta ilmiselvästä syystä. Ja kaikki muutkin nyökyttelijät leipovat juttuun omaa lisää.

Ihmisen nenä on eläinkunnan heikoimpia eikä kykene aistimaan niitä joukosta ja dödön alta.

Tämäkin aloitus on todennäköisesti jonkun älykääpiörunkkarin keksintö...

51/63 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromoniparfyymi - http://phiero.com 

Vierailija
52/63 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä et ole hullu, vaikka olet tuntenut noin. Voin valitettavasti kertoa, että minun mieheni käyttää kalliita, ulkomailta tilattavia feromonivalmisteita, joilla siis saadaan nainen haluamaan seksiä silloinkin, kun hän ei sitä halua oikeasti. Hän ei suostu lopettamaan sen aineen käyttöä ja sen vaikutus on erittäin voimakas. Hän ei ole huolissaan aineenn terveysvaikutuksista ollenkaan. Se on raiskaushuumeen kaltainen ja vie "vapaan tahdon". En laita tänne tuotemerkkiä esille, ettei ilmiö laajene.

Joopa. Ostin kerran tuollaista valmistetta ja laitoin päälleni eikä mitään vaikutusta. Tämä on vähän uskon asia että toimiiko vai ei. En saanut minkäänlaista tulosta niiden viikkojen aikana kun kokeilin - laitoin loput partaveden sekaan ja unohdin koko jutun. Tilanne tekee fiiliksen ja siidteys ja puhelahjat.

Vierailija
53/63 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran noin tentissä. Ei meinannut tentin tekemisestä tulla mitään. Lähtiessäni vilkaisin, miltä se taakseni istunut poika näytti, joka tuon reaktion aiheutti. Hän oli hintelä, huonoryhtinen nörtti, jolla oli kamala akne ja todella rasvaiset hiukset!

Tenttitilanne! Muistan miten se sähköisti. Olin lukenut viikkoja ja kuukausia tenttiin joka näin jälkikäteen ajatellen oli helppo, mutta se oli ensimmäisiä ja halusin ja sain täydet.

Olin väsymyksestä huolimatta oikeassa flow-tilassa ja pyysin muitta mutkitta yhden samaan tenttiin lmosallistuneen mutta aika ventovieraan tytön kahville. Keskustelu eteni aika nopeasti siihen että kumpikin halusi purkaa stressiä. Menimme tytön asuntoon ja ihan ilman smalltalkia pumpattiin stressitasot nollaan.

Vierailija
54/63 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ihmiset ei eritä tai haista feromoneja eikä se liity ihmisten parinmuodostukseen mitenkään toisin kuin eläimillä.

Joku voisi kaivaa hyvän lähteen näistä kuuluisista feromoneista jos haluaa väittää vastaan. :D

Eikö täällä palstalla pitänyt olla niim pirusti akateemisia mutta ette tätä tiedä?

t: paljon lukeva raksatyöukko

(ja joo jossain huuhaa sivuilla myydäänkin jotain feromoni hajusteita mutta ihan kusetusta johon kaltaisenne älykääpiöt lankeaa)

Vierailija
55/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä kokeilla tätä  Phiero Man  ja   Phiero Woman

Ja tässä tulee se mainos jonka arvasin jo ensimmäisestä viestistä olevan tulollaan.

Mikään noista kaupallisissa feromoneissa ei vaikuta, paitsi ehkä ajatus siitä että "nyt säteilen eläimellistä vetovoimaa".

Vierailija
56/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3738 kirjoitti:

Feromoniparfyymi - http://phiero.com 

Ihan legendaa...Että pelkkä "feromoneissa tuoksu" vaikuttaisi jopa pimeässä leffateatterissa.

Veikkaan että näiden Phierujen edustaja on taiteillut koko ketjun. Jokaisen seksipalstan sisällöstä 10% on oikeaa asiaa, loput koostuu koulupoikaen tarinoista ja tuotteiden piiilomarkkinoinnista.

Vierailija
57/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ihmisellä feromonit ei toimi noin, eli muka nostaisi seksuaalista halua henkilöä kohtaan. Ihmisellä ne toimii parisuhteen perustamisessa, ei kiimassa.

Vierailija
58/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit ei kaikilla ihmisillä toimi ja toisilla toimii väärin.

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/unohda_feromonit_meita_h…

Tästä tarkempaa tietoa kansantajuisesti

Vierailija
59/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Ihmisellä feromonit ei toimi noin, eli muka nostaisi seksuaalista halua henkilöä kohtaan. Ihmisellä ne toimii parisuhteen perustamisessa, ei kiimassa.

Kyllä toimii. IHanaa kun ihmiset uskaltaa olla elossa, täällä av-palstalla uhahtelevat mammuliinit harvoin ovat. Mulla oli intohimoinen seksisuhde, muuta tulevaisuutta suhteella ei kyllä ollutkaan. Tunstin itse, miten miehen läheisyydessä tuo feromonieritys aina käynnistyi ja hän ihmetteli, mille oikein tuoksun. Olen myöhemminkin pystynyt tietoisesti virittäytymään tilaan, jossa nuo feromonit alkavat erittyä... ja seurauksena on hyvinkin intensiivinen kiinnostus miesten (miehen) taholta. Perheeni perustin ilman feromoneja ja kovin oli laimea suhde. Että kyllä ne taitavat kiimaan liittyä...

Vierailija
60/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetomoneista en tiedä, mutta kyllä se seksuaalinen jännite ja kiihottuminen joskus tulee niin yllättäen ja niin väärällä hetkellä, eikä muuta haluaisi kuin että se mies työntyisi sisääni pohjaan asti ja harrastettaisiin kiihkeää seksiä HETI!