Lue keskustelun säännöt.
Nyt en varsinkaan lähtisi ilman lapsia ulkomaille!
28.04.2010 |
Jos taas tulivuori posahtaa, niin on kyllä erityisen ikävä odotella jos ei tietoa kotiinpääsystä. Mielummin lapset mukaan, niin ollaan ainakin koko perhe yhdessä.
Kommentit (3)
posahtaa niin parempi olla jumissa koko perhe ulkomailla :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta kun on pakko, ei työmatkaa noin vain jätetä väliin. Toivottavasti pääsen kotiin kuitenkin, etenkin kun parin päivän päästä kotiinpaluusta odottaisi koko perheen lomalle lähtö :)
Ja kaikki kuolette kerralla!