Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juot yli 5 annosta alkoholia?

Vierailija
28.04.2010 |

1 annos:

pullollinen keskiolutta

pullollinen siideriä

lasi puna- tai valkoviiniä ( 12 cl )

annos väkevää viiniä ( 8 cl )

annos viinaa ( 4 cl )

1,25 annosta:

a-olut-pullo

long drink -pullo

2 annosta

a-olut-tuoppi ( 0,5 l )

6-7 annosta:

mieto viini, pullo ( 0,75 l )

10-11 annosta:

väkevä viini, pullo ( 0,75 l )

13 annosta:

koskenkorva, pullo ( 0,5 l )

16 annosta:

dry vodka -pullo ( 0,5 l )

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 annosta on sopiva. Kolmatta annosta en ylitä koskaan. Minulla ei ole ollut koskaan ns. narkomaani luonnetta, että pönttö olisi saatava sekaisin.

Vierailija
22/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään en juo ,jos juon,edes yhtä annosta kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-5 kertaa vuodessa tulee juotua viisi tai useampi siideri.

Vierailija
24/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos silloinkaan, kun tulee liian huono olo. 4 annosta olisi jo ihan riittävä kunnon humalaan, sitten menee jo vähän överiksi.

Vierailija
25/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että sunasettamasi raja on jokaiselle sama?

2 annosta on sopiva. Kolmatta annosta en ylitä koskaan. Minulla ei ole ollut koskaan ns. narkomaani luonnetta, että pönttö olisi saatava sekaisin.

Eikä aiheuta ongelmia. Minulla ei ole mitään halua nostaa rajaa terveyteni uhalla. Terveyden alenemisesta kärsivät myös lapseni. En koskaan voisi uhrata lapsiani oman huvin vuoksi.

Vierailija
26/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kyllä tuli juotua...siis joskus ennen kuin täytin 20, mutta sitten aikuistuin. Nykyään juon joskus saunan jälkeen, kerran-kaksi kuussa, yhden siiderin.

Vierailija
27/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aiheuta ongelmia. Minulla ei ole mitään halua nostaa rajaa terveyteni uhalla. Terveyden alenemisesta kärsivät myös lapseni. En koskaan voisi uhrata lapsiani oman huvin vuoksi.

uhraavani itseäni tai lapsiani minkään asian vuoksi. Kauhean tiukkapipoista

Vierailija
28/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastuutonta. Tiedäthän mitä käy, kun ylität sen tietyn määrän alkoholia. Sille ei näy loppua.

Vierailija
29/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo on sellaisa pitkän kaavan illallisia eli useita ruokalajeja ja monta tuntia pöydässä. Yleensä en noissakaan juo yli viitta annosta, vaan otan ehkä pari siemaisua kustakin viinilasista ja vettä loput.

Joskus, tosi harvoin, saattaa mennä tuo viitisen annosta tai yli, mutta silloin se on yleensä monen, monen tunnin aikana.

Vierailija
30/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastuutonta. Tiedäthän mitä käy, kun ylität sen tietyn määrän alkoholia. Sille ei näy loppua.

ylitystä, eikä ongelmia ole alkoholin suhteen koskaan ollut.

Vierailija
31/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei aiheuta viisikään annosta minkään tietyn rajan

Voi luoja millainen valehtelija. Alkoholismi aiheuttaa valehtelua.

Vierailija
32/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi heikentää älyä ja tarkkaavaisuutta. Lisäksi siinä on paljon turhia kaloreita.

Vierailija
34/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei aiheuta viisikään annosta minkään tietyn rajan

Vierailija
35/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joku välittää sun katsomisista jotain?.

Saatat kusta housuihisi ja oksentaa kengille, vaikka sinua katsoisi itse presidentti.

Vierailija
36/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juon, se on lasillinen viiniä ruuan kanssa ja yksi saunasiideri. Sitten alkaa tökkiä eikä tee mieli yhtään enempää.

Vierailija
37/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joku välittää sun katsomisista jotain?.

Saatat kusta housuihisi ja oksentaa kengille, vaikka sinua katsoisi itse presidentti.

Vierailija
38/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimpi ovat tuomitsemaan ne, joilla on asian kanssa itsellään jokin ongelma

Merkit ovat selvät jo. Vieläkö haluaisit jatkaa alkoholin väärinkäyttöä? Tarkoitit varmaankin Kovimpia eikä kovimpi:

- |Kovimpia| ovat tuomitsemaan ne, joilla on asian kanssa itsellään jokin ongelma.

Vierailija
39/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimpi ovat tuomitsemaan ne, joilla on asian kanssa itsellään jokin ongelma

Merkit ovat selvät jo. Vieläkö haluaisit jatkaa alkoholin väärinkäyttöä? Tarkoitit varmaankin Kovimpia eikä kovimpi:

- |Kovimpia| ovat tuomitsemaan ne, joilla on asian kanssa itsellään jokin ongelma.

Vierailija
40/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki Suomen absolutistit täällä vauva.fillä?

Miehen kanssa jutellaan keittiössä ja siemaillaan hitaasti.

Juu ja on ihan lapsiakin, jotka nukkuvat silloin.

Ovatko kaikki av-mammat todellakin käyttämättä alkoholia niin kauan, kun lapset ovat 18-v.?

Oikeasti?

Tuttavapiirissäni siemaillaan viiniä lapsiperheissäkin. Ja kaikki ovat hyvissä ammateissa, asuvat ok-takoissa tai rivareissa ja kaikki tulevat ihan hyvin toimeen. Kenenkään - ei kenenkään lapset ole häiriintyneitä tai nuorisodokuja. On hieman perspektiiviä, koska tuttavapiirissä on jo useiden lapset yli 16 v.

Kaikki aikuiset eivät örvellä, vedä övereitä, sammalla kännissä. Osaan ottaa sen verran, että on hyvä ollo, muttei känniä.

Ja kyllä pe ja/tai la-iltaisin tuo 5 annosta (tai 2-3) menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä