Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein juot yli 5 annosta alkoholia?

Vierailija
28.04.2010 |

1 annos:

pullollinen keskiolutta

pullollinen siideriä

lasi puna- tai valkoviiniä ( 12 cl )

annos väkevää viiniä ( 8 cl )

annos viinaa ( 4 cl )

1,25 annosta:

a-olut-pullo

long drink -pullo

2 annosta

a-olut-tuoppi ( 0,5 l )

6-7 annosta:

mieto viini, pullo ( 0,75 l )

10-11 annosta:

väkevä viini, pullo ( 0,75 l )

13 annosta:

koskenkorva, pullo ( 0,5 l )

16 annosta:

dry vodka -pullo ( 0,5 l )

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kerran viikossa juon 4 siideriä jotka on 0,5l eli siitä tulee ainakin viisi pientä pulloa.

Vierailija
2/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.2-3kk välein jos lapset on yökylässä..silloin taitaa mennä enenmmänkin kuin toi 5 annosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo viiniä/hlö kuluu ihan kotona istuessa ja miehen kanssa jutellessa, joskus sekä pe että la iltoina molempina.

Vierailija
4/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pari kertaa opiskeluaikoina, eli 15 vuotta sitten. Ei vaan kiinnosta ja ole mun juttu. Mulla menee pari lasi viiniä /3-6kk.

Vierailija
5/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menen ulos niin se on 3 olutta ja loppuillasta vettä tai alkoholittomia... en kestä humalaa ja mulla todella huono (halpa) viinapää =DD

Vierailija
6/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat leikki-ikäisiä ja näyttäisi olevan n. 4-6 krt/vuosi (ihan övereitä ei kuitenkaan, mutta pitkällä ajalla helposti esim. klo 18-05 välissä 10 annosta).

Vierailija
7/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole juonut viittä annosta. Yksi annos maksimi tähän mennessä. Alkoholihan on polttoaine ja pesuaine.

35v

Vierailija
8/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut monta karonkkaa parin kuukauden sisällä, niisä tulee aina juotua (kuohuviinimalja, ruuan kanssa valkoviini+punaviini+konjakki ja yleensä vielä joku siideri loppuillasta).

Juhannuksena ja vappuna kanssa, tosin ne on ajoitettu pitkälle ajalle (esim. vappuna aamulla lasit kuohuviiniä, lounaalla lasit viiniä, iltapäivällä oluet kavereiden kanssa ja illalla usein katsotaan leffaa kun lapsi nukkuu) niin että aina 2-4 h annosten välillä joten humalaan ei tule.

Yli 5 annosta tulee siis juotua joko iltajuhlissa tai pari kertaa vuodessa koko päivän aikana. Keskimäärin ehkä kerran 2 kuukaudessa.

Vierailija
9/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä juon 2-3 annosta kerralla (kerran tai kaksi kuussa).

Vierailija
10/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aina sitäkään

Vierailija
11/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon melkein joka vkl toisena iltana 6-8 annosta.

Vierailija
12/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen juonut enemmän kuin kaksi annosta, aika tarkalleen kuusi vuotta sitten 19-vuotiaana eräässä yökerhossa join kuusi drinkkiä. Seuraavana päivänä heräsin klo 16 kotoani säkkituolista, ei mitään muistikuvaa siitä miten olen tullut kotiin, hirveän paha olo ja järkyttävä päänsärky. Siihen jäi minun ryyppäilyt, ei kiinnosta kun seuraava päivä menee hukkaan, ja etenkin nyt kun lapset on pieniä, mulla ei mielestäni ole edes mahdollisuutta maata koko päivää sängyn pohjalla sairaana.

Vierailija
13/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle viisi annosta tarkoittaa tukevaa humalatilaa, eikä sellaiselle ole ollut tarvetta nyt, kun minulla on pieni lapsi. Painan vain 50 kiloa. Opiskeluaikana tuli juotua ehkä kerran kuussa tuon verran. Mutta sekin jäi sitten pariin ensimmäiseen vuoteen.

Vierailija
14/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi vuosi sitten vappuna. Silloin aloitettiin miehen kanssa aamu sampanjalla, lähdettiin risteilylle. Ei me mitään örvellyskännejä otettu, mutta ennen laivalle menoa yhdet sidukat, sitten illalla juotiin pari-kolme lasia punkkua ja diskossa pari paukkua. Tuleehan siitä jo reilusti yhdelle vuorokaudelle.

Vierailija
15/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari Sol-olutta ja muutama lasi viiniä voi mennä yhden illan aikana, kun vaikka saunotaan, grillataan ym pitkälle yöhön.

Vierailija
16/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan sitä teini/nuoruusvuosina tuotakin harrastettua, mutta nykyään todellakin niin harvoin, etten edes muista kuinka monta vuotta olisi edellisestä kerrasta!

Ja juu, en ole kuitenkaan absolutisti vaan juon kyllä viikonloppuisin esim. saunasiiderin;)

t. 43v

Vierailija
17/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin muuten otan per viikko ehkä 0-3 annosta alkoholia. Yhden per ilta. Eilen naukattiin viskiä illalla, perjantaina yksi keppanatölkki (pieni). Meillä on pieni vauva, ei tee mieli ryyppäillä senkään takia. Lisäksi nukun huonosti, jos juon enemmän kuin 1-2 annosta. Kaksi alkaa olla jo maksimi tavallisena arki-iltana, pilaa yöunetkin melkein.

Vierailija
18/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti perjantaisin ja lauantaisin, mutta nyt tällä hetkellä noin 4 iltana viikossa tulee lipiteltyä olutta ehkä juuri tuo 5 tölkkiä. En tule siitä humalaan, koska juon ne pitkin päivää. Remontti menossa, siinä on mukavaa lipitellä sitä olutta samalla :)

Vierailija
19/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lasten syntymän jälkeen otan ehkä kerran vuoteen humalaan asti, jos sitäkään. Muuten max. pari siideria pari kertaa vuodessa... Nytkin on menossa joku välivuosi. Viimeksi ottanut enempi 2 vuotta sitten. Olin tosin välissä raskaana, enkä ole kuopuksen syntymän jälkeen ehtinyt juoda vielä mitään alkoholipitoista (Kuopus on nyt 1v)

Vierailija
20/54 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 annosta on sopiva. Kolmatta annosta en ylitä koskaan. Minulla ei ole ollut koskaan ns. narkomaani luonnetta, että pönttö olisi saatava sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän