Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis PRRRRKELE että toi lasten huuto, itku ja tappelu on kiduttavaa!!!!

Vierailija
27.04.2010 |

2 lasta, 2- ja 5-vuotiaat. Meni vähän nukuttaminen myöhäiseksi (johtuen asiasta, jolle ei nyt tänään vain voinut mitään) ja lapset tietysti olivat sitten aivan "parhaimmillaan" 2-vuotias kulki koko ajan perässäni huutaen, roikkuen lahkeessa kiukutellen ja rääkyen kovaan ääneen ja isompikin rääkyi ja itki jostain asiasta, tappeli vastaan jne.

Itselläni oli ollut tosi pitkä ja rankka päivä ja mies huidellut koko päivän omilla menoillaan.

Mulla meinas äsken NIIIN kiehahtaa, tuli oikein sellainen olo että silmät muljahti ja adrenaliini kuohahti, ja hetken verran teki mieli takoa nyrkkiä seinään oikein huolella ja karjua kurkku suorana!!

Vanhemmuus on toisinaan jotain niiin helvetillistä että ei ole tosikaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeesti mä oon välillä mennyt itse saunan puolelle karjumaan niin lujaa, kun keuhkoista lähtee. Aina ei vaan jaksa.

Täällä on tänään 3 alle kouluikäistä lähinnä tapellut ja tehnyt kaikkea kiellettyä ja typerää aamusta iltaan. Itse olen vielä flunssassa ja raskaana ja viime yö heräilty läpeensä uniongelmaisten nuorempien kanssa. Ei mikään loistava päivä. Itku pääsi jossain vaiheessa, kun muksut vaan teki tyhmyyksiä toisen perään, eikä mistään sanomisista tai komentamisista mitään apua.

Vierailija
2/3 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jaksat kohta neljää mukulaa :) Onhan ne lapset ihaniakin, mutta on joo välillä näitä päiviä.. onneksi en ole ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin äsken väsymyksestä kun lapset vihdoin nukahtivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän