160cm ja 87kg. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
onko ikinä mitää kompleksia painostas?..
mulla välillä on.. oon 183 ja 86kkg.. synnytin juuri.. normi paino on ollu 70.
ja noin 35kiloa kevyempi.
Muistan joskus kun painoin noin 68kiloa, että polvia särki joskus kävellessä ja vaatekaupassa vi*utti aivan armottomasti.
Eikö sinua särje koskaan jalkoihin? Löydätkö sopivia vaatteita? (Minusta tuntui ettei mitkään vaatteet olleet sopia joskus ja se masensi aina pahasti) Aijotko laihduttaa ja jos niin paljonko? Paljonko vyötärönympäryksesi on yli suositellun alle 80cm:n?
Tuollaisella ruokavaliolla painaisit 60 kg. Ilmeisesti päivystät koko illan jääkaapilla?
ja uskotko onnistuvasi? ovatko lapsesi lihavia? jos lapsesi ovat lihavia, tunnetko siitä syyllisyyttä - sinähän heidät olet lihottanut?
Ja mua huvittaa nää oletukset, että koko perhe on lihavia, jos äiti on. Mulla on kolme lasta ja mies, jotka kaikki ovat normaalipainoisia. Lapset painossa miinuskäyrillä. Me syödään oikeasti tosi terveellisesti. Minä vaan syön liian isoja annoksia. Ei lihotakseen tarvitse syödä jotain käsittämätöntä roskaruokaa. Kyllä ihan tavallisella tervelliselläkin ruualla lihoo, jos sitä syö liikaa.
Ja en aio laihduttaa. Koitan kyllä opetella sitä pienempää annoskokoa. Jos sillä laihtuisikin niin hyvä.
Täällä eräs vähän pidenpa ja vain hiukan kevyenpi. Tänään olen syönyt 2palaa ruisleipää juustolla ja salaatilla, kasvissosekeittoa pakastevihanneksilla myös ja vettä tuopillisen. Kourallisen lakuja ja iltapalaksi ruisrieska salaatilla, tomaatilla ja kevyellä mozzarellajuustolla. Niin ja jogurtin. tää on kai sit kauheen paljon...
Lounas 2 kuppia teetä, kaksi juustopaahtoleipää ja pieni pulla. Päivällinen 2 ruisleipää ja kasvisssosekeittoa. Iltapalaksi juon vielä kupin teetä.
Tämä vastaus siis kolmoselle.
ap
vaan pitää tyytyä siihen mitä on?
Jos saisit taikasauvan jolla pääsisit haluamaasi painoon/vaatekokoon niin mikä se olisi?
itseäsi viehättävänä, kauniina ja seksikkäänä? Oletko mielelläsi alasti miehen edessä?
Lounas 2 kuppia teetä, kaksi juustopaahtoleipää ja pieni pulla. Päivällinen 2 ruisleipää ja kasvisssosekeittoa. Iltapalaksi juon vielä kupin teetä.
Tämä vastaus siis kolmoselle.
ap
Minulla on muuten 3cm ja 3kg enemmän kokoa.
Rassaa :)
Jos saisin sen taikasauvan, niin painaisin 65kg. Vaatekokoa en osaa sanoa.
ap
No ehkä joskus. Hypin ihan normaalisti alasti koko perheen nähden :D
ap
Tänään olen syönyt harvinaisen vähän. Kasvissosekeitto on herkkuani.
ap
et laihduta?
miten lihoit?
onko miehesi ja lapsesi lihavia ?
Olen itse 160 cm tasan, ja painan 57 kg. Eli 30 kg vähemmän kuin sinä. On tosi vaikea kuvitella miltä näyttäisin jos painoa olisi tuon verran enemmän, saatika kuinka tuskallista ja hankalaa olisi ihan päivittäiset asiat kuten kävely/pyöräily kauppaan, siivoaminen jne. Hikoiletko koko ajan runsaasti? Missä vaiheessa olet lihonnut noihin mittoihin?
että syön kyllä aika paljon enemmän kuin sinä. Tänään aamulla olen syönyt kuitumuroja (20 % kuitua), päällä puolikas banaani ja rasvatonta maitoa. Sitten yksi passion-hedelmä. Join vettä sekä söin paahdetun ruisleipäpalan (100 % ruista), päällä Pirkka valkosipulisulatejuustoa (rasvaa 10 %), kaksi viipaletta Kotivaran prosciutto-kinkkua ja kurkkuviipaleita.
Välipalaksi söin banaanin ja kuivattuja luumuja kourallisen. Vettä.
Lämmin ateria 8 Atrian verilettua, raejuustoa ja puolukkahilloa. Vettä.
Aion vielä syödä salaattia kera yhden grillatun broilerin rintafileen ja jälkkäriksi hedelmäsalaattia (banaania, mansikoita, appelsiinia ja omenaa) kera vaniljavaahdon (9 % rasvaa).
ja olo on kamala.
En varsinaisesti laihduta, katson vaan tarkemmin mitä syön.
Tavoitteena 55kg