Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuorta naista kiinnostaa vanhempi mies?

Vierailija
10.01.2014 |

Miksi nuoret tytöt tai nuoret naiset on kiinnostuneita vanhemmista miehistä? Itse nautin kun minua katsellaan kiiluvin silmis. Kiihotun sellaisesta.

Entä muut? Naiset vastatkaa.

Kommentit (272)

Vierailija
261/272 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana naisena en yhtään ihmettele, että vanhemmat miehet kiinnostaa. Ei minuakaan kiinnosta mitkään poikaset. 

Juuri näin. Kyllä mua jo parikymppisenä kiinnosti enemmän mua vanhemmat miehet. Parikymppisten miesten jutut oli vielä niin lapsellisia.

Vierailija
262/272 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat miehet yleensä osaavampia ja kestävätkin kauemmin. Yleensä ottavat naisen toiveet myös huomioon paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/272 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin helppo höynäyttää. Vähän vilauttaa nuorta pillua ja ukonkäppänä tekee mitä vain. Helppoa rahaa.

Vierailija
264/272 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumalauta on kyllä sairasta kun oman ikäisiä kiinnostaa viiskymppiset, onko tää taas joku naisten peli, pitääkö tässä nyt itse sitten alkaa kiinnostua niistä 19 vuotiaista että on riittävästi vanhempi mies, toisaalta itseä ei yhtään kiinnostaisi kun sen ikäiset ihan typeriä mutta jos oman ikäiset alkaa vääristämään elämänkuvaa ja luulee että niiltä viiskymppisiltä jotain muuta irtoaa kuin nyrkkiä ja hellaa, oma älykkyys riittää hyvin nauramaan tätä touhua mut jos ei löydä kolmekymppistä enään ehdokkaita niin pitääkö laskea kiinnostuksen tasoa?

Vierailija
265/272 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vanhemmat äijät höynäyttää nuoria kanssa mennen tullen ja sitten itketään

Vierailija
266/272 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin silvrifox-miehenä 50+ on kyllä mukavaa: tinder toimii hyvin voi laittaa sillai vakavissaan 28-45v naisille, ja rahalla ei sitten ole tässä mitään tekemistä. Toki sekin asia on kunnossa, kuten yleinen elämänhallinta sis terveys, arvot (=ei oikeistopopulismia yms luuserismia).

On elämänkokemusta. -hallintaa, innostusta kulttuuriin ja intellektuelliin laatuun: ihmisoikeudet,  kasvisyönti, tasa-arvo jne. Sieltä löytyy ne tasokkaimmat ihmissuhteet lopulta. <3

Etsit siis hyväuskoisia hölmöjä?

Vierailija
267/272 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelen ja olen 22 -vuotias, tuleva lääkäri (toivon mukaan).

Minulla on fwb-suhde itseäni 30 vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän ei ole sellainen tyyppi, jonka kanssa mennä naimisiin ja saada lapsia, hän ei viehätä minua ulkonäöllään, ei myöskään ulkoiselta kooltaan, mutta miksi?

-hän käyttäytyy erittäin hyvin, huomioi aina minut ja minun tarpeeni ensimmäisenä; hän jos joku on herrasmies

-hän kuuntelee ja keskustelee; on siinä vielä erittäin hyvä

-nautin seksistä hänen kanssaan, olen saanut ensimmäisen orgasmin yhdynnässä hänen kanssaan. Seksi hänen kanssaan on parempaa, kuin kenenkään muun

-myös ihan yhdessäolo, ruuanlaitto, netflix, viinipullo, sauna, matkailu nautittavaa

-hän silittää minut aina yöllä uneen

-aamulla kun herään aamupala on valmis

-hän kannustaa opiskelussa ja myös nostaa ylös silloin kun kaikki ei mene parhaalla mahdollisella tavalla

-kuten moni on maininnutkin, se elämänkokemus ja karisma on se juka vaan sytyttää ja hyvin..

Vierailija
268/272 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna olen tavannut 20-vuotiaan naisen, joka sanoi että olin tosi hyvä sängyssä, sekä 19-vuotiaan naisen, joka sanoi että ekaa kertaa seksi ei sattunut, ja hän myös nautti siitä. Osaan lukea naista, ja myös tyydyttää heidät fyysisesti. Moni nuorempi hakee kai kokemuksia. Rahaa en antaisi vastineeksi, mutta tyttöystävätason kohtelua saa kiitokseksi kuka vain suostuu kanssani treffeille.

Vierailija
269/272 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna olen tavannut 20-vuotiaan naisen, joka sanoi että olin tosi hyvä sängyssä, sekä 19-vuotiaan naisen, joka sanoi että ekaa kertaa seksi ei sattunut, ja hän myös nautti siitä. Osaan lukea naista, ja myös tyydyttää heidät fyysisesti. Moni nuorempi hakee kai kokemuksia. Rahaa en antaisi vastineeksi, mutta tyttöystävätason kohtelua saa kiitokseksi kuka vain suostuu kanssani treffeille.

Olen itse siis 40-vuotias mies ja tinderin kautta olen nuorempiin naisiin tutustunut. En lähestyisi julkisella paikalla kasvotusten itseäni puolet nuorempia naisia, mutta kun tulee match tinderissä, niin on turvallista olettaa, että nainen on jollain tavalla kiinnostunut. Jos käy heti ilmi, että nainen olisi valmis tapaamaan rahan vuoksi, niin skippaan sellaiset täysin.

Vierailija
270/272 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vain parempia ja osaa tyydyttää minut

Vierailija
271/272 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on vain parempia ja osaa tyydyttää minut

Ihana kommentti. Tällainen hivelee ikämiehen mieltä. Toki olemme kaikki erilaisia, myös me vanhemmat miehet. M66

Vierailija
272/272 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa itseäni 15-20v nuorempaa pannut. Olen kysynyt ihan suoraan asiasta. Viimeisin oli 20v nuorempi parisuhteessa oleva Mimmi. Hän sanoi että hänen mies on poika, hän kaipaa kovempaa menoa ja mä näytän siltä että voin antaa sellaista. Enkä jää roikkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän