Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat sanoa minulle, vain yhden lapsen haluavalle?

Vierailija
27.04.2010 |

Täällä kun tuntuu olevan niin tarkat normit, miten paljon lapsia on hyvä tai muuten lapset kärsivät (?). Kommentteja siis!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsuippaduippa

Vierailija
2/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa viksu! Säästät paljon rahaa, vaivaa, mutta toisaalta jos sulle ja miehellesi kävisi jotain, lapsenne olis ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ainut lapsi,kavereista huolimatta. Mieti vielä.

Vierailija
4/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ainut lapsi,kavereista huolimatta. Mieti vielä.

minulla on yksi lapsi ja siihen jää. enempää ei tähän taloon tule. hän saa minulta huomiota paljon, mutta leikkii itsekseenkin, hän on onnellinen.

eli ymmärrän miksi haluat vain yhden. lapsilauma saisi minut pakokauhun valtaan.

Vierailija
5/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapsi on aika yksinäinen. Sen huomaan tyttären luokkakaverista, jonka äiti soittelee joka viikko useaan otteeseen kaveria tyttärelleen. Tytöt ovat 6- ja 7-vuotiaita.

Meillä lapset tykkäävät touhuta kahdestaan. Mun mielestä se sisarus on rikkaus, mutta jokainen ajattelee tietysti omalle kohdalleen parhaan ratkaisun. Meille tää on hyvä.

Nuo kaksi rakastavat toisiaan, pitävät huolta toisistaan, leikkivät, tappelevat ja jakavat perhe-elämän ilot ja surut.

Mä näkisin, että on lapselle rikkaus myös myöhemmin aikuisena, kun on joku, jonka kanssa voi muistella lapsuutta, vanhempia ja sitä perhe-elämää :)

Vierailija
6/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki painostavat hankkimaan lisää lapsia vaikka minkä syiden takia. Raskausaikani oli niin kamalaa ja masentunutta aikaa etten sitä halua uudestaan vaikkei se samanlaisena toistuisikaan. Yhen lapsen kanssa on niin helppo mennä ja onhan hänellä ystävien ja sukulaisten lapset leikkikaverina. Itse olen perheestä jossa paljon lapsia ja kiersin lapsena ja teininä pahanteossa ja lastenkodeissa koska olin niin huomion hakuinen että hain sitä jo ihan millä tavalla tahansa.

Ei paljon huomiota herunut vanhemmilta kun aina oli isompien lapsien huolia tai nuorimmaisella jotain.

Kamalaa oli myös sisarien pienet vaatteet jotka eivät taas minulle olleet sopivia vaikka sopivan kokoisia jotenkin olivatkin.

Olen oman päätökseni tehnyt, yksi riittää koska Minä en enempää lapsia halua tehdä, välittämättä siitä, mitä muut siihen sanovat.

Vierailija
7/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa lapsi on aika yksinäinen. Sen huomaan tyttären luokkakaverista, jonka äiti soittelee joka viikko useaan otteeseen kaveria tyttärelleen. Tytöt ovat 6- ja 7-vuotiaita.

meillä taas kahden pojan äiti soittelee meidän poikaa toiselle kaveriksi, kun pojat kuulemma leikkivät vain keskenään tarhassa. No, tulee jos kerkiää. Ei ole minun ongelmani, jos ei ole osannut sosiaalistaa lapsiansa.

Vierailija
8/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainut lapsi, puolisoni on ainut lapsi ja meillä on "vain" yksi lapsi. Näin on hyvä. Ollaan saatu paljon, ollaan onnellisia näin, muut tehkööt/ajatelkoot niin kuin haluavat.

Vierailija
9/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht saman ikäistä

Vierailija
10/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä on pilalla muuten

Vierailija
11/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lapsena enkä aikuisena.

Vierailija
12/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht saman ikäistä

Vierailija
13/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paitsi jos molemmat sairastelee paljon ja vaan tappelee keskenään

suht saman ikäistä

"

tai se sairastelee kokeo ajan

Vierailija
14/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ainut lapsi ja en näe siinä mitään positiivista..

Vierailija
15/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun tuntuu olevan niin tarkat normit, miten paljon lapsia on hyvä tai muuten lapset kärsivät (?). Kommentteja siis!

Vierailija
16/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tekee mitä lystää..mutta:

teidän lapsella siis ei ole siskoja, ei veljiä, ei setiä ja tätejä, ei enoa, ei serkkuja...

ja kun aika teistä vanhemmistä jättää, niin mitäs sitten...toivotaan että teidän lapsella on silloin hyvä avioelämä ja paljon lapsia ja lapsenlapsia!! :)

Vierailija
17/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen onnellisen lapsuuden elänyt ainut lapsi, jolla on aina ollut seuraa silloin, kun sitä olen halunnut. Me emme mitenkään tietoisesti ruvenneet tekemään yhtä lasta, mutta vaivattoman raskaus- ja vauva-ajan jälkeen elämä on tuntunut koko ajan niin mukavalta, ettei tähän ole toista lasta osannut kaivata. Meidän perheemme on onnellinen juuri näin.

Vierailija
18/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukin tekee mitä lystää..mutta:

teidän lapsella siis ei ole siskoja, ei veljiä, ei setiä ja tätejä, ei enoa, ei serkkuja...

ja kun aika teistä vanhemmistä jättää, niin mitäs sitten...toivotaan että teidän lapsella on silloin hyvä avioelämä ja paljon lapsia ja lapsenlapsia!! :)

Vierailija
19/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että kaikki painostavat hankkimaan lisää lapsia vaikka minkä syiden takia. Raskausaikani oli niin kamalaa ja masentunutta aikaa etten sitä halua uudestaan vaikkei se samanlaisena toistuisikaan. Yhen lapsen kanssa on niin helppo mennä ja onhan hänellä ystävien ja sukulaisten lapset leikkikaverina. Itse olen perheestä jossa paljon lapsia ja kiersin lapsena ja teininä pahanteossa ja lastenkodeissa koska olin niin huomion hakuinen että hain sitä jo ihan millä tavalla tahansa. Ei paljon huomiota herunut vanhemmilta kun aina oli isompien lapsien huolia tai nuorimmaisella jotain. Kamalaa oli myös sisarien pienet vaatteet jotka eivät taas minulle olleet sopivia vaikka sopivan kokoisia jotenkin olivatkin. Olen oman päätökseni tehnyt, yksi riittää koska Minä en enempää lapsia halua tehdä, välittämättä siitä, mitä muut siihen sanovat.

Siis näiden, joilla ei ole mitään välimuotoa sillä, onko lapsia 1 vai kymmenen.

Mutta hyvähän se on, ettei kukaan yli omien kykyjensä lapsia tee. Ei huonoja geenejä kannattaisikaanjatkaa, ikävän moni niin vain tekee.

Vierailija
20/47 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa siitä sisaruksesta olisikin tullut vaikka väkivaltainen alkoholisti?

17 ei ole kun ihan parhaimmat mutta silti olisin ottanut sisaruksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi