Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
05.01.2014 |

Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?

Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 20 seksikumppania, joista noin puolilla suuri penis. Olivat kyllä muutenkin pitkiä ja raamikkaita.

Vierailija
62/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:41"]

Olen sitten varmaan nirso, kun 25 vuoden aikana ei ole millään tullut kymmeniä fyysisesti viehättäviä ihmisiä. :( Tosin noista minun kahdeksesta oli voinut neljä jättää väliin. Yhdenillan jutut ei ole tosiaan mulle, koska silloin miehiä kiinnostaa vaan omien kassien tyhjentäminen, ei naisen nautinto. :/ Mutta onneksi nyt on hyvä mies, jolla mitatkin kunnossa. :) T:9 ja 10

[/quote]

Mulla on kokemusta vain yhdestä yhdenillan jutusta, mutta en sanoisi että heitä aina kiinnostaa vain kassien tyhjentäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:55"]

Mun kaikilla oikeilla kumppaneilla on ollut 18-20 cm. Musta se on normaali, ei isokaan. 

[/quote]

Entäs ne väärät kuppanit tai epäaidot kumppanit?

[/quote]

Mitähän ne ois ollut....yhdellä oli aika pieni ja yhdellä hevosmainen. Ei niiden peniksiä hirveesti tullut ihailtua, kun eivät olleet niin ihania muutenkaan.

Vierailija
64/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:49"]

Muistakaa sitten kun hoette että seksikumppaneita tulee paljon kun on sinkkuna ettei kaikki miehet ota kevytkenkäistä naisekseen. Minulla on pieni sääntö että keskimäärin yksi uusi mies kahden vuoden välein seksielämän aloittamisesta. Jos on enemmän, ei saa minun kanssa parisuhdetta.

[/quote]

Varoituskellot soisivat minulla, jos mies EI olisi harrastanut paljon seksiä myös. En ole myöskään ikinä keskustellut poikaystävieni kanssa menneiden kumppaneiden määrästä. Ketä kiinnostaa. Sori, en ala suhteeseen seksiä väheksyvien tai naistenvihaajien kanssa. Jos haluaa kainon neitsyen, better look elsewhere.

[/quote]

Vähän epäilen että tuo ei ole aito mielipiteesi vaan puolustusreaktio. Vähän sama kun naiset kieltäytyy tekemästä aloitteita kun pelkää saavansa pakit.

Älytön ajatus että minun pitäisi jokaisen tilaisuuden tullen mennä sänkyyn jokaisen jonkun sattumanvaraisen naisen kanssa. Ei se niin mene.

[/quote]

Ei tietenkään, jos etsit sitä oikeaa. Mutta entäs jos nauttii seksistä ja haluaa kokeilla sitä erilaisten ihmisten kanssa. Mitä pahaa siinä on? Aina voi sellainen henkilö toki vielä sanoa, että en etsi nyt suhdetta. 

Aa, nyt mä tajusin: kirjoittaja pelkää, että etsiessään vakavissaan nainen oliskin hakemassa vain seksiä, ei suhdetta ja kirjoittaja saisi sydänsuruja. Ei tuota muuten voi ymmärtää. Ihan hyvä syy, mutta älä silti kaada sitä toisten syyksi. Voithan itsekin mennä kai vasta sänkyyn sitten, kun suhteesi vakavastiotettavaan naiseen on jo sillä mallilla, ettei pelkoa siitä ole, että lyöt kirveesi kiveen?

Vierailija
65/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:53"]

Varoituskellot soisivat minulla, jos mies EI olisi harrastanut paljon seksiä myös. En ole myöskään ikinä keskustellut poikaystävieni kanssa menneiden kumppaneiden määrästä. Ketä kiinnostaa. Sori, en ala suhteeseen seksiä väheksyvien tai naistenvihaajien kanssa. Jos haluaa kainon neitsyen, better look elsewhere.

[/quote]

Vähän epäilen että tuo ei ole aito mielipiteesi vaan puolustusreaktio. Vähän sama kun naiset kieltäytyy tekemästä aloitteita kun pelkää saavansa pakit.

Älytön ajatus että minun pitäisi jokaisen tilaisuuden tullen mennä sänkyyn jokaisen jonkun sattumanvaraisen naisen kanssa. Ei se niin mene.

[/quote]

Ei SINUN pidäkään. Ihmiset ovat erilaisia, onneksi! Sori, olen aika nuori ja liberaali, lisäksi en asu Suomessa, joten minulla on erilaiset arvot kuin sinulla. Löydät varmasti vielä sen naisen, joka on elämänsä odottanut juuri sinun penistäsi!

[/quote]

Ei siinä tarvitse odottaa juuri jonkun penistä, mutta joskus sentään jotain. Aika monelle miehelle nainen joka panee kerran viikossa eri miehen kanssa aiheuttaa ajatuksia, että onkohan nainen kädetön tai esimerkiksi niin huono itsetuntoinen, että hakee hyväksyntää harrastamalla seksiä lähestulkoon kenen kanssa tahansa. Heikkoitsentuntoinen ja jalkansa helposti vieraalle levittävä nainen EI OLE kovin kiinnostava useimpieni miesten mielestä, näin veikkaisin ja olen mies itse.

[/quote]

Asiasta kukkaruukkuun: Nainen, joka on pidättyväinen ei oman kokemukseni (itsestäni) mukaan välttämättä ole sen varmemmin uskollinen, nimittäin sellainen nainen saattaa löytää seksuaalisuutensa vasta paljon myöhemmin, ja silloin hän ehkä haluaa sellaisen miehen, joka panee eikä meinaa. En tiedä oliko sinulla taka-ajatuksena se, että sellainen nainen olisi uskollisempi. Tietenkin varmaan on niitäkin naisia, jotka ovat löytäneet seksuaalisuutensa ja myös etsivät vain sitä oikeaa. Mutta minä en ainakaan ollut ja vaikutin ihanteellisen pidättyväiseltä. En ollut mikään superhalukas sitten suhteessakaan. 

Vierailija
66/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tyttöjen kaa ollaan juteltu, niin jos koko on tärkee, go black. Mustien pieninki vastaa yleensä valkoisten suurinta. 

Vierailija
67/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te löydätte noita pienimunaisia miehiä?! Kahteenkymmeneenviiteen ikävuoteen mennessä minulla on ollut noin yhtä monta seksikumppania. Eikä ainuttakaan yhdenillanjuttua tai tuntematonta vaan muita tuttuja joiden kanssa olen harjoittanut tätä ihmiskehon luontaista tarvetta, yhtä maailman kauneimmista asioista.

Asiaan. Yhdelläkään heistä ei ole ollut pieni vehje. Kaikkien yhteenlaskettu keskivertokoko sellainen 15-18cm ja niin paksuja etteivät sormeni ole koskaan yltäneet ympäri. Yksi pikkukikkeli on tullut vastaan, mutta se olikin ympärileikattu jo kasvuvaiheessaan eli se selittää tyngäksi jäämisen kun kasvunvara on leikattu kokonaan pois. Myöskään tuntoa siinä ei ollut ollenkaan eikä seissytkään kunnolla kun herkintä osaa suojaamaan tarkoitettu osa oli poissa..koko vehje joutui siis jatkuvalle hankaukselle koko ajan joten tunto oli siis kulunut pois. Ymmärrettävästä syystä tuttavuutemme ei kestänyt kauaa..en pystynyt tuntemaan häntä sisälläni lainkaan.

En ymmärrä muiden naisten puheita kuinka heille sattuu niin paljon pieniä miehiä ja eivät koskaan saa rittävän isoa.

Ensimmäisen panohimoisen vastaantulijanko te sinne sänkyynne raahaatte? Ei ihme että housuista löytyykin sitten vain värkkiinne epäsopivan mallisia vastakappaleita. Minä valitsen miehen luonteen ja sisimmän perusteella. Miehekäs ja komea ulkonäkökin on plussaa. Saa sitten useammin seksiäkin kun ei turvaudu lähes munattomiin yhdenillanjuttuihin. :)

Vierailija
68/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]Mistä ihmeestä te löydätte noita pienimunaisia miehiä?! Kahteenkymmeneenviiteen ikävuoteen mennessä minulla on ollut noin yhtä monta seksikumppania. Eikä ainuttakaan yhdenillanjuttua tai tuntematonta vaan muita tuttuja joiden kanssa olen harjoittanut tätä ihmiskehon luontaista tarvetta, yhtä maailman kauneimmista asioista.

Asiaan. Yhdelläkään heistä ei ole ollut pieni vehje. Kaikkien yhteenlaskettu keskivertokoko sellainen 15-18cm ja niin paksuja etteivät sormeni ole koskaan yltäneet ympäri.

[/quote]

Kyllä oikeasti saa olla aika paksuja ettei etusormi peukkuoteella voi runkata. Tai tietty jos sulla on tosi lyhyet pulleat nakkisormet.. Itsellä on varmaan kaikki miehet olleet karkealta arviolta 14-18cm ja sormet on mennyt ympäri ja tärkeintä: mukavaa on ollut.

Vierailija
69/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut viisi miestä. Kahdella on ollut niin iso, että oli jo hankaluuksia: toisella oli niin pitkä, että sen päällä oli tosi vaikea ratsastaa ja se näyttikin jotenkin kamalan ison epäsuhtaiselta, toisella sekä pitkä että paksu, niin että teki kipeää. Aviomiehelläni on aika pieni, mutta ei haittaa (ainakaan paljoa). Hän on muuten tosi hyvä, kaikkein paras sängyssä. Ja on sillä yksi lapsikin siitetty. :)

Vierailija
70/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]

Mistä ihmeestä te löydätte noita pienimunaisia miehiä?! Kahteenkymmeneenviiteen ikävuoteen mennessä minulla on ollut noin yhtä monta seksikumppania. Eikä ainuttakaan yhdenillanjuttua tai tuntematonta vaan muita tuttuja joiden kanssa olen harjoittanut tätä ihmiskehon luontaista tarvetta, yhtä maailman kauneimmista asioista.

[/quote]

Olen samanikäinen ja suunnilleen yhtä monta seksikumppania. Kenelläkään ei ole ollut niin iso, että seksiä ei olisi voinut harrastaa. Neljällä on ollut suurehko, mutta yhtä lailla neljällä on ollut pieni. Yhdellä jopa niin naurettavan pieni (ja löysä), että seksistä ei tullut mitään. Mikään ei ole pahempaa kuin pienen ja erektio-ongelmaisen munan epätoivoinen käsittely..

Veikkaan, että tuo riippuu myös naisen koosta. Olen lyhyehkö, ja kaikki nuo miehet, joilla on ollut pieni, ovat olleet varmasti alle 175-senttisiä. Pitkät naiset usein etsivät ja saavat pitkiä miehiä, ja kyllähän se peniksen koko korreloi usein miehen pituuden ja yleisen "raamikkuuden" kans.

Vierailija
71/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kyllä on, jos mies edes luulee omistavansa pienen vehkeen

on esileikkitaidot ja nuolemiset ihan eri luokkaa kun

näillä hevosmunilla, jotka vaan panee ja luulee että naiselle

on onni ja autuus se tunne kun luulee että pimppi halkeaa.

Vierailija
72/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä 18 kumppania, kahdella tai kolmella oikeesti semmonen 20 cm mötkö.

Kahdella max 13 cm (kamala pieni ohut mato hyi)

Nykyisellä joku 18 cm ja keskipaksu, tykkään.

Vierailija
73/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä? Nettirunkkailua? Nettinaintia? Teettekö muka oikeasti tuollaista kaiken kansan nähden?

Vierailija
74/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]

[/quote]

Olen samanikäinen ja suunnilleen yhtä monta seksikumppania. Kenelläkään ei ole ollut niin iso, että seksiä ei olisi voinut harrastaa. Neljällä on ollut suurehko, mutta yhtä lailla neljällä on ollut pieni. Yhdellä jopa niin naurettavan pieni (ja löysä), että seksistä ei tullut mitään. Mikään ei ole pahempaa kuin pienen ja erektio-ongelmaisen munan epätoivoinen käsittely..

Veikkaan, että tuo riippuu myös naisen koosta. Olen lyhyehkö, ja kaikki nuo miehet, joilla on ollut pieni, ovat olleet varmasti alle 175-senttisiä. Pitkät naiset usein etsivät ja saavat pitkiä miehiä, ja kyllähän se peniksen koko korreloi usein miehen pituuden ja yleisen "raamikkuuden" kans.

[/quote]

Edelleen: mikään kehon mitta ei korreloi penikseen koon kanssa. Tutkimuksia tehty useita.

Vierailija
75/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 kanssa ollut. Yksi ei mahtunut edes sisälle, oli niin valtava. Mies oli noin 165cm muuten. Muutama ollut liian isoja myös. Ei moni. Keskikokoinen paras.

Vierailija
76/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]

Yksi pikkukikkeli on tullut vastaan, mutta se olikin ympärileikattu jo kasvuvaiheessaan eli se selittää tyngäksi jäämisen kun kasvunvara on leikattu kokonaan pois.

[/quote]

Siis anteeksi mitä? Kasvunvara? Miten ympäreileikkaus vaikuttaa kyrvän kasvuun? Tuolla logiikalla juutalaisilla, muslimeilla ja suurimmalla osalla amerikkalaisista olisi automaattisesti alimittaiset hepit.

Vierailija
77/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nettirunkkailukommentaattori voi kiitos lopettaa. En ole tekemässä mitään kvantitatiivista munan koko -mittausta.

Vierailija
78/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on noin 30 miehestä. Yhdellä oli selkeästi isompi kuin muilla. Yhdellä toisella taas sellainen puolikas peukalo. Muilla on ollut samankaltainen keskisuuri.

Vierailija
79/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle sattuneita : 1 todella pieni, 5 keskivertoa, 2 semi-isoa (yltävät  pohjaan, mutta eivät olleet erityisen paksuja) ja 1 jättikalu (pohjaan yltävä ja paksu)

Vierailija
80/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli joku aika sitten lehtiartikkeli siitä, että 30-vuotiaaksi ehtineellä helsinkiläisellä naisella on keskimäärin 30 seksikumppania, mikä on enemmän kuin missään muussa Euroopan kaupungissa. Tämä ketju vahvistaa artikkelin mielikuvaa, joten ulkomaan miehet ovat oikeassa: suomalaiset naiset todellakin OVAT helppoja. Ainakin jos on itse ulkomaalainen mies.

Miestan vastaava luku taitaa olla 10-15, joten väitteet siitä, että miehet harrastavat naisia enemmän seksiä, voidaan unohtaa?