Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
05.01.2014 |

Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?

Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:49"]

Omalle kohdalle sattuneita : 1 todella pieni, 5 keskivertoa, 2 semi-isoa (yltävät  pohjaan, mutta eivät olleet erityisen paksuja) ja 1 jättikalu (pohjaan yltävä ja paksu)

[/quote]

Nyt oli selkeämpi jaottelu. No mikäs tuntui hyvältä?

Vierailija
82/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lla 5:stä ollut todella iso, luojan kiitos nykyisellä on normaalimittainen. Minulla on tosi "pienet paikat" ja iso oikeasti sattui. Yhdellä oli tosi pieni ja tuli nopeasti, jäi yhteen iltaan. Normaali n.15cm on paras, ainakin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta n. 25 miehestä.

Suurin osa on "normaaleja" niin että ei jää mieleen. Muutamalla oli hyvin pieni ja jäikin kertakokeiluksi (sorry vaan, elämä on liian lyhyt).

N. 5 heistä on omannut mahtavan meisselin jossa oli myös paksuutta eikä vain pituutta. Varsinkin yksi "hevosenmuna" on syöpynyt mieleeni, ihan uskomaton patukka mikä ei mahtunut edes sisälle. Siinä saa jo sääliä miesparkaa, voi naisten kanssa olla melko haastavaa :/

Koolla on väliä, itse valitsisin "isohkon" jos valita saisin unelmakumppanin, en kuitenkaan sellaista hevosenmunaa.

Vierailija
84/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 14:12"]

Kokemusta kahdeksasta peniksestä, yksi niin järkyttävän iso että en suostunut seksiin, toinen liian iso ja seksi kivuliasta. Neljää en oikein edes muista, eli varmaan suhteellisen normikokoisia. Yksi todella pieni, ja nykyinen keskikokoinen tai vähän keskivertoa pienempi. Kahden lapsen jälkeen välillä toivoisi että leveyttä olisi vähän enemmän...

[/quote]

ehkä voisit sille lortollesi tehdä jotain..tuskin miehen vika jos läpesi on kuin uuni

Vierailija
85/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tämä vertailu, kun ei käytetä mitää yhdenmukaisia mittoja! Noi iso ja pieni on niiin suhteellisia. Ihan turha keskustelu.

Vierailija
86/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenestä 1 kaikin tavoin massiivinen, 1 pitkä mutta luiru ja 1 paksu mutta normaalipituus.

Vierailija
87/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]

Yksi pikkukikkeli on tullut vastaan, mutta se olikin ympärileikattu jo kasvuvaiheessaan eli se selittää tyngäksi jäämisen kun kasvunvara on leikattu kokonaan pois.

[/quote]

Siis anteeksi mitä? Kasvunvara? Miten ympäreileikkaus vaikuttaa kyrvän kasvuun? Tuolla logiikalla juutalaisilla, muslimeilla ja suurimmalla osalla amerikkalaisista olisi automaattisesti alimittaiset hepit.

[/quote]

Leikkaamattomilla miehillä on suuremmat penikset. Esinahka on osa penistä, eikä mikään erillinen nahanpala. Ympärileikkaus vähentää mm. peniksen verisuonia, jolloin verenkierto heikkenee ja peniksrn kasvu myös.

Vierailija
88/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 20:54"]

Yksi pikkukikkeli on tullut vastaan, mutta se olikin ympärileikattu jo kasvuvaiheessaan eli se selittää tyngäksi jäämisen kun kasvunvara on leikattu kokonaan pois.

[/quote]

Siis anteeksi mitä? Kasvunvara? Miten ympäreileikkaus vaikuttaa kyrvän kasvuun? Tuolla logiikalla juutalaisilla, muslimeilla ja suurimmalla osalla amerikkalaisista olisi automaattisesti alimittaiset hepit.

[/quote]

Leikkaamattomilla miehillä on suuremmat penikset. Esinahka on osa penistä, eikä mikään erillinen nahanpala. Ympärileikkaus vähentää mm. peniksen verisuonia, jolloin verenkierto heikkenee ja peniksrn kasvu myös.

Vierailija
89/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
90/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut kuin yksi mies, joten en osaa sanoa, onko sillä iso vai pieni, kun ei ole vertailupohjaa.

Vierailija
91/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut viisi seksikumppania. Yhdellä on ollut selkeästi ihan törkeän iso (siis oikeasti paksumpi kuin HK:n sininen), se ei ollut yhtään mukavaa koska seksi ei meinannut onnistua ja sattui. Muuten joukkoon on mahtunut kaksi mukavankokoista ja kaksi pienehköä kalua.

Vierailija
92/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenestä yksi liian iso (sattui) ja yksi liian pieni (ei tyydyttänyt). Muut tavallisia ja sopivia.

Vierailija
93/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 38, 100+ kumppania. Kahdella on ollut vaaaaaltava, molempien kanssa vuosien parisuhde. Ihan kun koolla ei olisi merkitystä. On sillä.

Ja minit on saaneet lähdöt heti kun on paljastuneet, niitä ei tähän otantaan sisälly.

Vierailija
94/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:14"]

Tässä oli joku aika sitten lehtiartikkeli siitä, että 30-vuotiaaksi ehtineellä helsinkiläisellä naisella on keskimäärin 30 seksikumppania, mikä on enemmän kuin missään muussa Euroopan kaupungissa. Tämä ketju vahvistaa artikkelin mielikuvaa, joten ulkomaan miehet ovat oikeassa: suomalaiset naiset todellakin OVAT helppoja. Ainakin jos on itse ulkomaalainen mies.

Miestan vastaava luku taitaa olla 10-15, joten väitteet siitä, että miehet harrastavat naisia enemmän seksiä, voidaan unohtaa?

[/quote]

Kukaan tuskin on sellaista tässä väittänyt. Tiedätkö, että todella moni mies arvostaa ongelmatonta suhdetta seksiin (ts. helppoutta)? Miksi minun pitäisi olla "hankala" jos sinkkuna haluan seksiä?

Vierailija
95/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te mittaatte ne pituudet? Ihan paskapuhetta, että joku 16-20cm olisi normaali. Tuo 13cm kuulostaa aika keskiverrolta. Mulla on ollut noin 60 seksikumppania ja joku 20cm on ollut tasan yhdellä, jolla oli mielettömän kokoinen joka suunnassa. Alle 15cm on ihan normaali.

Mä "mittaan mielessäni" siitä mahan puolelta.

Vierailija
96/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta n. 50 miehestä.

1 erittäin iso

noin 3 isoa (n 20cm)

muutamia noin 18 senttisiä, isohkoja

loput enemmän tai vähemmän pieniä, mitään keskivertoa mulla on tullu erittäin harvoin vastaan.

Parhaana pidän ylöspäin käyrää isohkoa elintä.

Vierailija
97/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Myöskään käden, jalan tai nenän koolla ei ole todettu olevan verrannollisia sen kokoon, vaikka naiset näitä myyttejä uskovatkin.

Sillä pitkällä miehellä on tidennäköisesti keskikokoinen, aivan samoin kuin lyhyelläkin miehellä. Samoin se 20-senttinen voi yhtä todennäköisesti löytyä lyhyen kuin pitkänkin miehen puntista, tai muuten isolla miehellä voi olla 12-senttinen. Näissä "isolla on iso" -jutuissa on enemmän kyse naisten uskomuksista ja virheellisestä päättelystä.

Vierailija
98/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 14:59"]

--- Näissä "isolla on iso" -jutuissa on enemmän kyse naisten uskomuksista ja virheellisestä päättelystä.

[/quote]

Tämä lienee yksi selitys muiden joukossa sille, miksi 99% naisista haluaaa pitkän miehen.

Vierailija
99/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 10:55"]

Mulla on ollut viisi seksikumppania. Yhdellä on ollut selkeästi ihan törkeän iso (siis oikeasti paksumpi kuin HK:n sininen), se ei ollut yhtään mukavaa koska seksi ei meinannut onnistua ja sattui. Muuten joukkoon on mahtunut kaksi mukavankokoista ja kaksi pienehköä kalua.

[/quote]

Hmm, mulla on "HK:n Sininen". Kiva kuulla, et se luokitellaan edes jonkun toimesta isoksi :), vaiks omalle naiselle menis vielä selkeesti isompi. Mutta onneksi on erikokoisia dildoja, meillä Doc Johnson 8", yksi markkinoiden paksumpia, niin saa mammakin välillä tarpeeksi nautintoa.

Ottakaa hyvät veljet rauhallisesti, tää koko-ongelma on niin suhteellista ja veljiltä voi pyytää myös apua, jotta mamma pysyy tyytyväisenä. Tuo siis, jos dildoleikit alkaa kyllästyttää. Meillä toisin menee niilläkin hyvin, molemmilla on tuhma mielikuvitus ja osataan härnätä toisiamme pienillä naisilla ja isoilla miehillä.

Vierailija
100/230 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kahdestakymmenestä peniksestä joihin olen ollut kontaktissa viimeisen 15 vuoden aikana, tasan kaksi oli Isoja. Toinen iso oli puoliromanilla (parasta seksiä ikinä) toinen kolumbialaisella (huonointa seksiä ikinä). Pieniä pippeleitä, siis todella pieniä oli parilla arjalaisella muskelimasalla, ristiverisillä perusjannuilla sellasii just sopivia. Ja allekirjoitan osittain tuon että koolla ei ole väliä, vaan sillä miten sitä käyttää.