Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?
Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?
Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....
Kommentit (230)
Minulla on kumppaneita ollut paljon, en ole laskenut, mutta paljon.
Yhdellä oli iso, liiankin. Se jopa sattui välillä, ei ollut hauskaa.
Kahdella ollut oikeastaan iso, pitkä ja paksu.
Sanoisin, ettei kovinkaan yleistä.
Minun makuuni saa olla paksumpi vaikkei niin pitkä olisikaan. Pahin on pitkä ja ohut.
Reilut 20 kumppania joista kaksi "hevosta" yksi prinssinakki ja loput normaaleja.
Kokemusta n. 12 miehestä. Ehkä 1 iso, 2 keskivertoa isompaa, 2 todella pientä ja muut keskivertoa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:25"]
Pakko lisätä vielä, että minkä ikäisiä edelliset vastaajat mahtavat olla? Ihan uteliaisuudesta, kun on noin monet seksikumppanit kertynyt... :)
[/quote]
Villi sinkkuelämä... ;) Itse en oikein ollut sitoutuvaa tyyppiä ennen mieheni tapaamista, eikä mikään ollut esteenäkään jos kohdalle sattui fyysisesti puoleensavetävä mies.
Mieheni tapasin ollessani 23-vuotias ja nyt oltu yhdessä kymmenisen vuotta. - 11
[/quote]
Huh huh sentään jos 23-vuotias on harrastanut seksiä 60 eri miehen kanssa. Mies vaihtuu ainakin joka kuukausi.
[/quote]
sinkkuna ollessa baareillessa joka vkl on aika helppo saada luku täyteen...
no joka tapauksessa noin 40-50 kumppania en oo laskenu ja yhdellä on ollut huomattavan iso ja 3 sellainen joka ei tee kipeää mutta tuntuu mahtavalta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:49"]
Muistakaa sitten kun hoette että seksikumppaneita tulee paljon kun on sinkkuna ettei kaikki miehet ota kevytkenkäistä naisekseen. Minulla on pieni sääntö että keskimäärin yksi uusi mies kahden vuoden välein seksielämän aloittamisesta. Jos on enemmän, ei saa minun kanssa parisuhdetta.
[/quote]
Varoituskellot soisivat minulla, jos mies EI olisi harrastanut paljon seksiä myös. En ole myöskään ikinä keskustellut poikaystävieni kanssa menneiden kumppaneiden määrästä. Ketä kiinnostaa. Sori, en ala suhteeseen seksiä väheksyvien tai naistenvihaajien kanssa. Jos haluaa kainon neitsyen, better look elsewhere.
[/quote]
Vähän epäilen että tuo ei ole aito mielipiteesi vaan puolustusreaktio. Vähän sama kun naiset kieltäytyy tekemästä aloitteita kun pelkää saavansa pakit.
Älytön ajatus että minun pitäisi jokaisen tilaisuuden tullen mennä sänkyyn jokaisen jonkun sattumanvaraisen naisen kanssa. Ei se niin mene.
Ikää reilut 40 v ja kahdeksan partneria. Muut kai aika keskivertoja, yksi pieni ja yksi suuri.
Tyydyttävimpiä olleet nämä keskikokoiset. Pieni ei oikein tuntunut ja suuren omistaja tuntui olevan vähän hukassa - mietti enemmän suurta komistustaan kuin partnerin mielihyvää.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:57"]
Muistakaa sitten kun hoette että seksikumppaneita tulee paljon kun on sinkkuna ettei kaikki miehet ota kevytkenkäistä naisekseen. Minulla on pieni sääntö että keskimäärin yksi uusi mies kahden vuoden välein seksielämän aloittamisesta. Jos on enemmän, ei saa minun kanssa parisuhdetta.
[/quote]
Varoituskellot soisivat minulla, jos mies EI olisi harrastanut paljon seksiä myös. En ole myöskään ikinä keskustellut poikaystävieni kanssa menneiden kumppaneiden määrästä. Ketä kiinnostaa. Sori, en ala suhteeseen seksiä väheksyvien tai naistenvihaajien kanssa. Jos haluaa kainon neitsyen, better look elsewhere.
[/quote]
Vähän epäilen että tuo ei ole aito mielipiteesi vaan puolustusreaktio. Vähän sama kun naiset kieltäytyy tekemästä aloitteita kun pelkää saavansa pakit.
Älytön ajatus että minun pitäisi jokaisen tilaisuuden tullen mennä sänkyyn jokaisen jonkun sattumanvaraisen naisen kanssa. Ei se niin mene.
[/quote]
Ei SINUN pidäkään. Ihmiset ovat erilaisia, onneksi! Sori, olen aika nuori ja liberaali, lisäksi en asu Suomessa, joten minulla on erilaiset arvot kuin sinulla. Löydät varmasti vielä sen naisen, joka on elämänsä odottanut juuri sinun penistäsi!
[/quote]
minulle riittää tämä yksi mies joka hyväksyy kaksi numeroisen luvun seksikumppaneideni määrässä joten en tarvikkaan kaikkien miesten hyväksyntää :P
Jos olisin sinkku en yrittäisi sellaista miestä jolle tämä olisi ongelma
mikä on suuri ja mikä pieni.. jos mitaksi otetaan mitaksi kondoomit, niin sitten yhdellä ollut pieni (kortsu pyöri ja jäi tilaa aika paljon), ja neljällä xl kortsut olleet käytössä. yhteensä 11 miestä ollut. mä luulen, ettei huonolla itsetunnolla varustetut lähesty minua, koska vaikutan tuntemattomille vähän draama-kuningattarelta, vaikka loppujen lopuksi olenkin luonteeltani aika helppo. nykyinen luulee, että sillä on pieni, vaikka ollaan mitattu pituudeksi joku 17cm.
itse ihmettelen näitä keskiarvo 13cm mittauksia, kun tuntuu että suurimmalla osalla on isompi.
Seksikumppaneita noin 30 ja yhdellä oli niin iso, ettei sormet mennyt ympäri ja pitkä kanssa. Se oli käsittämätön mela, meinasin alkaa nauramaan, kun näin. Yhtään ihan lilliputtia ei ole tullut vastaan. Loput on sitten aika tavallisia, joillain isompi, joillain pienempi.
Kymmenestä kumppanista kahdella ollut todella iso, parilla hyvin pieni ja lopuilla normaali.
Minulla on ollut yksi seksikumppani, mieheni, jolla on hervoton jytky. Joskus mittasin sen: se on 26 senttiä pitkä! Ja paksu. Ihan kamala. Haluaisin kokeilla normaaliakin, jotta tietäisin, miltä sellainen seksi tuntuu, mutta minkäs sille voin että naimisiin menin ja kymmenen vuotta tässä ollaan jo oltu,
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:32"]
Seksikumppaneita noin 30 ja yhdellä oli niin iso, ettei sormet mennyt ympäri ja pitkä kanssa. Se oli käsittämätön mela, meinasin alkaa nauramaan, kun näin. Yhtään ihan lilliputtia ei ole tullut vastaan. Loput on sitten aika tavallisia, joillain isompi, joillain pienempi.
[/quote]
Miltä se käsittämätön mela tuntui sisälläsi?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:57"]
[/quote]
[/quote]
Ei SINUN pidäkään. Ihmiset ovat erilaisia, onneksi! Sori, olen aika nuori ja liberaali, lisäksi en asu Suomessa, joten minulla on erilaiset arvot kuin sinulla. Löydät varmasti vielä sen naisen, joka on elämänsä odottanut juuri sinun penistäsi!
[/quote]
Ei siinä tarvitse odottaa juuri jonkun penistä, mutta joskus sentään jotain. Aika monelle miehelle nainen joka panee kerran viikossa eri miehen kanssa aiheuttaa ajatuksia, että onkohan nainen kädetön tai esimerkiksi niin huono itsetuntoinen, että hakee hyväksyntää harrastamalla seksiä lähestulkoon kenen kanssa tahansa. Heikkoitsentuntoinen ja jalkansa helposti vieraalle levittävä nainen EI OLE kovin kiinnostava useimpieni miesten mielestä, näin veikkaisin ja olen mies itse.
Mun kaikilla oikeilla kumppaneilla on ollut 18-20 cm. Musta se on normaali, ei isokaan.
Mun kaikilla oikeilla kumppaneilla on ollut 18-20 cm. Musta se on normaali, ei isokaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 19:55"]
[/quote]
Entäs ne väärät kuppanit tai epäaidot kumppanit?
Todennäköisemmän kuvan penisten koosta saa webkameroista kuin mitä horojen jutuista. Niitä ei voi kukaan todentaa, mutta webkamerassa näkee sen halutessaan löysänä, seisovana ja kun laukeaa sekä valinnanvaraa riittää.
Tieteellinen tutkimus webkameran kautta helppo suorittaa koska miehet suostuvat siihen helposti, oikeastaan haluavat sitä eikä siinä tarvitse häpeillä itseään, vaan voi näyttää sen mitä on ja niin tulos todenmukaisempi koska horoille tarjotaan vain sitä isoa.
Joskin webkameroissa hyvin, hyvin paljon homoja runkkailemassa keskenään sekä tutkimassa toistensa peniksiä. Eikä heille ole mitään merkitystä sillä mitä naiset heidän peniksistään ajattelevat. Eivät he vaivaudu mitään naisten rintojen tai pimpin vuoksi kuten tavalliset jätktä, jotka vemppaavat hullulla innolla kun heille hieman viluttaa ja puhuu nätisti tai kirjoittelee kehuvia komentteja.
[/quote]