Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset - kuinka yleisiä isot penikset TODELLISUUDESSA ovat?

Vierailija
05.01.2014 |

Tuossa alla olevasta anaalikeskustelusta tuli mieleen tiedustella naisilta, joilla on paljon kokemusta eri kumppaneista, kuinka yleisiä oikeasti isot penikset ovat?

Itselläni on ollut n. 20 kumppania ja vain yhdellä on ollut oikeasti iso (tyyliin HK blöö). Etsintä jatkukoon....

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiaikana ei tarvitse yhtyä kaikenlaisten miestentorvien kanssa voidakseen tutkailla peniksiä. Miehet näyttävät niitä auliisti netissä sekä lähettävät niistä kuvia. Kuvat voivat olla manipuloituja, mutta eivät webkamerassa kun runkkaavat ja saavat jos vähän näyttää tissiä.

Päivässä pystyy tutkiaan satoja ja saa kymmeniä laukeamaan. Niin helppo ja kiva tutkia eikä tule huonoa mainetta. Tietenkin parhaat heistä voi valita  myös sänkyyn.

Niin helppoa se nykyisin eikä tarvitse uskoa huonojen naisten juttuja...

Vierailija
22/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehti olla ennen aviomiestäni noin 50 seksikumppania ja muistaakseni vain kahdella oli oikeasti iso (tosin toisella oli vähän seisokkiongelmia), lopuilla oli keskiverto ja parilla kolmella oli oikeasti tosi pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain kahden kanssa, joten en yleisyyteen osaa sanoa mitään. Kuitenkin, nykyiselläni on iso, pitkähkö, ja todella paksu siitä "juuresta", kapenee kärkeä kohti. Sopivia kortsuja oli vaikea löytää. Normaalisti kortsujen halkaisija on 52-53 mm, hänelle sopivia ovat halkaisijaltaan 69 mm.

Yhdyntä on kivuliasta välillä :/ Eli ei tämä niin kivaa ole kun voisi luulla. Enkä uskalla harrastaa peppuseksiä hänen kanssaan.

Vierailija
24/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nää jeesustelijat löysi taas tänne palstalle. Mitä sitten jos kumppaneita on ollut yli 50? 

Vierailija
25/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta kahdeksasta peniksestä, yksi niin järkyttävän iso että en suostunut seksiin, toinen liian iso ja seksi kivuliasta. Neljää en oikein edes muista, eli varmaan suhteellisen normikokoisia. Yksi todella pieni, ja nykyinen keskikokoinen tai vähän keskivertoa pienempi. Kahden lapsen jälkeen välillä toivoisi että leveyttä olisi vähän enemmän...

Vierailija
26/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 10 miehestä, joista kahdella iso (n. 20 cm), yhdellä pieni ja lopuilla keskikokoinen.

Vierailija
27/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä penisten tutkimisessa vielä se hyvä puoli että niin ei ole sidottu maanosiin tai kansalaisuuksiin. Voi tutkia niitä ympäri maailmaa ja muualla miehet ovat niin vapautuneita että näyttävät kasvonsa sekä kaikki ilmeensä sillä hetkellä kun saavat orgasmin. Siinä voi tutkaila muutakin kuin vain peniksen mittoja.

Hiljalleen ihmiset vapautuvatkin niin ettei ole mitään jos näyttelee itseään netissä. Ei sillä voi kiristää ketään jos sitä tekee jatkuvasti. Maailmalla leviää se että myös pariskunnat naivat netissä ja ovat siinä aivan yhtä luonnollisesti kuin facebookissa.

Niin seksistä häviää se hämäräperäisyys sekä typerät jutut kun kaikesta tulee avointa eikä vain pahamaineisten naisten juttuja miten muka asiat ovat.

Vierailija
28/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettirunkkailu kuuluu nykyaikaan. Aina vain mies ei ole siihen innostunut vaikka hänen vähän vilauttaisi koska netti vilisee myös homoja. Heille on turha keikailla tai edes näyttää sitä parastaan. Eivät he innostu ja voivat olla jopa ilkeitä.

Tavallisia miehiä saa kyllä tutkittavakseen vaivatta ja jos hieman vilauttaa, niin heillä alkaa käsi käydä vimmatusti ja pian on maitoa.

Jotkut miehet ovat uunoja että vain runkkaavat, eivät puhu mitään tai edes ääntele. Kyllä niitäkin katselee, mutta vapautunut mies, joka juttelee samalla, on iloinen sekä laukeaa täydellä teholla jo melkein kiihottavaa katsoa. Siinä helposti unohtuu että on vain tekemässä tieteellistä tutkimusta kyrvän koosta.

Vierailija
29/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään jeesustelua ole, jos alkaa huvittaa, kun naiset ylpeilevät seksikumppaneidensa määrällä. Keskimääräisesti naisilla on 6 seksikumppania. Ihan fakta. Joten aika huvittavaa, että täällä niitä onkin sitten anonyymisti ihmisillä moninkertainen määrä.

Tosin feministi sisälläni tietenkin jollakin tavalla hurraa, tasa-arvoahan se tämäkin on, että naisetkin voivat esittää pätevänsä seksikumppaneidensa määrällä. Mutta itse en siihen lähtisi. Naisten seksuaalisuus nyt vain on erilaista kuin miesten, ja jos panee oikeasti 60 miehen kanssa, niin hyvää seksiä ja oikeita orgasmeja siitä panomäärästä saa vain murto-osan.

Vierailija
30/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:24"]

8 kokeiltu: 3 kpl n. 12 cm, 2 kpl 15-17 cm, 2 kpl 18-20 cm ja yksi 24 cm. Tuo viimeisin oli kyllä jo ihan liikaa..... :/ Nuo pienimmät olivat valitettavasti myös ohuita, paksussahan tuo pituus ei ole edes mitenkään tärkeä seikka :) Nykyisellä mukava 19 cm ja sopivan paksu... ;)

[/quote]

Onko sulla joku mittailufetissi vai mikä tää juttu oikeen on :D

Vierailija
31/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhankin monta on tullut kokeiltua, 1 aivan valtava (ei hyvä, todellakin sattui), 1 tosi pieni (ei hyvä sekään) kaikki muut joko vähän isompaa keskikokoa tai vähän pienempää keskikokoa.

Vierailija
32/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten kun hoette että seksikumppaneita tulee paljon kun on sinkkuna ettei kaikki miehet ota kevytkenkäistä naisekseen. Minulla on pieni sääntö että keskimäärin yksi uusi mies kahden vuoden välein seksielämän aloittamisesta. Jos on enemmän, ei saa minun kanssa parisuhdetta.

Vierailija
33/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta yhdestä miehestä ja sillä on ihan karmea kanki. Itsekin aina hätkähdän jamespotkukelkkamaisesti kun katon housuihini.

Vierailija
34/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 miestä ollut ja kaikilla ollut varmaan normaali koska isoja kokoeroja en oo huomannut paitsi kerran esileikeisdä paljastui etusormen kokoinen muna ja olin niin ällistynyt/tökerö että sen nähtyäni ei kyseinen hemmo tolle 10 miehen listalle päässyt, en vaan voinut jatkaa hommaa. Mä oon pienikokoinen joten toisaalta onneksi ei oo mitään jättejä osunut kohdalle.

Vierailija
35/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä muka on ylpeillyt kumppaneidensa määrällä, kunhan on vaan todennut kuinka monta on? Ei ainakaan minun silmiini ole osunut yhtäkään "ylpeilyä".

Vierailija
36/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:49"]

Muistakaa sitten kun hoette että seksikumppaneita tulee paljon kun on sinkkuna ettei kaikki miehet ota kevytkenkäistä naisekseen. Minulla on pieni sääntö että keskimäärin yksi uusi mies kahden vuoden välein seksielämän aloittamisesta. Jos on enemmän, ei saa minun kanssa parisuhdetta.

[/quote]

Sitten ei pidä valittaa, ettei saa naista. Seksuaalisen tasa-arvon voi saavuttaa vain sillä, että ihaillaan naisia, joilla on runsaasti seksikumppaneita ja halveksitaan neitsyitä. Mitä enemmän nainen harrastaa seksiä, sitä enemmän mieskin harrastaa.

Vierailija
37/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä elimen koko ei näy normaalisti mitenkään päällepäin kun vaatteet verhoavat sen tehokkaasti. Naisilla rinnat tai topatut liivit näkyvät selvästi, samoin muut muodot. Miehelle ei ole vastaavaa etua, jos on "hyvin muodostunut", ellei se sitten auttaisi paljon kokeneiden naisten keskuudesta löydetyn kumppanin pitämisessä.

Kumppani saattaa olla nauttia seksistä enemmän, mutta merkittävää muuta hyötyä elimen keskimääräistä suuremmasta koosta ei ole. Vai onko?

Vierailija
38/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs kokoinen on näistä erikokoisia testanneista tuntunut parhaalta? Oliko koolla merkitystä vai taidolla?

Vierailija
39/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden kanssa ollut ja yhdellä oli tosi iso, muilla sellainen sopiva. Iso vehje oli mulle liian iso, kiihottava kyllä katsella ja kosketella, mutta panohommissa vähän liikaa. Lisäksi itse mies oli varmaankin juuri melansa koon takia aikamoisen itserakas tyyppi, joten kauaa ei tapailtukaan. 

Keskikokoinen on paras, kun mies on taitava sitä käyttämään. Itse innostun eniten kunnon erektiosta ja siitä, että miestä kiinnostaa myös naisen nautinto. Tosin ihan pikkuisesta vehkeestä ei ole edes kokemusta, joten en tiedä olisiko sellainen pettymys vai ei. 

Vierailija
40/230 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:49"]

[/quote]

Sitten ei pidä valittaa, ettei saa naista. Seksuaalisen tasa-arvon voi saavuttaa vain sillä, että ihaillaan naisia, joilla on runsaasti seksikumppaneita ja halveksitaan neitsyitä. Mitä enemmän nainen harrastaa seksiä, sitä enemmän mieskin harrastaa.

[/quote]

Seksuaalinen tasa-arvo kun MINÄKÄÄN en makaa vasemmalle ja oikealle. Jotain muuta yhteistä kun lakanat ja sitten jotain jatkuvuutta vaikkei juttu jatkukaan loppuelämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä