Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä bodyn jatkopaloja?

Vierailija
27.04.2010 |

Oon etsinyt monesta kaupasta, onko saatavana vain nettikaupoista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin poikavauvoilla kireät bodyt ovat todella huonoja, koska liistaavat kivekset kiinni tiukasti ihoon ja vaippaan. Lämpötila nousee, mikä on paha kiveksille.

Vierailija
2/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itse jatkopala: ota vanha body (kirpparilta 20 sent) ja leikkaa terveyssiteen (pieni) kokoinen 2 x kaistale ja ompele ne yhteen! Näin on nepparitkin valmiina!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin jatkopaloilla saa haaraosaan enemmän tilaa, etteivät bodyt kinnaa haaruksista, kun muuten ovat sopivia.

Eikö lapselle voi ostaa isompia vaatteita???

Vierailija
4/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se itse jatkopala: ota vanha body (kirpparilta 20 sent) ja leikkaa terveyssiteen (pieni) kokoinen 2 x kaistale ja ompele ne yhteen! Näin on nepparitkin valmiina!!!

Miksei voi samalla ostaa isompaa bodya sillä 20 sentillä, niin pääsee vielä helpommalla?

Vierailija
5/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosin vähän kiirettä mutta ilmotan kun saan postiin

Vierailija
6/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jättäkää ne napit vain auki

Vierailija
7/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ekologista ja fiksua.

www.beboliina.fi on ihan hyvä verkkokauppa. livenä niitä saa usein myös verkkokauppiailta kotoa hakiessa...

Vierailija
8/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysy paita housuissa, eikä viittisi maha paljaana pitää. Olkaimellisten potkuhousujen kanssa bodyja pidetään toki useimmiten auki.

käyttäkää paitoja, niin ei tarvi kinnata tai jättäkää ne napit vain auki

Vierailija
9/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lopulta vain pari joissa juuri sellaiset nepparit.

Vierailija
10/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa vielä kierrätysteippiä, niin onekologisempaa.

Vierailija
11/18 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä, että joku jaksaa irvailla jatkopalojen käyttäjille. Ekologisuus ja rahan säästäminen - siinä fiksuja perusteluita fiksuilla ihmisillä. Meidänkin poika sen verran pitkä, että paksuudeltaan sopiva on hihoista liian iso, ja kestovaippa lisää kropan pituutta entisestään.

-> KIITOS TÄSTÄ LOISTAVASTA VINKISTÄ!

Vierailija
12/18 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on ollut monia bodyja, joiden jalka-aukot ovat jotenkin kummallisen pienet ja ne hiertävät lapsen etureisiä. Että siinä yksi syy lisää teille kummastelijoille.

Itse tehden voi säästää paljon rahaa ja saada moneen eri bodyyn sopivia jatkopaloja. Esim. Henkkamaukan bodyissa on isot nepparit, joten kannattaa pilkkoa varaosiksi sen merkkisiä bodyja kuin lapsella käytössä on.

Vierailija
13/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Helsingin keskustassa). Siis jos aikuisen alusvaate-bodyyn sellaista etsit. Ja on meidän paikallisessa alusvaateliikkeesäkin ollut.

Vierailija
14/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin.

Ei ap

Vierailija
15/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin laittaa:-). Helsingin keskustan kaupat oon kiertäny aika tarkkaan, eikä missään ole. Onko Ruohonjuurella liikettä jossain vai onko vaan netissä?

Ap.

Vierailija
16/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ruohonjuuri.fi/myymalat/

Kannattaa muistaa, että neppareita on eri kokoja, eli tulevaisuudessa kannattaa ostaa bodyt jatkopalojen mukaan.

Vierailija
17/18 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/18 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhan ketjun koska mietin kannattaako tilata vauvan bodyn jatkopaloja netistä? Entä jos eivät sovikaan jo olevien bodyjen kanssa nepparien puolesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi