Hui, miten iso tasaussähkölasku mulle tuli.
Yli 80 €. Sopimus Fortumilta. Ei ole edes saunaa ja olen ollut paljon poissa kotoa, miesystävän luona. Kukahan kuluttaa sähköä mun piikkiin?
Kommentit (20)
kyl enemmän kun se 80e, eli 820e... repikää siitä.
Symppaan:((
jossa mittarilukema ilmoitetaan kuukausittain tekstiviestillä. Näin ei tule ikäviä ylläreitä...
Kuinkas pitkältä jaksolta toi lasku on?
685.- hui kauhea. mutta on kyllä sauna.
Itse olisin enemmän kun tyytyväinen jios olis vaan 80e.
Meillä tuli tasauslasku ja oli 435e :D
Maksetaan 120-140e kuussa.
Meillä oli 372,27 euroa, noin niin kuin tarkalleen.
Iso talo kyllä on ja ekaa vuotta asumme, joten pieleen menneet vähän sähkölaitoksenkin arviot.
ja just soitin ko. sähkölaitokseen ja kysyin, voimmeko maksaa kahdessa erässä. Ja ilman muuta onnistuu ja sian itse vielä valita päivätkin :)
Se 372,27 euron laskun omistaja
kun rivarikaksiossa lasku aina noin 70e/kahden kuukauden välein. Eikä lämmityksestä makseta mitään. No, olen kyllä saunahullu ja pyykinpesuhullu.
Meillä tuli vuodenvaihteeseen tasauslasku vähän yli tonnin. Sitä jo sanois isoksi...
Ja kun mitään olennaista eroa kulutuksessa ei ole tapahtunut... Meillä siis miehen firman ja asuintalomme sähköt samassa mittarissa, siksi tollasia.. Normaalisti kk-maksu on ollut alle 100€, nyt siis nousi jonnekin 125€:n paikkeille.
kyl enemmän kun se 80e, eli 820e... repikää siitä.
Meillä tammi- helmikuun sähkölasku 925,18€.
Meillä kerrostalokolmiossa 3kk:n sähkölasku on 98e, saisin sydärin jos täytyisi maksaa 80e ylimääräistä!
Iso talo kyllä on ja ekaa vuotta asumme, joten pieleen menneet vähän sähkölaitoksenkin arviot.
No mistä ihmeestä ne sähkölaitoksen ihmiset olisivat voineet tietää teidän kulutuksen? Ei kai mitään selvännäkijöitä ole sielläkään.
Meillä kerrostalokolmiossa 3kk:n sähkölasku on 98e, saisin sydärin jos täytyisi maksaa 80e ylimääräistä!
kaikki pelkkää käyttösähköä vai onko niissä mukana lämmitys? Totta kai sähkölämmitys nostaa hinnat taivaisiin.
sähkömittarin kaukoluentaan? Kuulostaa tosi omituiselta, että nykyään kaikilla ei vielä ole ajantasalla sähkölaskutus...
Meillä Vattenfallin verkko ja jo 3 vuotta on tullut sähkölaskut (sähköenergian tuottajasta riippumatta) ihan todellisen kulutuksen mukaan kuukauden loputtua.
Ja jokaisella (nykyinen ruotsalainen) sähköenergiayhtiöllä sama homma on toiminut yhteistyössä Vattenfallin kanssa.
kerran tuli sähkölämmitteisessä talossa yli 1000e tasauslasku.joka kuukaus meni 90e arviona.sit pamahti tuo....
pistäkää paremmaksi, meidän viime sähkölasku oli yli 1100€!!!!!!!!!!!!!!
Mulle tuli yllätyksenä, että joku voi tasauksen yhteydessä joutua maksamaan jotain, kun mulla tasauslaskusta jääneet miinukset kattavat kaksi seuraavaakin laskua. No, olenkin viherpiiperö.
laskutetaan kulutuksen mukaan reaaliajassa ja viimeisin lasku oli 1500 euroa. Yllätyksenä ei lasku tullut, koska siihen on osattu jo varautuakin. Meillä 80 euron lasku aiheuttaisi suuren hämmennyksen...pienuudellaan :D