Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La 3 vkon päästä -Antaisitko miehesi juoda?

Vierailija
27.04.2010 |

Eli vauvan laskettuun aikaan on kolme viikkoa ja vappu edessä. Yleensä juhlapäivinä olemme ottaneet alkoa ystävien kera. Nytkin vietämme juhlaa ystävien kanssa ja veikkaan, että mieheni on ajatellut olutta ottaa ellen ota asiaa puheeksi.

Kohdunkaula on jo lähes olematon, vauva alhaalla ja paikat pehmeät. Toisaalta voi helposti mennä yliaikaiseksikin..

Mietin, että voisi juoda vähän, jotta hän pystyisi tulemaan mukaan mahdolliseen synnytykseen. Tosin sitten ei olisi kyytiä vaan pitäisi mennä esim taxilla. Toisaalta tuskin on paljoa vaadittu että jättää juomiset väliin ja taas toisaalta aika pieni mahdollisuus on että lähtö tapahtuisi juuri nyt. Viitsiikö sitä niuhottaa vaan antaa nauttia nyt, kun kohta sitä ei enää niin minnekään lähdetä..

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä taksia soittaa ja sanoo että on synnytys käynnitynyt, saa sen taksin nopeammin kuin baarista kotiutuvat. Voin toki olla väärässäkin...

Varmaan uudenvuoden jälkeen vilkkain yö. Se kannattaa muistaa noista kyytiasioista, tosin tosi kiireessä on tietysti mahdollista turvautua ambulanssiin.

Kannattaa keskustella miehen kanssa, miten kannattaa toimia. Mun mies, joka ei yleensä tällaisia juttuja juuri pohdi, mietiskeli juuri, että saunaoluet pitää sitten jättää muutamaksi viikoksi, kun la lähenee ja vauva on syntynyt. Että tarpeen vaatiessa päästään nopeasti sairaalaan omalla autolla.

Vierailija
42/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalle, että joudut pohtimaan miehesi juomista. Niuhottamisesta ei edes ole kysymys.

Olen itse raskaana ja mieheni on niin vastuullinen, että on jättänyt kaikki turhat riennot pois ja osallistunut vain pakollisiin juttuihin. Kun synnytys on lähellä, mieheni pitää ihan itse omatoimisesti selvänä, että hän on koska tahansa valmis lähtemään kanssani sairaalaan. Alkoholiin hän ei koske, vaikka olisi mikä vappu tai juhannus, jos synnytys on tulossa. Meillä ei tarvitse sellaisesta edes keskustella, koska mies on vastuullinen aikuinen ihminen. Muunlaista en tosin huolisikaan lapselleni isäksi.

Kyllä se on niin, että miehen pitää olla viinan herra eikä viinan miehen herra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreillä 3 viikkoa ennen laskettua aikaa. Miehellä oli "lupa" juoda 2 pulloa. Miehen kaverit kuitenkin "tyrkyttivät" juomaa ja nälvivät minulle että "ei se pentu nyt ulos tule, anna ukkos juoda vaan". Mies joi pari enemmän kuin mitä piti, tuli itsekkin siihen tulokseen että tuskin lapsi nyt juuri syntyy. Noh, synnytyssupistukset alkoi seitsemältä. Lähdettiin kotiin kun oloni oli niin kurja. Miehen kavereilta kuului vielä kuittailuja että ihme niuho olen kun ei saanut mies jäädä juomaan. (Ei tosin olisi halunnutkaan jäädä) Kotona käytiin kääntymässä, sitten (taksilla) sairaalaan. Kummasti miehen pää siinä taksissa selvisi, onneksi, ja pääsi synnytykseen mukaan! Sairaalassa ehdin olla alle 2 tuntia, synnytys kesti yhteensä 6 tuntia. Miehen kaverit saivat kuulla mieheltäni tästä myöhemmin, totesivat vaan että no jos niin helppo synnytys oli niin kai olisin siellä yksinkin voinut olla. Huoh.. Ihme ja kumma, mies ei ole enään näihin ihmisiin pitänyt yhteyttä. Eikä muuten ole tämän raskauden aikana uskaltanut juoda edes sauna olutta, kun kivuliaita supistuksia ollut jo viikolta 16+ ja kohdunkaula hieman lyhentynyt. (Nyt rv26+)

Tukevat toista oikein hyvin ja loistavasti elämän tärkeissä asioissa. Sanoisin, että ihan luottoystäviä tällaiset.

Taidatte olla aika nuoria.

Vierailija
44/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholin käyttö muka tarkoittaa aina perskännejä. suurin osa ihmisistä osaa säännöstellä juomistaan ja ottaa alkoholia sitenkin, ettei tule edes humalaan.

arvasin että viimeisimmästä lauseesta tulee sanomista. vitsejä kun ei täällä ymmärretä. no, onneksi itse tiedän miten mieheni juo. hihiiiii.... naurettavia ootte.

Vierailija
45/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä myöhemminki kerkeää juomaan.

Mun mies ei juonu alkoholia koko mun raskauden aikana... ja lopetti myös tupakan polton, vaikka oli kymmenisen vuotta polttanut.

Sinulla on Mies ihan isolla alkukirjaimella. :) Hienoa!

Vierailija
46/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sitä taksia soittaa ja sanoo että on synnytys käynnitynyt, saa sen taksin nopeammin kuin baarista kotiutuvat. Voin toki olla väärässäkin...

Varmaan uudenvuoden jälkeen vilkkain yö. Se kannattaa muistaa noista kyytiasioista, tosin tosi kiireessä on tietysti mahdollista turvautua ambulanssiin.

Kannattaa keskustella miehen kanssa, miten kannattaa toimia. Mun mies, joka ei yleensä tällaisia juttuja juuri pohdi, mietiskeli juuri, että saunaoluet pitää sitten jättää muutamaksi viikoksi, kun la lähenee ja vauva on syntynyt. Että tarpeen vaatiessa päästään nopeasti sairaalaan omalla autolla.

Vierailija
47/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreillä 3 viikkoa ennen laskettua aikaa. Miehellä oli "lupa" juoda 2 pulloa. Miehen kaverit kuitenkin "tyrkyttivät" juomaa ja nälvivät minulle että "ei se pentu nyt ulos tule, anna ukkos juoda vaan". Mies joi pari enemmän kuin mitä piti, tuli itsekkin siihen tulokseen että tuskin lapsi nyt juuri syntyy. Noh, synnytyssupistukset alkoi seitsemältä. Lähdettiin kotiin kun oloni oli niin kurja. Miehen kavereilta kuului vielä kuittailuja että ihme niuho olen kun ei saanut mies jäädä juomaan. (Ei tosin olisi halunnutkaan jäädä) Kotona käytiin kääntymässä, sitten (taksilla) sairaalaan. Kummasti miehen pää siinä taksissa selvisi, onneksi, ja pääsi synnytykseen mukaan! Sairaalassa ehdin olla alle 2 tuntia, synnytys kesti yhteensä 6 tuntia. Miehen kaverit saivat kuulla mieheltäni tästä myöhemmin, totesivat vaan että no jos niin helppo synnytys oli niin kai olisin siellä yksinkin voinut olla. Huoh.. Ihme ja kumma, mies ei ole enään näihin ihmisiin pitänyt yhteyttä. Eikä muuten ole tämän raskauden aikana uskaltanut juoda edes sauna olutta, kun kivuliaita supistuksia ollut jo viikolta 16+ ja kohdunkaula hieman lyhentynyt. (Nyt rv26+)

Tukevat toista oikein hyvin ja loistavasti elämän tärkeissä asioissa. Sanoisin, että ihan luottoystäviä tällaiset.

Taidatte olla aika nuoria.

Ja kyse oli kavereista, ei suinkaan ystävistä!

Minä olen kyllä nuori, 24-vuotias. Mieheni ja nämä hänen entiset kaverinsa ovat iältään siinä kolmenkymmenen molemmin puolin.

Vierailija
48/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut että kolmikymppiset eivät enään nuoria olisi! Lähinnä tarkoitin, että ovat minua sen 5-8 vuotta vanhempia.

Minä olen kyllä nuori, 24-vuotias. Mieheni ja nämä hänen entiset kaverinsa ovat iältään siinä kolmenkymmenen molemmin puolin.

Vierailija
49/49 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän ukot todellakin niin lapatossuja, että teiltä pitää lupa kysyä ja te juomista todellakin päätätte?

Mies: Vaimo rakas, saanko juoda tänä iltana pari bisseä?

Vaimo: Et saa! Laskettuaika on kolmen viikon päästä!

Mies: No, voi harmi....en juo sitten=/

Muutama paukku ei haittaa mitään, siinä kellään vielä niin päähän nouse, ettei synnytyssaliin pääsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi