Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pussailun harventuminen - mitä kertoo suhteesta?

Vierailija
07.05.2010 |

Puoli vuotta takana seurustelua ja nyt jo huomaan että minä olen aina se joka tekee aloitteen suukotteluun. Minusta olisi normaalia pussailla ja halia heti kun tavataan ja vaikka ihan ohi mennen päivän askareiden lomassa. Nyt ei aina suukotella edes seksin aikana. Olen lukenut, että kun suhde lähtee alamäkeen, ensimmäisenä häviää suutelu. Onko kokoemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suutelua ei ole kuin seksin aikana, jos silloinkaan, ja seksiä on säännöllisesti. mies yhdistää suutelun aina seksiin. itse taas en seksin aikana aina "ehdi" keskittymään siihen. mutta pusutelelaan paljon päivän aikana. mutta enempi minä taidan se olla joka könyää pusuttelemaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies pussailisi, mä taas en.Vaikkakin miestäni rakastan, eikä se mun mielestä alamäkeä tarkoita.

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin alussa oltiin koko ajan toisissa kiinni, pussailtiin ruokaa laittaessa, sohvalla istuessa ja ties miessä. Kyllä se kymmenessä vuodessa on vähentynyt, vaikka onnellisia ollaan edelleen ja kaikki hyvin.

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti suhteesta. Jos jompikumpi tuntee jäävänsä vähemmälle saamispuolella pussailun vähentyessä, on sillä varmasti vaikutuksensa suhteeseen.

Ehkä jotain tilastollista korrelaatiotakin saattaisi löytyä..

Meidän suhteessa pussailun vähentyminen tarkoittaa mitä todennäköisimmin sitä, että mulla on huuliherpes. Ja kun mun huuliherpes-kierre saattaa kestää lääkityksestä huolimatta jopa kuukausia, on parisuhteessa löydettävä muita hellyydenosoituskeinoja.

Kannattaa puhua asiasta miehen kanssa. Voihan olla, että hän ei koe pusuttelua samalla tavalla kuin sinä. Tai että hän on hitaampi reagoimaan; sinä ehdit tekemään aloitteen ennen kuin hän on ehtinyt edes ajatella asiaa.

Puhumalla asia selviää, eikä todellakaan kannata suhdetta tuhota luulolla!