Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni oli kolmen kanssa

Vierailija
03.12.2013 |

samaan aikaan kaupassa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kuka on tulossa nyt kesäkuussa?

Vierailija
22/31 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osallistumassa yksin ja hieman jännittää.... Olisi kiva tutustua joihinkin bilettäjiin jo ennakkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää bileet löytää?

Vierailija
24/31 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso jasun blogista. En muista osoitetta, mutta googleta.

Vierailija
25/31 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on seuraavat bileet Jyväskylässä?

Vierailija
26/31 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan on porukkaa. Kaiken ikäistä ja kokoista on että ei erotu mistään menetkö jasun bieisiin vai tavalliseen baariporukkaan. Tai senverran erottuu että kukaan ei örvellä eikä lääpi naisia ohimennen eli asiallista rentoa porukkaa.  Suosittelen tutustumaan eihän siinä sitoudu mihinkään, antaa mennä tai sitten ei.

Vierailija
27/31 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti emme päässeet bileisinn työn takia.

Vaimoni on kiinnostunut gb:stä.

Kanarialla viime vuonna kokeili yhdentoista miehen kanssa ja tykkäsi

Vierailija
28/31 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti emme päässeet bileisinn työn takia.

Vaimoni on kiinnostunut gb:stä.

Kanarialla viime vuonna kokeili yhdentoista miehen kanssa ja tykkäsi

Missä siellä? Vinkit kiinnostaa.

Meillä N käynyt yksinään bileissä ja aina on tykännyt :)

Vierailija
29/31 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimoni 41 v lomailemassa Barseloonassa , lauantaina ehdotin vaimolle mennäänkö käymään illalla seksiklubilla , vaimo innostui kun ei ole sellaisella käynyt , minä yhdenkerran yksin . Kun iltakoitti vaimo kysyi pitääkö hänen laittaa jotain seksikästä päälleen johon minä ehdottomasti . Kun vaimo oli pukeutunut niin päällä oli musta minihame , mustat sukat sukkanauhaliivit  ja myös musta läpinäkyvä paita lisäksi hän laittoi jakun matkaavarten ja eimuutakun menoksi sillä kello oli yksitoista illalla. Kun olimme perillä taksilla niin kyllähän sai sisäänpääsymaksun lisäksi pulittaa portsareillekkin . Sisällä etsimme istumapaikat ja heti oli tarjoilija tissitpaljaana ottamassa tilausta , kun juotiin paukkuja tuli joku mies ja pyysi vaimoa tanssiin , lattialla olikin tungosta , oli kyllä vaikka minkälaisia asusteita ja paljasta pintaa , vaimolla kesti aikakauan kunnes tuli takaisin ja heti kuiski korvaan etarvaa mitä lavalla tapahtui , sanoin kerro . Vaimo sanoi kun menimme lattialle niin mies vei minut keskelle tungosta ja kaivoi seisovan kullinsa esiin , mies oli huomannut ettei minulla ole pöksyjä vaan paljas posliinipilluni , mies laittoi kortsun kullinsa päälle ja nosti hamettani tuli minuun ihan kiinni ja laittoi kullinsa jalkojen väliin siinä se hinkaili kulliaan pilluani vasten hän oli sopivalla korkeudella kun minulla oli korkkarit , siinä mies nai minua pillun päältä ja sitten hän yritti saada kulliaan sisään ja onnistuikin siinä , hän nai minua siinä seisaaltaan kunnes sanoi nyt tulee , kiihotuin itseäkin kun hän lankesi niin sain minäkin . Mies veti kullinsa pois ja otti kortsunsa pois kullinsa päältä ja sanoi vain englanniksi kiitos hyvä pillu sinulla ja lähti . Jatkan vielä

Vierailija
30/31 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme istuneet ja välillä kierrelleet paikkaa ja kyllä näkyi muutamia naisia pariskuntia lesbopari homopari kun kurkkasimme yhteen huoneeseen siellä oli muutama ihminen joista kolme naista jotka oli sidottu ja saivat justiin ruoskasta yhdellä oli kulli suussa ja häntä nussittiin sinne . Menimme takaisin istumaan ja tarjoilija toi heti paukut . Kohta ilmestyi pöydän viereen näky iso mustamies jolla , seisova kulli oli esillä ja kortsu päällä hän kysyi vaimoltani lähdetkö yksityishuoneeseen ja  minulle hän myös sanoi voit kans lähteä . Vaimohan katsoi kullia joka oli tuommoinen yli kakskytsenttiä pitkä sekä aika paksu , vaimo heti mennäänkö ja mentiin . Yksityishuoneessa oli joku nainen makasi sohvalla alastomana hän ei sanonut mitään vaan katseli siinä . Tämä musta mies alkoi riisumaan vaimoani ja kohta hän oli alasti ja mies kaatoi hänet sängylle , imi nännejä ja sormillaan hieroi pillua välillä vaimokin otti kortsulla peitetyn kulllin suuhunsa ja ihmekumma sai mahtumaan sen vähän aikaa runkkasi suullaan ja käsillään kunnes mies nosti vaimoni selälleen ja itse meni päälle tunki kullinsa pilluun ja rupesi naimaan kohta mies kysyi vaimoltani,  onko sinulla sukupuolitautia tai epäilyä sellaisesta vaimo ihan häkeltyi kysymyksestä ja sanoi ei ei tietenkään ja mies heti perään ei hänelläkään ja jatkoi hän haluaisi naida sinua paljaalla ja päästää siemenensä sisälleni johon vaimo , voit kyllä ottaa pois en tykkää kondomista,  mies otti kortsun pois ja työnsi paljaan kullin pilluun ja alkoi oikein kunnolla nussimaan , minä otin seisovan kullini esiin ja rupesin runkkaamaan,  yhtäkkiä tunsin kuinka kullini otettiin suuhun ja siinä oli tämä nainen joka luputti kulliani ja käsillään runkkasi kaluani , katselin miten vaimoani nussitaan enkä kauaa kestänyt kun ruutasin spermani naisen suuhun joka nieli koko lastinsa ja meni sohvalle makaamaan huomasin hänenkin katsovan panemista . Naimista kesti kauan ja kyllä vaimoni nautti oli oikein jalat nostanut ylös jotta mies pääsee oikeinsyvään , no kulli oli senverran iso että varmasti oli pohjassa , mies alkoi naimaan tosi kovaa ja surmaisi kullinsa niin syvälle kun sai ja näköjään päästi spermansa syvälle vaimoni pilluun , kun mies nousi niin tämä toinen nainen meni vaimoni luokse ja alkoi nuolemaan vaimoni pillua imi kaikki spermat mitkä sai suuhunsa nieli ja jatkoi nuolemista välillä sanoen hyvä pillu naitava pillu . Nainen lopetti ja kävi suutelemassa mustaamiestä kysyen oliko rakas hyvä pillu ja mies oli ja kysyi meiltä haluaisitteko tulla heidän yksityisbileilisiin ensiviikon perjantaina , ainoa ehto on bileissä pitää olla kokoajan alasti . Vaimohqn oli innoissaan ja sanoi mennäänkö ja minä ok mutta meidän pitää jatkaa lomaamme . Bileet on toinen juttu mutta voin kertoa niistä myöhemmin .

Vierailija
31/31 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun olin ensimmäisen  kerran noiden kaveteden nähtävänä , siitä on melkei  vuosi 

Varusmies kausi on, mennyt silti se on hyvää. Kävivät tyhjentävämässä  pussinsa, pillua ei saanut pessä eikä pikku housuja vaihtaa. 

Pikkuisen, hirvittävä mennä pylly likaisena. Mutta nuoli ihanasti toinen poika. 

Se jolta sain oli kuuden, siitä tuli oikein kunnon, naija mulle . 

Saa kaksi miestä naimaan ilman kumia loppuun asti. Ja mikä parasta oma mies tietää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi